Het aantal mensen dat kapot gaat op de IC is natuurlijk wel hoger als ze niet geholpen worden aldaar.quote:Op maandag 21 september 2020 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom als de kans op ziekteverloop zo laag is, gaat de hele wereld op slot?
Ik vind het nogal wat als we als gezonde mensen zoveel moeten opofferen voor mensen die het helaas slechter getroffen hebben met hun gezondheid. Is dat het waard?
En gaan we dezelfde aanpak gebruiken bij elk nieuwe virus dat de kop opsteekt omdat we de aarde aan het verkloten zijn?
Doe je ook een griepprik?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:44 schreef Natalie het volgende:
Ja, heb geen twijfels daarover. Ik ben pro-vaccinatie, en dus ook in het geval van covid-19.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:44 schreef Natalie het volgende:
Ja, heb geen twijfels daarover. Ik ben pro-vaccinatie, en dus ook in het geval van covid-19.
Krijg je dan ook een lollie van de verpleegsters?quote:
Ik probeer het ieder jaar, maar tot nu toe weinig succesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een lollie van de verpleegsters?
It's somethingquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik probeer het ieder jaar, maar tot nu toe weinig succes
Wel kun je een kinderpleister krijgen
En dan zelf nieuwe shit krijgen dankzij de inenting.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:08 schreef Hallojo het volgende:
Wel inenten natuurlijk. Zo snel mogelijk van deze shit af.
Welke shit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En dan zelf nieuwe shit krijgen dankzij de inenting.
Vaccins zijn al jarenlang heel veilig. Waarom zou het voor dit vaccin anders zijn?quote:
Dan is er niks aan de hand, spuit dat spul maar in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vaccins zijn al jarenlang heel veilig. Waarom zou het voor dit vaccin anders zijn?
Er was toch een aantal jaren geleden een vaccin waar juist veel bijwerkingen bij bleken te zitten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vaccins zijn al jarenlang heel veilig. Waarom zou het voor dit vaccin anders zijn?
Preciesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand, spuit dat spul maar in.
Van de Mexicaanse griep werd dat gezegd ja. Een aantal mensen werd ziek na vaccinatie. Van de mensen die niet gevaccineerd waren werden er echter net zo veel ziek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was toch een aantal jaren geleden een vaccin waar juist veel bijwerkingen bij bleken te zitten?
HPV of de varkensgriep of Mexicaanse griep of whatever?
Ben atheist. Alleen maffies wenden zich tot een geloof. Ook al zien of horen zij hun God nooit, ze blijven een sprookjesfiguur volgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:59 schreef AToontje87 het volgende:
Alleen christengekkies laten zich niet inenten.
Maar dat is niet erg, daar mis je toch niks aan.
Bedankt voor deze aanvullig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ben atheist. Alleen maffies wenden zich tot een geloof. Ook al zien of horen zij hun God nooit, ze blijven een sprookjesfiguur volgen.
Er was wel ophef over HPV, maar kan me zo 1,2,3 niet meer herinneren of dat vanwege de bijwerkingen was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was toch een aantal jaren geleden een vaccin waar juist veel bijwerkingen bij bleken te zitten?
HPV of de varkensgriep of Mexicaanse griep of whatever?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |