Eens, het is geen een keer deze Tour echt klimmen vanuit de start (of binnen 10 km).quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te veel etappes met een vlakke aanloop ook. Dat is nooit goed voor de kwaliteit van de vlucht.
Vandaag wel een wat zwaardere aanloop, dus dan zou zo'n Chaves wel eens mee kunnen zitten.
Ineos zegt sowieso aan te gaan vallen voor een ritzege jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker break away dagje.
Dus hoop Kamna, Rolland en wellicht Kwiat nu wel. Denk dat Jumbo wel prima vind als de bonis naar paar ongevaarlijke gasten gaan ipv Pog
Dat weet ik. Maar of de lezers zijn heel dom of het is een grapquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dat zijn niet de Feltet vinderbrud.
Jij denkt niet dat Hirschi gaat winnen dus?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar of de lezers zijn heel dom of het is een grap
Jawel, ik heb meer twijfels bij de 4 sterrenquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Hirschi gaat winnen dus?
Alaphilippe rijdt aardig achteruit momenteel inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb meer twijfels bij de 4 sterren
Ah zo, ja die haalde ik niet uit je post.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb meer twijfels bij de 4 sterren
Misschien bedoelden ze Bart de Clercqquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kans dat Flipje wint acht ik 10x groter dan dat Declercq wint verder.
Mario natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien bedoelden ze Bart de Clercq
Neequote:
Kijk je dan niet Eurosport 2?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoor tenniscommentaar op Eurosport
Ze liggen weer te krikken op het mengpaneel inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoor tenniscommentaar op Eurosport
Niet kunnen slapen omdat hij weg wasquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie Prudhomme ook allemaal zo gemist?
Denk dat Bora wel vol voor die tussensprint gaat in ieder geval.. maar die gaat Bennett toch nooit halen, ook al begint hij een km voor de restquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:04 schreef franklop het volgende:
Bennett op de eerste rij! Gelijk even opstellen
Als je al die gratis watt bij elkaar optelt hoef je eigenlijk al bijna niet meer te trappen om te winnen.quote:
Ging dat over Roglic? Die wilde vorig jaar liever geen leiderstrui in de Giro of Vuelta omdat hij het tijdritpak van de ploeg aan wilde ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |