Fixed. Verlepte glorie inmiddelsquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:26 schreef einzeinz het volgende:
Wat is was die Alizee toch een lekkere dame!
Gelukkig hebben we de video's nog.quote:
Volgens mij is ze meer een tv-persoon geworden en na het winnen van Dancing with the stars (ofzo) vooral gaan dansen. Verder is ze ook moeder en zit ze onder de tattoos.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:23 schreef einzeinz het volgende:
In 2014 is ze uit de media gestapt. Ze leeft nu al 6 jaar op de achtergrond, hoe zou het nog met haar zijn?
Wie, wat, hoe Tatjana?quote:Op dinsdag 15 september 2020 05:58 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Volgens mij is ze meer een tv-persoon geworden en na het winnen van Dancing with the stars (ofzo) vooral gaan dansen. Verder is ze ook moeder en zit ze onder de tattoos.
Het is niet meer de lolita van toen maar ergens heeft ze dat nog steeds in zich. Net als dat Tatjana voor iedere man een natte droom blijft.
Je kent Tatjana niet? Dan moet je onder de 20 zijn ofzo.quote:
Ik dacht dat die badjas bedoeld was om uit gaan en dat daaronder een mooi pakje zou zitten.quote:
doen alle bitchesquote:Op woensdag 16 september 2020 08:46 schreef phoenyx het volgende:
Ik vond haar toen direct al een trut. Geld vragen en dan doei zeggen tegen die man.
Van iemand die amper stil kon staan naar een museumstandbeeld.quote:
Niet gekeken. Ik ken alleen het sletje van toen.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:51 schreef mr.klojo het volgende:
[..]
Ik dacht dat die badjas bedoeld was om uit gaan en dat daaronder een mooi pakje zou zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |