Daar worden ze misschien wel eens kampioenquote:Op maandag 14 september 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord op Disney+ Fok-it, zeg het maar.
Hopelijk volgen ze @klaasweetalles als supporter.quote:Op maandag 14 september 2020 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar worden ze misschien wel eens kampioen
Haha @:tjacka zie deze grap
Bedoelde meer dat ze er niet echt aandacht aan besteden. Hadden laatst ook zo'n update dat je je FM game 20 jaar eerder kon beginnen dan nu, in 1999 met de database van toen. Robben, Sneijder en van Persie zaten er niet eens tussenquote:Op maandag 14 september 2020 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Komen vaak ook nog wel prima talenten vandaan.
Niet zoveel als uit Frankrijk of Zuid-Amerika verder, maar je ziet er toch altijd wel een paar toppers vandaan komen.
Oh dat soort databases speel ik toch nooit mee.quote:Op maandag 14 september 2020 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ze er niet echt aandacht aan besteden. Hadden laatst ook zo'n update dat je je FM game 20 jaar eerder kon beginnen dan nu, in 1999 met de database van toen. Robben, Sneijder en van Persie zaten er niet eens tussen
3M ervoor is wel prima en kan wel wat fans opleveren als de docu goed gebracht wordt.quote:Op maandag 14 september 2020 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Die serie over Tottenham is wel grappig. Maar Feyenoord, nee dat gaat hem niet worden
Ik las negers en vond die opmerking echt niet bij jou passen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat soort databases speel ik toch nooit mee.
Ik vind het leukste in de game altijd wanneer alle bekende spelers gestopt zijn en het vol zit met regens.
Ajax is te makkelijk, elk jaar in die game simpel kampioen en CL win je ook wel binnen vijf jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las negers en vond die opmerking echt niet bij jou passen.
Oh meh, dan is de herkenning beetje weg denk ik en stop ik er weer meeFeyenoord is ook onwijs kut om te managen in FM trouwens, echt drama altijd. En dan helemaal met die aankopen. Ik vind Ajax wel leuk voor beetje Europese uitdaging. Toevallig nu eentje begonnen met al 3 jaar achter elkaar halve finale CL. Ansu Fati gekocht voor 50 mil
Straks met Chelsea ofzo misschien wel leuke gamequote:Op maandag 14 september 2020 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is te makkelijk, elk jaar in die game simpel kampioen en CL win je ook wel binnen vijf jaar.
Feyenoord lijkt me juist een leukere uitdaging in FM, maar zal dat nooit gaan spelen.
Krijg je dan ook meer vrijheid als je zoveel balans hebt? NIeuw stadionnetje bouwen ofzoquote:Op maandag 14 september 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Ajax had ik wel altijd de uitdaging dat ik dan geen spelers voor meer dan 25 miljoen kocht.
En dan maar een balans van 1 miljard bij elkaar sparen. Best leuk.
Meh, dat is te saai. Die hebben al meteen een goede selectie, die verzamel ik liever.quote:Op maandag 14 september 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks met Chelsea ofzo misschien wel leuke game
Niet vanzelfsprekend, dat ligt er ook maar aan wat je bezettingsgraad is.quote:Op maandag 14 september 2020 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je dan ook meer vrijheid als je zoveel balans hebt? NIeuw stadionnetje bouwen ofzo
Nja ik ben het ook wel weer snel zat dusquote:Op maandag 14 september 2020 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh, dat is te saai. Die hebben al meteen een goede selectie, die verzamel ik liever.
[..]
Niet vanzelfsprekend, dat ligt er ook maar aan wat je bezettingsgraad is.
Ik heb het ook alweer een tijd niet gespeeld hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja ik ben het ook wel weer snel zat dus
Heb dat laatst een poosje zitten spelen maar man wat gaat daar veel tijd in zitten. Constant allerlei oninteressante bijzaken managen pffffquote:Op maandag 14 september 2020 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja ik ben het ook wel weer snel zat dus
Daar heb je een assistent voor.quote:Op maandag 14 september 2020 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb dat laatst een poosje zitten spelen maar man wat gaat daar veel tijd in zitten. Constant allerlei oninteressante bijzaken managen pffff
Ja sommige doen ook echt alles zelf ipv het delegeren naar assistent enzo. Trainingen opstellen en alles. Daar heb ik sowieso nooit zin inquote:Op maandag 14 september 2020 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb dat laatst een poosje zitten spelen maar man wat gaat daar veel tijd in zitten. Constant allerlei oninteressante bijzaken managen pffff
Alleen individuele trainingen stel ik in.quote:Op maandag 14 september 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sommige doen ook echt alles zelf ipv het delegeren naar assistent enzo. Trainingen opstellen en alles. Daar heb ik sowieso nooit zin inMaar alsnog vind ik het leuker dan FIFA
Ik vind het vooral veel te uitgebreid allemaal, FM 2009 is nog wel tof, lekker simpel allemaal. Lekker in 2030 totaal onbekende toptalenten scouten.quote:Op maandag 14 september 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen individuele trainingen stel ik in.
Maar groepstrainingen lekker door assistent laten doen. Contracten van de staf verlengen is wel doodsaai trouwens.
Potje met Ajax om de game in de vingers te krijgen, en daarna iets van Feyenoord of Twente.quote:Op maandag 14 september 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las negers en vond die opmerking echt niet bij jou passen.
Oh meh, dan is de herkenning beetje weg denk ik en stop ik er weer meeFeyenoord is ook onwijs kut om te managen in FM trouwens, echt drama altijd. En dan helemaal met die aankopen. Ik vind Ajax wel leuk voor beetje Europese uitdaging. Toevallig nu eentje begonnen met al 3 jaar achter elkaar halve finale CL. Ansu Fati gekocht voor 50 mil
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben blij dat ik ben gaan bbq'en
Uh corona?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel lekker drankje voor erbij jaquote:
Wow keek je niet eens?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Living on the edgequote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef Mortaxx het volgende:
Weer een bejaarde zonder mondkapje in de trein
Zou naar ns online tweetenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het echt een schande. Denk je dat het nog zin heeft een melding te maken op Twitter?
Dat lost zich vanzelf wel opquote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had jou toch wel mondig genoeg verwacht om er wat van te zeggenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet respect hebben voor ouderen. Corona is de schuld van de feestende studenten die zich niet aan de maatregelen houden!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had jou toch wel mondig genoeg verwacht om er wat van te zeggen
Misschien kan je er solliciteren. Met Paul hebben we er een nieuwe debiel bij die het is gelukt dus dat moet voor jou geen probleem opleverenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
Oh dat neem ik terug. Dacht even dat ik in COR was
Is dit een grap?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je er solliciteren. Met Paul hebben we er een nieuwe debiel bij die het is gelukt dus dat moet voor jou geen probleem opleveren
Zou je liever Toto of @Tjacka terug willen als mod?quote:
Dat is toch moeilijke keuzequote:Op woensdag 16 september 2020 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je liever Toto of @:Tjacka terug willen als mod?
Mij natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2020 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies leuke collega voor @flippiequote:Op woensdag 16 september 2020 19:58 schreef Solotovski het volgende:
Paul mod op onz ja? Gelukkig post ik hier niet zoveel. Wat een irritant en kinderachtig figuur is dat zeg soooow
@Paulquote:Op woensdag 16 september 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je er solliciteren. Met Paul hebben we er een nieuwe debiel bij die het is gelukt dus dat moet voor jou geen probleem opleveren
jij bent ook ooit mod geweest dus het kan nog veel gekkerquote:Op woensdag 16 september 2020 19:58 schreef Solotovski het volgende:
Paul mod op onz ja? Gelukkig post ik hier niet zoveel. Wat een irritant en kinderachtig figuur is dat zeg soooow
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Note gezetquote:Op woensdag 16 september 2020 19:58 schreef Solotovski het volgende:
quote:
Geen idee hee. Ben tegenwoordig meer in DTS. Kluun ken ik niet nogquote:Op woensdag 16 september 2020 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heel veel succes! Kom je hier nu vaker posten?
Hoe sta je tegenover de topics van @:kluun1985
Rose mag weg bij Spurs.quote:
Dts is echt een heel leuk spel. Hoop dat het in onz mag blijvenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Geen idee hee. Ben tegenwoordig meer in DTS. Kluun ken ik niet nog
Ik heb de docu gezien van Spurs en Rose heeft nog voldoende aandacht van PL clubs dus dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rose mag weg bij Spurs.
Misschien iets voor Feyenoord?
Waarom zou Feyenoord ook een speler nodig hebben op die positiequote:Op woensdag 16 september 2020 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de docu gezien van Spurs en Rose heeft nog voldoende aandacht van PL clubs dus dat gaat hem niet wordenFeyenoord heb daar helemaal de centen niet voor
Vind Haps en Malacia prima jaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord ook een speler nodig hebben op die positie
ok gezellig!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dts is echt een heel leuk spel. Hoop dat het in onz mag blijven
Kluun is een van de beste users van heel onz!
Was ook gebbetje.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de docu gezien van Spurs en Rose heeft nog voldoende aandacht van PL clubs dus dat gaat hem niet wordenFeyenoord heb daar helemaal de centen niet voor
Dubbel bezet met Nieuwkoop en Geertruida. Nu ook centrale verdediger erbij. Denk dat ze niks meer erbij hoevenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rechtsback is meer een probleem toch nu?
Lol. Wie? Weet nog niet wat ik van PSV moet denken dit seizoenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook gebbetje.
PSV wil ineens 2,5m per jaar betalen las ik voor een random Israeli uit China zonder dat ze inkomsten hebben. Dus ach.
Zahavi.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol. Wie? Weet nog niet wat ik van PSV moet denken dit seizoen
Naam komt me wel bekend voor. Die heeft vroeger bij topclub gezeten of niet?quote:
Zijn Nieuwkoop en Geertruida goed genoeg dan? Oprechte vraag, zoveel kijk ik ook niet naar Feyenoord.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dubbel bezet met Nieuwkoop en Geertruida. Nu ook centrale verdediger erbij. Denk dat ze niks meer erbij hoeven
Ik zie in PSV gewoon de grootste concurrent voor de titel, gaat lastig worden.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol. Wie? Weet nog niet wat ik van PSV moet denken dit seizoen
Ik kijk ook niet allesquote:Op woensdag 16 september 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn Nieuwkoop en Geertruida goed genoeg dan? Oprechte vraag, zoveel kijk ik ook niet naar Feyenoord.
Palermo.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor. Die heeft vroeger bij topclub gezeten of niet?
Ik was een zeer gewaardeerde en goede modquote:Op woensdag 16 september 2020 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
jij bent ook ooit mod geweest dus het kan nog veel gekker
Oh vond je maar de zoveelste passantquote:Op woensdag 16 september 2020 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik was een zeer gewaardeerde en goede mod
Wordt wel eens tijd dat Feyenoord Europees gaat overwinteren.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet allesVind ze beide niet geweldig.
Dat moet ook wel gewoon lukken in een beetje poule. Voor alle-3 de EL ploegen trouwens.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd dat Feyenoord Europees gaat overwinteren.
Was @Chia voor jou ook een passant?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh vond je maar de zoveelste passant
Maar ik kon toch ff paar maanden backstage glurenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh vond je maar de zoveelste passant
PSV ook ja, schandalig eigenlijk dat die maar 1x hebben overwinterd in de laatste vijf jaar ofzoquote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet ook wel gewoon lukken in een beetje poule. Voor alle-3 de EL ploegen trouwens.
Las vanmiddag nog artikeltje over al die Europese debaclesquote:Op woensdag 16 september 2020 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV ook ja, schandalig eigenlijk dat die maar 1x hebben overwinterd in de laatste vijf jaar ofzo
Zie je gewoon dat we in Nederland onszelf enorm overschatten.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las vanmiddag nog artikeltje over al die Europese debaclesVooral die tegen Trencin was wel echt waanzin toen, gewoon met een van Persie in de basis 1-1 thuis
Echt krankzinnig
ik word geen mod voor een forum voor debielenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, hoe zou jij mensen in BNW dan omschrijven?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik word geen mod voor een forum voor debielen
Bizar ja, meteen die 1-1 ook tegen vlak na de 1-0quote:Op woensdag 16 september 2020 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las vanmiddag nog artikeltje over al die Europese debaclesVooral die tegen Trencin was wel echt waanzin toen, gewoon met een van Persie in de basis 1-1 thuis
Echt krankzinnig
mijn topic was lang he ?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar ik kon toch ff paar maanden backstage gluren
Ja sowieso. Zul je zien dat Willem II Rangers verslaat.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizar ja, meteen die 1-1 ook tegen vlak na de 1-0
Vorig jaar was het ook vrij matig in die poule hoor, konden ze ook makkelijk door.
Zou zomaar kunnen, Schots voetbal neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso. Zul je zien dat Willem II Rangers verslaat.
Deeltje 594 was het toenquote:
Net als toen fc utreg celtic versloegquote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso. Zul je zien dat Willem II Rangers verslaat.
Utrecht met Mertensgod toen nogquote:Op woensdag 16 september 2020 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Net als toen fc utreg celtic versloeg
PSG ook lekker bezig hequote:Op woensdag 16 september 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, Schots voetbal neem ik niet serieus.
Schrijf mijn username eens goedquote:Op woensdag 16 september 2020 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies leuke collega voor @:flippie
Dan denk je iemand jaren te kennen he, ongelooflijkquote:Op woensdag 16 september 2020 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schrijf mijn username eens goed
Neem niet zo'n lastige username!!!quote:Op woensdag 16 september 2020 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nog een goeie serie zoekt, ik heb weer een onbekend Videoland serietje ontdekt. The truth about the Harry Quebert affairquote:Op woensdag 16 september 2020 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vergeet steeds welke i er dubbel moet en weet dat je op Flippie sherlocktquote:Op woensdag 16 september 2020 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
die hebben een hoger IQ dan die mongooltjes in dit forumquote:Op woensdag 16 september 2020 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, hoe zou jij mensen in BNW dan omschrijven?
Ja vooral die Summers zeker, is die even van het padje afquote:Op donderdag 17 september 2020 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die hebben een hoger IQ dan die mongooltjes in dit forum
En die andere mod. Superharry ofzoquote:Op donderdag 17 september 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vooral die Summers zeker, is die even van het padje af
Die zit te diep met haar kop in een konijnenhol.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vooral die Summers zeker, is die even van het padje af
Ach hier heb je braddiequote:Op donderdag 17 september 2020 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En die andere mod. Superharry ofzo
Nu ben jij sowieso al geen fan van India en alles wat daar bij hoort natuurlijkquote:Op donderdag 17 september 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net echt een mokerdomme Indiase film gezien.
Liever Pakistanquote:Op donderdag 17 september 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben jij sowieso al geen fan van India en alles wat daar bij hoort natuurlijk
Zaten wel mooie vrouwen in.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben jij sowieso al geen fan van India en alles wat daar bij hoort natuurlijk
@Abidquote:
Hm?quote:Op donderdag 17 september 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Harry Potter RPG zag er wel goed uit Fok-it.
Harry Potter is voor kleuters.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Harry Potter RPG zag er wel goed uit Fok-it.
Daar zal je de baas hebbenquote:
Dit vind ik echt heel vetquote:
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op donderdag 17 september 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb leuk nieuws jongens. Ik doe mee aan de Hublot Ferrari simracing wedstrijd.
Grote open wereld ook buiten Hogwarts lijkt hetquote:Op donderdag 17 september 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben verder absoluut geen gamer maar hierdoor ga ik wel twijfelen.
Ben benieuwd of je dan ook naar die andere scholen kan.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grote open wereld ook buiten Hogwarts lijkt het
Zou wel leuk zijn als je van year 1 tot 7 kan spelen en ook keuzes kan maken qua lessen en shitquote:Op donderdag 17 september 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dan ook naar die andere scholen kan.
En een Dark Wizard kan worden
Volgens mij begin je in jaar 5 zodat je niet de meest simpele eerstejaars lessen hoeft te doen. En dan drie jaar school en daarna de wijde wereld in.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je van year 1 tot 7 kan spelen en ook keuzes kan maken qua lessen en shit
Nja, zou best kunnen dat het a la de Sims uitbreiding kan krijgen. Er heeft altijd veel meer uit de wereld gehaald kunnen worden dan wat ze tot nu toe gedaan hebben.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij begin je in jaar 5 zodat je niet de meest simpele eerstejaars lessen hoeft te doen. En dan drie jaar school en daarna de wijde wereld in.
Ze gaan sowieso nog wel uitbreiden, die Fantastic Beasts films komen ook nog uit en wat daaruit voortkomt kunnen ze nog toevoegen.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, zou best kunnen dat het a la de Sims uitbreiding kan krijgen. Er heeft altijd veel meer uit de wereld gehaald kunnen worden dan wat ze tot nu toe gedaan hebben.
Nee true, maar ze kunnen het wel qua locaties uitbreiden. Diagon Alley, en de andere scholen bijv. of qua carričres: Aurors, St Mungo'squote:Op donderdag 17 september 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso nog wel uitbreiden, die Fantastic Beasts films komen ook nog uit en wat daaruit voortkomt kunnen ze nog toevoegen.
Al moet het niet zoals The Sims worden dat het originele spel heel kaal is en je gedwongen wordt om maar allemaal uitbreidingen te kopen.
Ministry of Magic kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true, maar ze kunnen het wel qua locaties uitbreiden. Diagon Alley, en de andere scholen bijv. of qua carričres: Aurors, St Mungo's
Zag er wel heel nice uit ja. Wellicht waar de trein langskomt?quote:Op donderdag 17 september 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ministry of Magic kan er ook nog wel bij.
Vraag me wel af wat die locatie in die trailer was daar aan het water op zo'n schiereiland.
Nee leek me niet bij Hogwarts, zal wel een nieuwe locatie zijn. Misschien het huis van de main character.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag er wel heel nice uit ja. Wellicht waar de trein langskomt?
Die treinreis duurt de hele dag hequote:Op donderdag 17 september 2020 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee leek me niet bij Hogwarts,
Eensquote:
Weet ik, maar die trein stopt niet onderweg en ze vlogen daar op dieren.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die treinreis duurt de hele dag heRowling heeft al keer gezegd dat Hogwarts in Schotland ligt.
Hoe kwamen ze dan aan?quote:Op donderdag 17 september 2020 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik, maar die trein stopt niet onderweg en ze vlogen daar op dieren.
Daarbij als het begin 1800 is was de Hogwarts Express er nog niet eens
quote:
quote:As we know from early historical accounts, and from the evidence of early woodcuts and engravings, Hogwarts students used to arrive at school in any manner that caught their fancy.[2] Some rode broomsticks (a difficult feat when carrying trunks and pets); others commandeered enchanted carts and, later, carriages; some attempted to Apparate (often with disastrous effects, as the castle and grounds had always been protected with Anti-Apparition Charms), others rode a variety of magical creatures.[2]
In 1827, Ottaline Gambol rose to the office of Minister for Magic, and she made a daring and controversial suggestion to solve the ages-old problem of how to transport hundreds of students to and from Hogwarts Castle every school year without attracting the Muggles' attention. Intrigued by Muggle technology, the Minister saw the potential of using a Muggle steam locomotive as a secure and comfortable alternative to Portkeys or to unregulated means of travel. The locomotive for the Hogwarts Express itself was originally built by the Muggle engineers at Crewe, in Cheshire, England,[2] in the early-to-mid 19th century.
Net als superheldenfilms en mensen die appelmoes eten.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Harry Potter ook voor debielen
quote:Op donderdag 17 september 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Harry Potter vergelijken met superheldenfilms
Dan heb je er echt niks van begrepen.
Kip met appelmoesquote:Op donderdag 17 september 2020 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als superheldenfilms en mensen die appelmoes eten.
Ik vergelijk niks, gek. Ik noem gewoon verschillende dingen op die voor kleuters zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Harry Potter vergelijken met superheldenfilms
Dan heb je er echt niks van begrepen.
Jij baseert het toch alleen op vooroordelen.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergelijk niks, gek. Ik noem gewoon verschillende dingen op die voor kleuters zijn.
Ik vergelijk Harry Potter toch ook niet met appelmoes volgens jou
Laten we tussen de muggles door een muur heen lopen om de muggles aandacht niet te trekken genotquote:
Logica was nooit de sterkste kant van wizards.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we tussen de muggles door een muur heen lopen om de muggles aandacht niet te trekken genot
Maar het heeft niks met kleuters te maken, het is toch gewoon nostalgisch. Dat is waarom het ook volwassenen aantrekt. Zeker degene die ermee op zijn gegroeid.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergelijk niks, gek. Ik noem gewoon verschillende dingen op die voor kleuters zijn.
Ik vergelijk Harry Potter toch ook niet met appelmoes volgens jou
Ik gun jou je pleziertjequote:Op donderdag 17 september 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het heeft niks met kleuters te maken, het is toch gewoon nostalgisch. Dat is waarom het ook volwassenen aantrekt. Zeker degene die ermee op zijn gegroeid.
Zo kan je werkelijk elk verhaal wel simplistisch neerzetten.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gun jou je pleziertje
Maar als je geen nostalgische gevoelens koestert is het gewoon een kind met een toverstafje die de wereld moet redden.
Ben jij er niet mee opgegroeid dan? Ik heb je nooit om jouw leeftijd gevraagd, de heer die ik benquote:Op donderdag 17 september 2020 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gun jou je pleziertje
Maar als je geen nostalgische gevoelens koestert is het gewoon een kind met een toverstafje die de wereld moet redden.
Ik vond er vroeger ook niks aan.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij er niet mee opgegroeid dan? Ik heb je nooit om jouw leeftijd gevraagd, de heer die ik benMaar jij valt ook wel in die leeftijdscategorie toch? Of vond je er vroeger ook geen reet aan?
Wat vond jij tof dan? Lord of the rings?quote:
Ja dat was wel aardig.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vond jij tof dan? Lord of the rings?
Ik heb alle films gezien.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoeveel heb je er dan van gelezen of gezien?
Wow. Wij liggen echt op een lijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als superheldenfilms en mensen die appelmoes eten.
Ja ik had het over HP.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:18 schreef GGMM het volgende:
Van LOTR dan he, niet van die kleuterzooi van Harry Potter.
Gaat wel weer wegquote:
Nou jaquote:
Ben dat gevoel nu al kwijt.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat over appelmoes, harry potter en superhelden.
Ik kan me ergere sausjes bedenken dan appelmoes jaquote:Op donderdag 17 september 2020 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is er eigenlijk haat op appelmoes?
Zoals?quote:Op donderdag 17 september 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me ergere sausjes bedenken dan appelmoes ja
ketchupquote:
Ik ook niet. Ben geen grote fan van mosterd, dat welquote:Op donderdag 17 september 2020 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar er zijn weinig sauzen die ik niet lust eigenlijk.
Kan het zo snel niet bedenken.
Mosterd is toch heerlijk op een kroket.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben geen grote fan van mosterd, dat wel
Nope. Mayo op kroketquote:Op donderdag 17 september 2020 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mosterd is toch heerlijk op een kroket.
Sowieso de viesdikkere. Volgens mij is mosterd wel beter voor jequote:Op donderdag 17 september 2020 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook, maar de mindere keuze imo.
Daar ben ik echt niet mee bezig als ik een kroket eet.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso de viesdikkere. Volgens mij is mosterd wel beter voor je
Heb je een airfryer of doe je alles nog ouderwets frituren?quote:Op donderdag 17 september 2020 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik echt niet mee bezig als ik een kroket eet.
Nee beide niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je een airfryer of doe je alles nog ouderwets frituren?
Ach jij wordt nooit dik volgens mijquote:Op donderdag 17 september 2020 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee beide niet.
Ovenkroketten wel eens geprobeerd, best prima. Maar eet dat niet meer zo vaak joh.
Spijtigquote:
Nee, ik duik zo mijn bed in denk ik, helaas Mikeyquote:
Nee daarvoor vind ik eten te saai.quote:Op donderdag 17 september 2020 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach jij wordt nooit dik volgens mij
Netjesquote:Op donderdag 17 september 2020 02:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben al twee jaar gestopt met sos
leeftijd is maar een getal, weet je nog dat triootje met dat dertienjarig meisje? ik ben later thuis vnv trouwens, nieuwe serverstructuur levert echt een hoop gezeik opquote:Op donderdag 17 september 2020 02:26 schreef Azula het volgende:
Mijn op een na laatste dag als twintiger is ingegaan jongens.
R
I
P
Wutquote:Op donderdag 17 september 2020 09:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
weet je nog dat triootje met dat dertienjarig meisje?
Wat staat hier en wil ik dat eigenlijk wel wetenquote:Op donderdag 17 september 2020 09:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
leeftijd is maar een getal, weet je nog dat triootje met dat dertienjarig meisje? ik ben later thuis vnv trouwens, nieuwe serverstructuur levert echt een hoop gezeik op
Geil hoorquote:Op donderdag 17 september 2020 09:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
leeftijd is maar een getal, weet je nog dat triootje met dat dertienjarig meisje? ik ben later thuis vnv trouwens, nieuwe serverstructuur levert echt een hoop gezeik op
Frank de Boerquote:
Woedend.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:51 schreef Fugue het volgende:
Oh heb ik per ongeluk VBL aangeklikt
Dit is echt alleen toepasbaar op voetbal he. Als het over eten gaat heb je geen CUL aangeklikt.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:51 schreef Fugue het volgende:
Oh heb ik per ongeluk VBL aangeklikt
Is toch verschrikkelijk. Hebben die knuppels de afgelopen jaren hem niet gevolgd ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2020 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel weer genoeg vrije tijd ineens om wat anders te gaan doen tijdens die potjes.
Kloptquote:Op donderdag 17 september 2020 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is echt alleen toepasbaar op voetbal he. Als het over eten gaat heb je geen CUL aangeklikt.
Ja maar de spelers wilden Van Gaal niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch verschrikkelijk. Hebben die knuppels de afgelopen jaren hem niet gevolgd ofzo?
Bizar welquote:Op donderdag 17 september 2020 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de spelers wilden Van Gaal niet.
Waarom niet? Alleen vanwege die boycot?quote:Op donderdag 17 september 2020 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik keek oranje toch Al niet.
Ze doen maar
Spel was ook Al niet denderend, maar dat was wel de doorslag.quote:Op donderdag 17 september 2020 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen vanwege die boycot?
kaneel, waarom is de rp sc doodgegaanquote:Op donderdag 17 september 2020 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spel was ook Al niet denderend, maar dat was wel de doorslag.
Omdat jij weg ging.quote:Op donderdag 17 september 2020 13:41 schreef MCH het volgende:
[..]
kaneel, waarom is de rp sc doodgegaan
Ik wist wel dat ik een verbindende schakel was @Californium @Elvi @Citizen.Erased @HostiMeister @CherryLips @Samzz @scrupuleus @ElDinosaur @gianni61 @Lokasenna @Chiaquote:
Bijna makker bijnaquote:Op donderdag 17 september 2020 14:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik een verbindende schakel was @:californium @:elvi @:citizen.erased @:hostimeister @:cherrylips @:samzz @ scrupulus @:eldinosaur @:gianni61
Ik krijg nooit meer zo'n melding, dus ik ben altijd zeer tevreden als jij mij weer weet te bereiken.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:46 schreef MCH het volgende:
[..]
op welke quotemelding reageer jij nog meer dan?
Wij zijn onafscheidelijk vriend tot de schijt ons doodtquote:Op donderdag 17 september 2020 14:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik krijg nooit meer zo'n melding, dus ik ben altijd zeer tevreden als jij mij weer weet te bereiken.
Bedankt.
Elvi, Hosti en Dino zijn verdwenen.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik een verbindende schakel was @:californium @:elvi @:citizen.erased @:hostimeister @:cherrylips @:samzz @:scrupuleus @:eldinosaur @:gianni61 @:lokasenna @:chia
Dino is er soms nog wel tochquote:Op donderdag 17 september 2020 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elvi, Hosti en Dino zijn verdwenen.
Goed verhaalquote:Op donderdag 17 september 2020 14:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Wij zijn onafscheidelijk vriend tot de schijt ons doodt
Elvi heeft een depressie toch? Jij kent haar irl wel tochquote:Op donderdag 17 september 2020 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elvi, Hosti en Dino zijn verdwenen.
Welke etiketjes heb jij?quote:Op donderdag 17 september 2020 14:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Elvi heeft een depressie toch? Jij kent haar irl wel toch
Alleen een paar honderd notes en m'n hooggeleidheidquote:Op donderdag 17 september 2020 15:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Welke etiketjes heb jij?
Ja ik heb wel even.
Is hard gegaan nadat je weg was.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik een verbindende schakel was @:californium @:elvi @:citizen.erased @:hostimeister @:cherrylips @:samzz @:scrupuleus @:eldinosaur @:gianni61 @:lokasenna @:chia
Lulige opmerking trouwensquote:Op donderdag 17 september 2020 15:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Welke etiketjes heb jij?
Ja ik heb wel even.
Hoe is dat nou om te roeren in het zaad van Hostiquote:Op donderdag 17 september 2020 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is hard gegaan nadat je weg was.
Hemels lijkt mijquote:Op donderdag 17 september 2020 15:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe is dat nou om te roeren in het zaad van Hosti
Geen idee. Nooit ontmoet.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Elvi heeft een depressie toch? Jij kent haar irl wel toch
Kan ik niet geloven, Faxie heb je ook geraakt tochquote:Op donderdag 17 september 2020 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit ontmoet.
Onze poolballen hebben elkaar wel geraakt.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan ik niet geloven, Faxie heb je ook geraakt toch
@Faxie heb jij trio gedaan met kaneel en loka?quote:Op donderdag 17 september 2020 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onze poolballen hebben elkaar wel geraakt.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 17 september 2020 16:42 schreef MCH het volgende:
[..]
@:faxie heb jij trio gedaan met kaneel en loka?
Kaneel was de cuck dus mag geen trio hetenquote:Op donderdag 17 september 2020 16:42 schreef MCH het volgende:
[..]
@:faxie heb jij trio gedaan met kaneel en loka?
Kies dan een enorme neger uit maar niet een volwassen man die nog met LEGO en actionpoppen speeltquote:Op donderdag 17 september 2020 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kaneel was de cuck dus mag geen trio heten
Ervaring mee?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Kies dan een enorme neger uit maar niet een volwassen man die nog met LEGO en actionpoppen speelt
Als ze je post in fb verwijderen was ik het er vast mee eensquote:Op donderdag 17 september 2020 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Bedankt voor de like @:Mortaxx Zelfs op verwijderde berichtjes nog
Dat denk ik wel ja. Aloa was woest en noemde mij opeens haar ipv hemquote:Op donderdag 17 september 2020 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze je post in fb verwijderen was ik het er vast mee eens
Als je echt 55 cm zou hebben hoef je die vraag niet eens te stellen natuurlijkquote:
Doe niet zo jaloers manquote:Op donderdag 17 september 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je echt 55 cm zou hebben hoef je die vraag niet eens te stellen natuurlijk
Jeetje, gelijk zo serieus. Met 45 cm ben ik ook best content hoor. Die 10 extra mag je hebbenquote:
Kan de beste overkomen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was een grap, was net tien minuten wakker en nogal transgressief
Heb jij een mooie pik???quote:
Wat een visueel onrustig programma.quote:
wedden dat ie kimi gaat uitmaken voor raciestquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een visueel onrustig programma.
Jammer dat kerst niet doorgaatquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
TIME OF THE YEAAAAARRRRRRRRR
Nu mag het nogquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zullen we de persconferentie in de kroeg bekijken op groot scherm?
Dat is al jaren dicht. @paxcon heeft zich daar een keer zo enorm misdragen dat de gemeente ingreepquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig. Zie je om 19.00 in café de Vink.
Zou je gezellig gaan gourmetten?quote:
Je moet zelf de slingers ophangen hequote:
Als ik dat doe struikelt iedereenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet zelf de slingers ophangen he
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik dat doe struikelt iedereen
Over je penis toch.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik dat doe struikelt iedereen
Sorry ik val niet op jongensquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien kan jij volgende keer @:faxie vervangen in de slaapkamer van kaneel en @:lokasenna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |