Vriendelijk aangeboden.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Pas op he
Hier zijn we tof en lief![]()
quote:
Ehm what the food?quote:Op maandag 14 september 2020 23:18 schreef kree het volgende:
Zie het alweer vega (of tewel niet te vreten) Ocwe my Death body jongens No froen links. Ga nog liever eerder dood. En kunnen koeien het gras ervan opeten. Zie je wel we kunnen ons zelf reciclen Fuck me tis dat ik het zonde vindt om weg te gooien dus eet het maar. Kost wel extra potje sambal enzo.
Er zijn van die posts...quote:
Tis iet ars.quote:Op maandag 14 september 2020 23:21 schreef kree het volgende:
Je weet wel een olijf.... brrrrrrr jezus eet het met tegenzin op sambal helpt
Wtf? What the fuck? Nu gaat het over eten dus what the food.quote:Op maandag 14 september 2020 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn van die posts...
Mario snap ik meestal maar dit?
quote:
En ze ging vreemd met die andere.quote:Op maandag 14 september 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Olijfje was de vriendin van Popeye.
Brutusquote:Op maandag 14 september 2020 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze ging vreemd met die andere.
Brutus?quote:Op maandag 14 september 2020 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze ging vreemd met die andere.
Het lijkt Paul wel.quote:
Vega oftewel niet te eten. Rare opmerking.quote:Op maandag 14 september 2020 23:18 schreef kree het volgende:
Zie het alweer vega (of tewel niet te vreten) Ocwe my Death body jongens No froen links. Ga nog liever eerder dood. En kunnen koeien het gras ervan opeten. Zie je wel we kunnen ons zelf reciclen Fuck me tis dat ik het zonde vindt om weg te gooien dus eet het maar. Kost wel extra potje sambal enzo.
Die Wimpy moet je ook in de gaten houdenquote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 14 september 2020 23:27 schreef mazaru het volgende:
Ik word gek van Fok. Nou doet die weer steeds alsof hij mijn post niet post. Dan klik ik nog een keer op invoeren en dan krijg je dit.![]()
[ afbeelding ]
Ook zo`n smoezelig ventje.quote:Op maandag 14 september 2020 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Wimpy moet je ook in de gaten houden
Ik weet.quote:Op maandag 14 september 2020 23:27 schreef mazaru het volgende:
Ik word gek van Fok. Nou doet die weer steeds alsof hij mijn post niet post. Dan klik ik nog een keer op invoeren en dan krijg je dit.![]()
[ afbeelding ]
Met zijn hamburgers.quote:
We hebben het oer popeye.quote:
Neem een voorbeeld aan Popeye en eet morgen spinazie.quote:Op maandag 14 september 2020 23:31 schreef kree het volgende:
Ik droom alweer weg he zo dat ik zoiets haal of bestel en dan een sappig lekker rood vlees heb. En kwijl kwijl En is het een fuckinh olijf
En olijf!!!!!! 1 van de meest niet te vreten dingen ter wereld. Smaakt ruk.
Ik gooi het restje weg dit was geen succes. Bleeegh eet wel brood morgen.
Was het om spinazie te promoten?quote:
Ik heb kattenkots gegeten!quote:Op maandag 14 september 2020 23:31 schreef kree het volgende:
Ik droom alweer weg he zo dat ik zoiets haal of bestel en dan een sappig lekker rood vlees heb. En kwijl kwijl En is het een fuckinh olijf
En olijf!!!!!! 1 van de meest niet te vreten dingen ter wereld. Smaakt ruk.
Ik gooi het restje weg dit was geen succes. Bleeegh eet wel brood morgen.
Ja toch?quote:Op maandag 14 september 2020 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het om spinazie te promoten?
Nee eigenlijk nooit, maar vroeger weleens gegeten.quote:Op maandag 14 september 2020 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie eet er wel eens cornflakes?
Werd op de markt gebracht om masturbatie tegen te gaan.quote:Op maandag 14 september 2020 23:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit, maar vroeger weleens gegeten.
quote:Op maandag 14 september 2020 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werd op de markt gebracht om masturbatie tegen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |