Hoe vond jij Orlando in LOTR?quote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had als kind al een Orlando poster op zijn kamer
Ik ben het bijna altijd met jouw leuke berichten eens, maar hierin heeft Slobeend het bij het juiste eindquote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens met het donatiebericht of eens dat dit niet kan?
Eerder een poster van Belle en het Beest.quote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had als kind al een Orlando poster op zijn kamer
Ga jij ook maar weg danquote:Op maandag 14 september 2020 21:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben het bijna altijd met jouw leuke berichten eens, maar hierin heeft Slobeend het bij het juiste eind
Dan doe jij ook niet meer mee.quote:Op maandag 14 september 2020 21:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben het bijna altijd met jouw leuke berichten eens, maar hierin heeft Slobeend het bij het juiste eind
Dit kan niet.quote:Op maandag 14 september 2020 21:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ken een user die is daardoor met fok gestopt.quote:Op maandag 14 september 2020 21:54 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
[..]
Jammer die onverdraagzaamheid
Jawel hoor alleen POL/COR/WLR/F1/ONZ/KLB users zijn niet welkom.quote:
Ties02?quote:Op maandag 14 september 2020 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken een user die is daardoor met fok gestopt.
Hier moet ik nog een nachtje over slapen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag blijven als je @:onlogisch ook in WLR accepteert.
WLR genotquote:Op maandag 14 september 2020 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jawel hoor alleen POL/COR/WLR/F1/ONZ/KLB users zijn niet welkom.
Maar in WLR moet je tegen een stootje kunnenquote:Op maandag 14 september 2020 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag blijven als je @:onlogisch ook in WLR accepteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |