abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195068422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 10:45 schreef Gretzl het volgende:

[..]

In Taiwan (bijna 24 miljoen inwoners) zijn er sinds medio april ook geen doden meer bij gekomen. Waarom is het zo moeilijk om te geloven dat andere landen er perfect in geslaagd zijn om de epidemie volledig in te dammen?
Dat is moeilijk te geloven omdat je in NL ziet hoe lastig BCO is in te richten, grootschalig testen is in te richten, hoe lastig het is om cijfers te vergelijken / rapporteren (met Corona / aan Corona) (zie verschil tussen BE en NL). Dat landen in Europa allerlei varianten van lock-down hebben geprobeerd, maar dat de Chinese statistieken niet gehaald worden. RaRa hoe kan dat.
pi_195068480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 11:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat dat iets is waar aandacht voor moet zijn.
Maar ik vind ook dat daar dus veel meer informatie over zou moeten zijn. Hoeveel mensen zijn dat? Hoe hebben ze de infectie doorlopen? Zijn er duidelijke leeftijdscategorieen? Hoe groot is de schade? Hoe groot acht men de kans dat dit nog volledig over gaat.

Er is nu te weinig concreets bekend hierover, en dus moeilijk mee te nemen in alle overwegingen.
^O^
Het argument was altijd dat we deze maatregelen nemen omdat anders de zorg overspoeld wordt.
Die kans lijkt een stuk kleiner te worden, als ik Gommers mag geloven.
Ik vind dat positief nieuws. :)

En natuurlijk moeten we restschade van een covid-besmetting niet bagatelliseren. Maar er is nog weinig over bekend.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')