Uli lult uit zn nekquote:Op maandag 14 september 2020 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry maar wanneer hoeneß zegt bayern is beste team van de wereld dann is dat onzin
Zij kon echt goed zingen.quote:
Kijk zo krijg je punten. En boeit nietquote:Op maandag 14 september 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij kon echt goed zingen.
Raar dat ze je nu dan wel een berichtje stuurtquote:Op maandag 14 september 2020 19:12 schreef DeBraad het volgende:
Dus. echt 12-13 jaar geleden leerde ik een meisje kennen waar ik nooit super mee klikte, was een vriendin van een vriendin. Paar jaar geleden stuurde ik d'r een berichtje en wilde ze geen contact meer. Nu stuurt ze vandaag mij een berichtje met de vraag dat ze mij kent en of niet meer weet waarvan maar ze vroeg zich af of ik dat nog wel wist ?En nu zijn we aan't babbelen.
Also, echt 20-22 jaar geleden met iemand op school gezeten waar ik volgens mij nooit zo heel aardig tegen wasWas een rotkind
Die stuurde ik echt 4-5 jaar geleden via Facebook een berichtje met de vraag hoe het ging en dat't mij wel gezellig leek om via Facebook een beetje bij te kletsen. Kreeg ik terug "Sorry, geen behoefte aan" en toen werd ik geblockt
![]()
Wel.quote:Op maandag 14 september 2020 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk zo krijg je punten. En boeit niet
Was net nog hierquote:Op maandag 14 september 2020 19:12 schreef kree het volgende:
Waar is bradge dan??? Denk ok nog ff wat leuks vandaag enzo......
Ze hebben natuurlijk wel alles gewonnen afgelopen jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij kann niet tegen tegengas van niemand
quote:
Ik ben hier, ben met +- 20 minuten live.quote:Op maandag 14 september 2020 19:12 schreef kree het volgende:
Waar is bradge dan??? Denk ok nog ff wat leuks vandaag enzo......
Ja, beetje gekquote:Op maandag 14 september 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar dat ze je nu dan wel een berichtje stuurt
Je kent iedereen en een warm welkom van Dot is zo liefjesquote:
Cool Ik kom erbijquote:Op maandag 14 september 2020 19:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik ben hier, ben met +- 20 minuten live.
Fijn toch.quote:Op maandag 14 september 2020 19:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, beetje gekMaar het klikt zoals't nog nooit gedaan heeft
Maar ik was hier net ook nogquote:Op maandag 14 september 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kent iedereen en een warm welkom van Dot is zo liefjes
Hou toch eens op met dat gezuig van jequote:Op maandag 14 september 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kent iedereen en een warm welkom van Dot is zo liefjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |