Ik heb appelcake met citroen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Heb zin in citroencake, maar ben weer een afvalrace gestart vandaag
je kan op je hometrainer?quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Heb zin in citroencake, maar ben weer een afvalrace gestart vandaag
Oeh dat klinkt ook goed.quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb appelcake met citroen.
k hoo dat het de zwembadnjes weg traintquote:Op maandag 14 september 2020 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik met dit weer eerder buiten sport![]()
Mijn ouders. En ja, het zag er min of meer net zo vreselijk uit.quote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
is iemand wel eens op hurghada geweest> Ziet het er zo uit?
https://www.vakantiepirat(...)Xfxm995PGXWEqbjvEmSw
Ohquote:Op maandag 14 september 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders. En ja, het zag er min of meer net zo vreselijk uit.
Ik ookquote:Op maandag 14 september 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k hoo dat het de zwembadnjes weg traint
Da's geen geld.quote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
is iemand wel eens op hurghada geweest> Ziet het er zo uit?
https://www.vakantiepirat(...)Xfxm995PGXWEqbjvEmSw
quote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:
SEX / Een mooie nudistenstrand in Bulgarije
Iemand nog vakantietips voor deze TS?
k vreet ze er gewoon uitquote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker met Russische toeristen aan het lopend buffet.
nee nee :pquote:Op maandag 14 september 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Griekenland van de baan?
Dat klinkt inderdaad als Russen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
maar in thailand kom ik nu ook veel russen tegen. asociaal volk veel.
Ze huren dan van die dure motorscooters wat daar levensgevaarlijk is en dan zit er zon anabool en opblaaspop op. En dan rijden ze een beetje rond
Komt ook links en rechts nog wat bij voor:quote:
Maar het volk dat voor deze prijzen naar die zandbak gaat, lijkt me niet veel soeps. Zit je daar met al die tokkiesquote:
ja die prijs is het nietquote:Op maandag 14 september 2020 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt ook links en rechts nog wat bij voor:
- koffers
- transfers
- sauna/wellness
Ik heb eigenlijk nog nooit een pakket reis geboekt, terwijl we soms wel best goede deals lijken te zijn.
Eens maar nooit weer.quote:Op maandag 14 september 2020 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt ook links en rechts nog wat bij voor:
- koffers
- transfers
- sauna/wellness
Ik heb eigenlijk nog nooit een pakket reis geboekt, terwijl we soms wel best goede deals lijken te zijn.
Nou ja ziet er wel bitterbalachtig uit zo dat water en strandquote:Op maandag 14 september 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het volk dat voor deze prijzen naar die zandbak gaat, lijkt me niet veel soeps. Zit je daar met al die tokkies
Mja, maar op het strandbedje naast je ligt Johnnie met zijn bierbuik op zijn telefoon filmpjes van André Hazes te kijken met het geluid op orkaankracht, terwijl zijn vrouw Barbie loopt te gillen tegen de kleine Chayenne en Ronaldo.quote:Op maandag 14 september 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ziet er wel bitterbalachtig uit zo dat water en strand
derde golf danquote:Op maandag 14 september 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah dan is thailan wel open :p
hmm ja okequote:Op maandag 14 september 2020 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar op het strandbedje naast je ligt Johnnie met zijn bierbuik op zijn telefoon filmpjes van André Hazes te kijken met het geluid op orkaankracht, terwijl zijn vrouw Barbie loopt te gillen tegen de kleine Chayenne en Ronaldo.
Ik een paar jaar geleden een keer, al was het alleen maar een hotel + half-pension. Zocht een hotel in Andorra in de zomer, had ik voor ¤100,- 8 dagen half pensionquote:Op maandag 14 september 2020 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zometeen een collega naar de frituur sturenquote:Op maandag 14 september 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net patat om op mezelf te troosten dat de vakantie voorbij is
En de geit vond het niet erg om zijn stro en trog met jou te delen?quote:Op maandag 14 september 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een paar jaar geleden een keer, al was het alleen maar een hotel + half-pension. Zocht een hotel in Andorra in de zomer, had ik voor ¤100,- 8 dagen half pension
ja dat zeggen ze er nooit bij hequote:Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de geit vond het niet erg om zijn stro en trog met jou te delen?
Zelfs in Roemenië had je voor dat geld geen acht dagen halfpensionquote:Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze er nooit bij he
Was gewoon een wintersporthotel dat in de zomer open wasquote:Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de geit vond het niet erg om zijn stro en trog met jou te delen?
ja maar dat is dus ook halfpension. onbijt en dinerquote:Op maandag 14 september 2020 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon een wintersporthotel dat in de zomer open wasHeb toen ook alleen maar een rekening gehad voor het drinken bij het avondeten, 's avonds aan de bar heb ik nooit een rekening van gehad
Ja halfpension is alleen het eten, en bij dat eten werd de drank juist wel in rekening gebrachtquote:Op maandag 14 september 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is dus ook halfpension. onbijt en diner
Nog steeds wel erg goedkoop hoorquote:Op maandag 14 september 2020 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon een wintersporthotel dat in de zomer open wasHeb toen ook alleen maar een rekening gehad voor het drinken bij het avondeten, 's avonds aan de bar heb ik nooit een rekening van gehad
300 euro voor een glaasje cola.quote:Op maandag 14 september 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja halfpension is alleen het eten, en bij dat eten werd de drank juist wel in rekening gebracht
ja ik heb dat in griekenland ook. dacht altijd dat half pension alleen ontbijt wasquote:Op maandag 14 september 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja halfpension is alleen het eten, en bij dat eten werd de drank juist wel in rekening gebracht
Nee had daar vrijwel elke avond wel een paar biertjes aan de bar op, einde van de week kreeg ik een rekening van 2 tientjes voor het drinken bij het avondetenquote:Op maandag 14 september 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
300 euro voor een glaasje cola.
quote:Op maandag 14 september 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
300 euro voor een glaasje cola.
Alleen ontbijt is logies + ontbijt, half pension is ontbijt en diner.quote:Op maandag 14 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb dat in griekenland ook. dacht altijd dat half pension alleen ontbijt was
Ontbijt en diner.quote:Op maandag 14 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb dat in griekenland ook. dacht altijd dat half pension alleen ontbijt was
psssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:
Rambo.quote:Op maandag 14 september 2020 18:53 schreef Samzz het volgende:
Welke Disneyfilm zal ik eens kijken zo...
Nightmare before christmasquote:Op maandag 14 september 2020 18:53 schreef Samzz het volgende:
Welke Disneyfilm zal ik eens kijken zo...
Vast nietquote:
Oeh, die heb ik lang niet gezien idd! Goed idee. Meteen de nieuwe erachteraanquote:
bloed halen?quote:Op maandag 14 september 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik morgen weer naar de Dracula-afdeling van het ziekenhuis ga
Dat is meer jouw ding.quote:
Daar krijg je toch geen persoonlijke feedback op, of is dat nu wel het geval?quote:Op maandag 14 september 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
doen ze nog zon covid antistoffen test buda?
Ja dat was dus mijn volgende vraagquote:Op maandag 14 september 2020 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar krijg je toch geen persoonlijke feedback op, of is dat nu wel het geval?
Kloptquote:Op maandag 14 september 2020 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar krijg je toch geen persoonlijke feedback op, of is dat nu wel het geval?
Waar geef je nu antwoord op? op het eerste deel of het tweede?quote:
Op het eerste deelquote:Op maandag 14 september 2020 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar geef je nu antwoord op? op het eerste deel of het tweede?
Oepsquote:Op maandag 14 september 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoopte mijn kleding te mogen houden
Smurfbroekquote:Op maandag 14 september 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
@:bitterbal Eigenlijk maar 1 dingeen thuis chillbroek en als hij lekker zit bestel ik er nog 1.
Nee. Hoezo niet thuis laten bezorgen?quote:Op maandag 14 september 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie weleens zo'n pick-up point van de AH gebruikt?
Nee, wel van de Jumbo.quote:Op maandag 14 september 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Da's duuâh.quote:Op maandag 14 september 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Hoezo niet thuis laten bezorgen?
Soms wel, maar besef net dat ik dat kratje nooit naar m'n huis krijg vanaf de parkeerplaats.quote:
Maar je hebt ook vaak toch producten die je kan nemen voor gratis bezorging?quote:Op maandag 14 september 2020 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms wel, maar besef net dat ik dat kratje nooit naar m'n huis krijg vanaf de parkeerplaats.
Ja tien euro aan Milka is wel verleidelijk.quote:Op maandag 14 september 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je hebt ook vaak toch producten die je kan nemen voor gratis bezorging?
quote:Op maandag 14 september 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tien euro aan Milka is wel verleidelijk.
Ja een paar keer bij verschillende, bij mijn werk destijds zat een hele fijne. Dat was gewoon de auto onder de afkapping rijden en dan zette ze het in de kofferbak, even pinnen en klaar. Een andere waar ik wel eens ben geweest moest je eerst met een karretje naar de servicebalie en kreeg je daar je kratje. Maar thuisbezorgen is een stuk makkelijker, ook omdat ze alle lege flessen en kratjes meenemen.quote:Op maandag 14 september 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
milka met aromatquote:Op maandag 14 september 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tien euro aan Milka is wel verleidelijk.
Koek met aardappelsalade? Hmmm.quote:Op maandag 14 september 2020 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EN KOEK
met aardappelsalade
enkel zijden italiaanse avondpakkenquote:Op maandag 14 september 2020 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt geen joggingsbroeken ofzo?
quote:Op maandag 14 september 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Wat heb je precies gekocht @:Amarantha?
Ik denk niet dat Etto ooit een broek draagtquote:Op maandag 14 september 2020 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt geen joggingsbroeken ofzo?
Ik ook alleen maar als ik thuis ben of brak.quote:Op maandag 14 september 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Etto ooit een broek draagt
Hij heeft geen benen?quote:Op maandag 14 september 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Etto ooit een broek draagt
Draag je alleen dan een broek?quote:Op maandag 14 september 2020 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar als ik thuis ben of brak.
Ja hij zit wel "strak" (heb hem net aan) maar wel lekker want voelt beetje alsof je niks aan hebt haha.quote:
Als er een vliegje tegen haar onderbeen aan vliegt ontploft haar been in een explosie van bloed, weefsel en botten.quote:
oeh ga ik meteen voor mijn lief bestellenquote:Op maandag 14 september 2020 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hij zit wel "strak" (heb hem net aan) maar wel lekker want voelt beetje alsof je niks aan hebt haha.
Komen de Duitsers weer?quote:
Dat laatste denk ik, van de week vlogen ook al straaljagers over.quote:Op maandag 14 september 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja vaag. Zal wel een foutje zijn. Of ze lopen weer te oefenen ergens van het leger.
Ja en soms oefenen ze droppings.quote:Op maandag 14 september 2020 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, van de week vlogen ook al straaljagers over.
Zat toevallig net een bladzijde van een boek te lezen over dat de Duitsers Nederland binnenvielen in de 2e WOquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja vaag. Zal wel een foutje zijn. Of ze lopen weer te oefenen ergens van het leger.
quote:Op maandag 14 september 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je weer Chinees gegete??
Schatjes was toch wel een van de vermakelijkste Nederlandse films die ik gezien heb.
Worden dat soort oefeningen ergens gemeld, eigenlijk...quote:Op maandag 14 september 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en soms oefenen ze droppings.
Zie je wel, dit kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat toevallig net een bladzijde van een boek te lezen over dat de Duitsers Nederland binnenvielen in de 2e WO
quote:
Oeh ja dat is wel lekkerquote:Op maandag 14 september 2020 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Peter Faber, Hoe hij Godverdomme Uitspreekt.
quote:Op maandag 14 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Pa is inmiddels weer thuis maar een uurtje geleden weer out gegaanmorgen horen we meer. Maar het gaat gewoon echt niet goed
ah das kut fles, hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 14 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Pa is inmiddels weer thuis maar een uurtje geleden weer out gegaanmorgen horen we meer. Maar het gaat gewoon echt niet goed
quote:Op maandag 14 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei.quote:Op maandag 14 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben ze vandaag gedaan denk ik. Morgen gesprek met de neuroloog.quote:Op maandag 14 september 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei.Gaan ze morgen onderzoeken doen?
Ik hoop dat het meevalt. Sterkte in elk gevalquote:Op maandag 14 september 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze vandaag gedaan denk ik. Morgen gesprek met de neuroloog.
oeh bah,sterktequote:Op maandag 14 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh sterkte Flessie.quote:Op maandag 14 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niet eens op de naam van een nederlandse film komen..quote:Op maandag 14 september 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is nou de beste Nederlandse film volgens jullie?
Omdat tokkies en Marokkanen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
waarom is er toch altijd iets op de kermis
https://regio15.nl/nieuws(...)8Erj__GOy8e0QNIpo4M4
Omdat kermissen populair zijn bij Tokkiesquote:Op maandag 14 september 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
waarom is er toch altijd iets op de kermis
https://regio15.nl/nieuws(...)8Erj__GOy8e0QNIpo4M4
Flodder ken je toch wel???quote:Op maandag 14 september 2020 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op de naam van een nederlandse film komen..
De Aanslag?quote:Op maandag 14 september 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja hoop het ook. Wie weet valt het mee, maa mensen wporden wel oud natuurlijk. Ik kan er verder eigenlijk niet zo veel mee eerlijk gezegdquote:Op maandag 14 september 2020 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Jeetje Fles, ook net nu je zo blij was met je per ongelukke extra dagjes rust, kan je je toch weer druk gaan zitten maken. Sterkte en hopelijk krijgen jullie morgen antwoorden
.
Voortaan slaapt iedereen hier in zijn eigen nest!quote:Op maandag 14 september 2020 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zou er zelf niet opgekomen zijn.
Vroeger zat er altijd wel van die tenenkrommende spruitjesseks in, vandaar dat Nederlandse vrouwen in het buitenland nog steeds als naief en boers worden beschouwdquote:Op maandag 14 september 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
dat is mijn klacht over NL films: overal moet maar seks inquote:Op maandag 14 september 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger zat er altijd wel van die tenenkrommende spruitjesseks in, vandaar dat Nederlandse vrouwen in het buitenland nog steeds als naief en boers worden beschouwd
NL vrouwen worden sowieso internationaal matig beoordeeld. Wel aantrekkelijk, maar nauwelijks vrouwelijk qua kleding etcquote:Op maandag 14 september 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger zat er altijd wel van die tenenkrommende spruitjesseks in, vandaar dat Nederlandse vrouwen in het buitenland nog steeds als naief en boers worden beschouwd
Dat zit er inderdaad meestal wel in.quote:Op maandag 14 september 2020 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is mijn klacht over NL films: overal moet maar seks in
Ik hoop dat ze nog veel ouder worden, maar dan wel in redelijke gezondheid.quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoop het ook. Wie weet valt het mee, maa mensen wporden wel oud natuurlijk. Ik kan er verder eigenlijk niet zo veel mee eerlijk gezegd
Valt met huidige films wel mee geloof ik, is meer reputatie uit jaren 70 en 80quote:Op maandag 14 september 2020 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is mijn klacht over NL films: overal moet maar seks in
Ze lopen hier wijdbeens met de souplesse van een nijlpaard, zelfs onze Koning moest naar Argentinië om een heupwiegende chick te scorenquote:Op maandag 14 september 2020 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NL vrouwen worden sowieso internationaal matig beoordeeld. Wel aantrekkelijk, maar nauwelijks vrouwelijk qua kleding etc
Je klinkt jaloers.quote:Op maandag 14 september 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze lopen hier wijdbeens met de souplesse van een nijlpaard, zelfs onze Koning moest naar Argentinië om een heupwiegende chick te scoren
In schatjes zit een neukscene met de dochter en de tennisleraar waarbij de actrice nog maar 15 was.quote:Op maandag 14 september 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze lopen hier wijdbeens met de souplesse van een nijlpaard, zelfs onze Koning moest naar Argentinië om een heupwiegende chick te scoren
quote:Op maandag 14 september 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan echt geen Nederlqnfse riom verzinnen die ik als ‘goed’ kan kwalificeren.
Hooguit een animatiefilm: Als je begrijpt wat ik bedoel
Napoleon zei het al, de vrouwen hier doen uit domheid wat ze in Parijs uit geraffineerdheid doen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
De nederlandse vrouw staat er ook nie om bekend dat ze zich zo modieus en vrouwelijk kleed nee
Lodewijk Napoleon?quote:Op maandag 14 september 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Napoleon zei het al, de vrouwen hier doen uit domheid wat ze in Parijs uit geraffineerdheid doen.
Komt denk ik omdat NL een heel feminien land is, een van de meest feminiene landen ter wereld volgens wetenschappelijk onderzoek.quote:Op maandag 14 september 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
De nederlandse vrouw staat er ook nie om bekend dat ze zich zo modieus en vrouwelijk kleed nee
Japanse en Italiaanse mannen zijn mannelijk?quote:Op maandag 14 september 2020 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat NL een heel feminien land is, een van de meest feminiene landen ter wereld volgens wetenschappelijk onderzoek.
[ afbeelding ]
niet zo polulairquote:Op maandag 14 september 2020 21:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met een andere dame was ie ook wel een nette koning geworden, denk ik.
Lodewijk was in elk geval niet zo onder de indruk van onze verfijndheidquote:Op maandag 14 september 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of zijn grote broer, een van de twee.
De Japanse cultuur is erg masculien ja.quote:Op maandag 14 september 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japanse en Italiaanse mannen zijn mannelijk?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:In een masculiene cultuur leven mensen om te werken. Successen behalen, prestaties, geld en erkenning zijn belangrijke doelen. Het bereiken van succes in het werk geeft persoonlijke voldoening, aanzien en macht. De beste student is de norm; de meest getalenteerden worden gestimuleerd, de zwakkeren moeten op eigen kracht proberen bij te blijven. Mensen hebben de neiging om hun eigen werk te overschatten, en leidinggevenden horen besluitvaardig en agressief te werk te gaan.
In de meeste zeer masculiene landen is er een stricte rolverdeling tussen mannen en vrouwen, waar mannen werken en vrouwen zich bezighouden met de zorg voor het gezin en de familie. Dit hangt overigens wel sterk af van het niveau van economische ontwikkeling van het land.
Zakelijk gezien zijn er twee belangrijke uitdrukkingen van een masculiene samenleving; ten eerste zijn er de landen waar dit aspect zich uitdrukt in sterk verschillende rollen voor mannen en vrouwen. In deze landen zullen minder vrouwen aan het arbeidsproces deelnemen en voor zover zij dit doen, zij ‘traditionele’ beroepen bekleden.
Dit ziet men bijvoorbeeld in Japan, Mexico en China. Ook zijn er landen waar de arbeidsparticipatie van vrouwen erg hoog is en waar vrouwen (sociaal gezien) vrij zijn alle mogelijke functies te bekleden, maar waar de realiteit is dat vrouwen dat alleen kunnen doen zolang zij de zogenaamde ‘mannelijke’ rol aannemen, dit wil zeggen dat zij de boven beschreven werkethiek en prioriteiten moeten volgen. Dit kunt u zien in landen als Duitsland, Oostenrijk, Engeland en de Verenigde Staten..
Ik vind jaren 50 kleding gewoon mooier. Dan maar niet modieus.quote:Op maandag 14 september 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Yep, kunnen wij ons niet voorstellen maar voor die landen gelden andere normen en waarden, probeer maar eens een Japanse chick te scoren in je hippe spijkerbroek en je Westerse good looksquote:Op maandag 14 september 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japanse en Italiaanse mannen zijn mannelijk?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je begrijpt dat ik jowu jurken niet bedoel toch :pquote:Op maandag 14 september 2020 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jaren 50 kleding gewoon mooier. Dan maar niet modieus.
Jaquote:Op maandag 14 september 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik jowu jurken niet bedoel toch :p
quote:Op maandag 14 september 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Valt met huidige films wel mee geloof ik, is meer reputatie uit jaren 70 en 80
Klopt maar wij zien vooral de mannen daar als onzijdige types met lipgloss in strakke marinepakjes die zes uur per dag voor de spiegel homodansjes staan te oefenen, daarom is zo'n vergelijking ook totale onzin.quote:Op maandag 14 september 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Japanse cultuur is erg masculien ja.
k bedoel boers, simpel, niet over nagedacht, geen moeitequote:Op maandag 14 september 2020 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind dat wel of niet modieuze gedoe altijd zo meh...
Vind het maar een raar lijstje.quote:Op maandag 14 september 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Japanse cultuur is erg masculien ja.
[..]
Mja, maar is dat niet meer omdat Japanners erg gericht zijn op hun eigen cultuur?quote:Op maandag 14 september 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, kunnen wij ons niet voorstellen maar voor die landen gelden andere normen en waarden, probeer maar eens een Japanse chick te scoren in je hippe spijkerbroek en je Westerse good looks
Het echte Japan is meer werken tot je doodvalt en de maffiosi als de yakusaquote:Op maandag 14 september 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar wij zien vooral de mannen daar als onzijdige types met lipgloss in strakke marinepakjes die zes uur per dag voor de spiegel homodansjes staan te oefenen, daarom is zo'n vergelijking ook totale onzin.
Vind dat hardop huilen altijd wel mooi als een Japanse vrouw piemel in zich heeftquote:Op maandag 14 september 2020 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk naar Berlusconi in Italië typisch een masculiene man, Ray uno waar vrouwen alleen mooi hoeven te zijn.
In Japan ook een cultuur met grote verschillen tussen mannen en vrouwen.
Ja, snap ik. Maar ik weet niet wat daar mis mee isquote:Op maandag 14 september 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k bedoel boers, simpel, niet over nagedacht, geen moeite
En dan wel van die suede loafers dragen en niks doen zonder toestemming van mammie. Weinig masculiens aan.quote:Op maandag 14 september 2020 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk naar Berlusconi in Italië typisch een masculiene man, Ray uno waar vrouwen alleen mooi hoeven te zijn.
In Japan ook een cultuur met grote verschillen tussen mannen en vrouwen.
Die pootjes met achterover vallen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
ik wil een eendje
https://9gag.com/gag/aeD2rDO
quote:Op maandag 14 september 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat hardop huilen altijd wel mooi als een Japanse vrouw piemel in zich heeft
niks.quote:Op maandag 14 september 2020 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar ik weet niet wat daar mis mee is.
quote:Op maandag 14 september 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
ik wil een eendje
https://9gag.com/gag/aeD2rDO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele Middelandse zeegebied heeft daar last van, allemaal moederskindjes, op straat hard kwaken en thuis aan de moedermelk tot di mamma dood is.quote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan wel van die suede loafers dragen en niks doen zonder toestemming van mammie. Weinig masculiens aan.
Geen idee eigenlijk. Ik dacht dat Duitsers daar vooral bekend om stonden.quote:Op maandag 14 september 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks.
k zei dat de nederlandse vrouw niet bekend staat om haar galante kledingstijl
quote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja die vast ookquote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik dacht dat Duitsers daar vooral bekend om stonden.
quote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje zweterig wel.quote:Op maandag 14 september 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou oud is ze daar? Ziet ze er best mooi uit
Ik heb in Hongarije ook van die ‘echte mannen’ meegemaakt. Dikke spieren uit een flesje en altijd helemaal het alpha-mannetje, maar één tegenslag en ze grijpen naar de flesquote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele Middelandse zeegebied heeft daar last van, allemaal moederskindjes, op straat hard kwaken en thuis aan de moedermelk tot di mamma dood is.
20quote:Op maandag 14 september 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou oud is ze daar? Ziet ze er best mooi uit
Di Mama heeft het ook voor het zeggen totdat ze dood isquote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele Middelandse zeegebied heeft daar last van, allemaal moederskindjes, op straat hard kwaken en thuis aan de moedermelk tot di mamma dood is.
de broerquote:Op maandag 14 september 2020 21:55 schreef Modus het volgende:
Waarom staat die vent van Two and a Half Men naast Merkel?
Ok.quote:Op maandag 14 september 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Humor, je hebt het of je hebt het niet
vond ik echt sneu voor haarquote:Op maandag 14 september 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze is wel weer over de bibberitus heengekomen.
[ afbeelding ]
Sterkte Fles.quote:Op maandag 14 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ligt eraan waar, in zuid Duitsland kleden vrouwen zich veel vrouwelijker en zakelijk lopen ze er ook vrouwelijk bij waar de rok vaak nog verplicht is. (En het pak bij de man.)quote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2020 22:00 schreef Modus het volgende:
Bbal kent De Film van Ome Willem niet!
Geldt voor Nederland precies zo, me dunktquote:Op maandag 14 september 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ligt eraan waar, in zuid Duitsland kleden vrouwen zich veel vrouwelijker en zakelijk lopen ze er ook vrouwelijk bij waar de rok vaak nog verplicht is. (En het pak bij de man.)
Nee joh, massa’s lopen in een broek.quote:Op maandag 14 september 2020 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geldt voor Nederland precies zo, me dunkt.
Nou inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag vorig jaar in Parijs allemaal mooie, elegante kleding. Wilde alle etalages leegkopen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks.
k zei dat de nederlandse vrouw niet bekend staat om haar galante kledingstijl
quote:Op maandag 14 september 2020 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou inderdaad!Geloof dat de rest het ook niet kentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel dat het ook voor Nederland geldt dat er massa's leuk uitziende vrouwen rondlopen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, massa’s lopen in een broek.
duurdere winkels hebben echt wel mooie dingen hoorquote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zag vorig jaar in Parijs allemaal mooie, elegante kleding. Wilde alle etalages leegkopen.
Dat heb ik hier in Nederland eigenlijk nooit.
En nou spijt dat ik niet los gegaan ben in Parijs.
Ik hoorde gister dat ik blijkbaar best veel familie heb dat het nog altijd vertikt om naar Duitsland op vakantie te gaan.quote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Duitsland![]()
Sorry, dit moest ik even kwijt
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het ook voor Nederland geldt dat er massa's leuk uitziende vrouwen rondlopen.
Echte mannelijkheid is emoties durven tonen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Hongarije ook van die ‘echte mannen’ meegemaakt. Dikke spieren uit een flesje en altijd helemaal het alpha-mannetje, maar één tegenslag en ze grijpen naar de fles
Buda kent dat echt wel. Fles ook. Koen ook. Liesj0n al helemaal.quote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat de rest het ook niet kent
ja nou ja. ken heel veel kinderdingen nietquote:Op maandag 14 september 2020 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Buda kent dat echt wel. Fles ook. Koen ook. Liesj0n al helemaal.
NL heeft nog steeds de mooiste vrouwen van de wereld. Als ze zich een beetje gedragen met snacken.quote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het ook voor Nederland geldt dat er massa's leuk uitziende vrouwen rondlopen.
quote:Op maandag 14 september 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NL heeft nog steeds de mooiste vrouwen van de wereld. Als ze zich een beetje gedragen met snacken.
Soms. Als je hard zoekt.quote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duurdere winkels hebben echt wel mooie dingen hoor
Dat rijtje dat die opnoemt zijn ook al allemaal oude mensen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja. ken heel veel kinderdingen niet
quote:Op maandag 14 september 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NL heeft nog steeds de mooiste vrouwen van de wereld. Als ze zich een beetje gedragen met snacken.
Snacken is net iets te lekkerquote:Op maandag 14 september 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ik heb het niet gezegdquote:Op maandag 14 september 2020 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat rijtje dat die opnoemt zijn ook al allemaal oude mensen.
Maar je dacht het ook gewoon hoor.quote:
Jij kent het ook. Heel NL kent het. Behalve Ali en Mo.quote:Op maandag 14 september 2020 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat rijtje dat die opnoemt zijn ook al allemaal oude mensen.
Ik ben ouder dan Liesjequote:Op maandag 14 september 2020 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Ken het qua naam maar verder ook niet echt.quote:Op maandag 14 september 2020 22:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij kent het ook. Heel NL kent het. Behalve Ali en Mo.
En Bal.
quote:Op maandag 14 september 2020 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken het qua naam maar verder ook niet echt.
*pakt popcornquote:Op maandag 14 september 2020 22:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij kent het ook. Heel NL kent het. Behalve Ali en Mo.
En Bal.
quote:Op maandag 14 september 2020 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja wat, ik heb gewoon een brede algemene kennis, daarvoor hoef ik het niet gezien te hebben om te weten dat het heeft bestaan. Volgens mij is heel dat gebeuren nog van voordat wij geboren werden.quote:
nee nog daarna.quote:Op maandag 14 september 2020 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat, ik heb gewoon een brede algemene kennis, daarvoor hoef ik het niet gezien te hebben om te weten dat het heeft bestaan. Volgens mij is heel dat gebeuren nog van voordat wij geboren werden.
WAT? cultuurbarbaarquote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat de rest het ook niet kent
Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd?quote:
nee ik ken ome willem nietquote:Op maandag 14 september 2020 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging reisadvies checken na deze smiley.
Ja, dat snap ik dus niet. Mijn opa heeft notabene in een werkkamp in Berlijn gezeten en zelfs hij toog in de jaren 70 al vrolijk naar Duitsland in zijn kevertje.quote:Op maandag 14 september 2020 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat ik blijkbaar best veel familie heb dat het nog altijd vertikt om naar Duitsland op vakantie te gaan.
@Modusquote:Op maandag 14 september 2020 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
WAT? cultuurbarbaar
broodje poep voor jou
Das ook wel weer het anderste uiterste hequote:Op maandag 14 september 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet. Mijn opa heeft notabene in een werkkamp in Berlijn gezeten en zelfs hij toog in de jaren 70 al vrolijk naar Duitsland in zijn kevertje.
quote:Op maandag 14 september 2020 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Duitsland staat bij mij niet echt hoog op de lijst van bestemmingen waar ik graag heen wil. Heb er niks op tegen maar denk er gewoon niet aanquote:Op maandag 14 september 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet. Mijn opa heeft notabene in een werkkamp in Berlijn gezeten en zelfs hij toog in de jaren 70 al vrolijk naar Duitsland in zijn kevertje.
Hoi.quote:Op maandag 14 september 2020 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouwen die altijd zin hebben in snacks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |