Ik heb appelcake met citroen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Heb zin in citroencake, maar ben weer een afvalrace gestart vandaag
je kan op je hometrainer?quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Heb zin in citroencake, maar ben weer een afvalrace gestart vandaag
Oeh dat klinkt ook goed.quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb appelcake met citroen.
k hoo dat het de zwembadnjes weg traintquote:Op maandag 14 september 2020 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik met dit weer eerder buiten sport![]()
Mijn ouders. En ja, het zag er min of meer net zo vreselijk uit.quote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
is iemand wel eens op hurghada geweest> Ziet het er zo uit?
https://www.vakantiepirat(...)Xfxm995PGXWEqbjvEmSw
Ohquote:Op maandag 14 september 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders. En ja, het zag er min of meer net zo vreselijk uit.
Ik ookquote:Op maandag 14 september 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k hoo dat het de zwembadnjes weg traint
Da's geen geld.quote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
is iemand wel eens op hurghada geweest> Ziet het er zo uit?
https://www.vakantiepirat(...)Xfxm995PGXWEqbjvEmSw
quote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:
SEX / Een mooie nudistenstrand in Bulgarije
Iemand nog vakantietips voor deze TS?
k vreet ze er gewoon uitquote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker met Russische toeristen aan het lopend buffet.
nee nee :pquote:Op maandag 14 september 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Griekenland van de baan?
Dat klinkt inderdaad als Russen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
maar in thailand kom ik nu ook veel russen tegen. asociaal volk veel.
Ze huren dan van die dure motorscooters wat daar levensgevaarlijk is en dan zit er zon anabool en opblaaspop op. En dan rijden ze een beetje rond
Komt ook links en rechts nog wat bij voor:quote:
Maar het volk dat voor deze prijzen naar die zandbak gaat, lijkt me niet veel soeps. Zit je daar met al die tokkiesquote:
ja die prijs is het nietquote:Op maandag 14 september 2020 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt ook links en rechts nog wat bij voor:
- koffers
- transfers
- sauna/wellness
Ik heb eigenlijk nog nooit een pakket reis geboekt, terwijl we soms wel best goede deals lijken te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |