quote:Op zondag 6 december 2020 15:06 schreef monsterd. het volgende:
Ik bespaar de foto’s van het opbouwen, is gewoon Ikea dus weinig spannends aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wonen wij sowieso niet al te ver van elkaar afquote:Op zondag 6 december 2020 16:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Hey, dat lijkt op de IKEA in Hengelo![]()
Als het precies in je auto past dan is het toch prima; mooie kast past prima zo !
quote:Op zondag 6 december 2020 16:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Toch wel interesse hier![]()
Pleisters nodig gehad
Gevloekt
Schroefjes over
Schroefjes tekort
Snap de gebruiksaanwijzing niet
Zonder rtfm gewoon begonnen
Tsunami van karton nog weggekregen in papierbak
IKEA=Hahaha vroeger dachten we dat Ikea meubels in elkaar zetten de ultieme relatietest wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., doe maar paar jaar verbouwen; dan is Ikea appeltje-eitje
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef monsterd. het volgende:
Ah ik lees terug dat ik begin december zei dat ik het plafond in de badkamer alleen de sleufjes wilde dichtsmeren. Dat is faliekant mislukt, ik ben beter in stucen. Dus dat maar gedaan![]()
En mijn vader is afgelopen 2 zaterdagen begonnen met tegelen. Dus dit is meer een tussenstandje
Mooi! Ga je serieus stucen met je zwangere buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heldin!!
Resistance is futile.
quote:Op zondag 27 december 2020 01:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi! Ga je serieus stucen met je zwangere buikheldin!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door monsterd. op 27-12-2020 09:52:45 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:13 schreef monsterd. het volgende:
Weer een kleine updateIs dat jullie valse wand voor alle leidingen? En daar komt de donkere tegel op ipv de hexagon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Nee, we hebben alle leidingen weggewerkt in de vloer en onder de vloer (in de ondergelegen keuken). Gekozen voor de koof zodat het meer eenheid had, voor de wc alleen een koof en het bad niet leek me minder mooi. De donkere tegels komen op het deel dat nog niet geregeld isquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is dat jullie valse wand voor alle leidingen? En daar komt de donkere tegel op ipv de hexagon?
Thanks en ja de tegels zijn 30x90 met hexagon reliefquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:06 schreef bleiblei het volgende:
Zijn die hexagon tegels nu hele grote tegels met print? Het ziet er zo apart uit.
Ziet er goed uit trouwens! Gaat hard nu.
but I can feel you there
think I better body up
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:40 schreef monsterd. het volgende:
We zijn nog niet helemaal klaar want de kit was op, maar de natte gedeeltes gekit iig en gebruiksklaar
Verder moet de wastafel, spiegel nog geplaatst worden en ik moet 2 nissen nog stucen. En uiteraard de accessoires en een fatsoenlijk gordijntje. Maar verder echt heel blij met de nieuwe badkamer
Wauw monsterd. Ik sta elke keer weer versteld van je skills en jullie doorzettingsvermogen. Wat heb jij allemaal gedaan hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Nja ik 2 jaar, maar wel precies die les geleerd xD weet nu wel wat ik kan en leuk vind en waar ik een hekel aan heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef monsterd. het volgende:
Bijna 5 jaar verbouwen trouwens, het is en was zwaar maar we hebben zoveel geleerd. Ik zou nu met veel meer vertrouwen opnieuw een opknapper kopen en wijselijk heel veel uitbesteden
Jullie zijn alledrie helden!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef monsterd. het volgende:
Het zijn in de badkamer vooral mijn vaders verdiensten hoor. Hij heeft zeker 70% van het werk gedaan. Veel werk doen we natuurlijk samen met zijn drieeen, maar hij heeft alle technische know-how waarvoor ik hem heel dankbaar ben. Want heel eerlijk, wij waren gewoon hele naïeve starters op de woningmarkt en hebben per toeval een hele grote woning kunnen aankopen in te verbouwen staat. Als we dit hadden moeten uitbesteden dan was de aanschafprijs denk ik over de kop gegaan om alles te kunnen doen.![]()
Bijna 5 jaar verbouwen trouwens, het is en was zwaar maar we hebben zoveel geleerd. Ik zou nu met veel meer vertrouwen opnieuw een opknapper kopen en wijselijk heel veel uitbesteden
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef monsterd. het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:40 schreef monsterd. het volgende:
We zijn nog niet helemaal klaar want de kit was op, maar de natte gedeeltes zijn gekit iig en gebruiksklaar
Verder moet de wastafel, spiegel nog geplaatst worden en ik moet 2 nissen nog stucen. En uiteraard de accessoires en een fatsoenlijk gordijntje. Maar verder echt heel blij met de nieuwe badkamer
Wauw, mooi gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de tegeltjes boven het bad ook erg mooi.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
but I can feel you there
think I better body up
Als je het zelf kan is uitbesteden heel moeilijk, in ieder geval de dingen die wij uitbesteed hebben (zijn er maar een paar) leiden elke keer tot problemen.quote:[b]Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 Bijna 5 jaar verbouwen trouwens
, het is en was zwaar maar we hebben zoveel geleerd. Ik zou nu met veel meer vertrouwen opnieuw een opknapper kopen en wijselijk heel veel uitbesteden
Hier heb je ook een punt. Er zit een gouden middenweg tussen de kwaliteit die je verwacht en de kwaliteit die je krijgt. Ik vond uitbesteden ook eng, maar toch een aantal dingen laten doen en an zich tevreden over. Beide keren iemand gevonden via Facebook, maar prima werk geleverd. Heb ze marktconform betaald, heb liever tevreden lui dan tientjeswerkers die ieder hoekje afsnijden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:20 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Als je het zelf kan is uitbesteden heel moeilijk, in ieder geval de dingen die wij uitbesteed hebben (zijn er maar een paar) leiden elke keer tot problemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |