Omdat ik graag skiquote:Op zondag 13 september 2020 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor werk? Of liefde? Of gewoon omdat je er zin in had?
Sorry, had eerst niet in de gaten dat ik de lapo hadquote:Op zondag 13 september 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Had er dan op zn minst "Nog een zonnige dag" van gemaakt![]()
Briequote:Op zondag 13 september 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
anyway, oastjes met brie op het balkonnetje. Vakantie is nog niet over
Wat is een lapo ook alweer?quote:Op zondag 13 september 2020 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, had eerst niet in de gaten dat ik de lapo had
Jawel, was echt ijskoud. Kon er ook maar max een minuutje in zwemmen per keer. Brr.quote:Op zondag 13 september 2020 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie foto Kwiwi, was het water niet koud?
Haha wel moedig!quote:Op zondag 13 september 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, was echt ijskoud. Kon er ook maar max een minuutje in zwemmen per keer. Brr.
Maar kan die omgeving echt aanraden![]()
quote:Op zondag 13 september 2020 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar hij ging wel zo ver de diepte in dat ik 'm niet eens meer zag. En toch wel vlak langs de dammuurVond het zelf best eng eigenlijk.
Het valt me overigens op dat je in die gletsjermeren en rivieren altijd de dames ziet zwemmen terwijl de mannen een beetje vertwijfeld pootje staan te badenquote:
Alles voor faam op Instagramquote:Op zondag 13 september 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het valt me overigens op dat je in die gletsjermeren en rivieren altijd de dames ziet zwemmen terwijl de mannen een beetje vertwijfeld pootje staan te badenVrouwen zijn toch wel het moedigere geslacht
Maar mannen doen dan weer bungeejumpen.quote:Op zondag 13 september 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het valt me overigens op dat je in die gletsjermeren en rivieren altijd de dames ziet zwemmen terwijl de mannen een beetje vertwijfeld pootje staan te badenVrouwen zijn toch wel het moedigere geslacht
Komt omdat het kille wezens zijnquote:Op zondag 13 september 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eehm, ok ...quote:Op zondag 13 september 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
De muilezel van het kasteel staat een partij te balken
*kuch* meer vet *kuch*quote:Op zondag 13 september 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh tofquote:Op zondag 13 september 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik graag skiEn kwam hier als kind al heel graag
quote:Op zondag 13 september 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
De muilezel van het kasteel staat een partij te balken
Weet je zeker dat de keukenhulp van het hotel er niet zijn lusten op aan het botvieren isquote:
quote:Op zondag 13 september 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de keukenhulp van het hotel er niet zijn lusten op aan het botvieren is
Ja, ik liet je maar in die waanquote:Op zondag 13 september 2020 20:11 schreef Zilverberk het volgende:
Oh, je bedoelt andere lusten!![]()
Ik denk ook alleen maar aan eten.
Waar is die snack?quote:Op zondag 13 september 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
Witlofsalade klinkt wel een beetje als dwangvoeding als je in een goelag bent opgenomen
Of brie.quote:Op zondag 13 september 2020 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Witlof is alleen oke met ham en kaas.
Dat is lekkerquote:Op zondag 13 september 2020 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Sociaal aan het doen met familie ofzo.quote:
Oom frikandel en tante kroket.quote:Op zondag 13 september 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sociaal aan het doen met familie ofzo.
Neefje soufflé.quote:Op zondag 13 september 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oom frikandel en tante kroket.
Hopen dat oom frikadel geen strakke spijkerbroek aan heeft.quote:Op zondag 13 september 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oom frikandel en tante kroket.
Nee daar had ik al veel te veel van op, had eigenlijk niet eens hongerquote:Op zondag 13 september 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je apple crumble opgegeten?
Dit wilde ik gisteren maken. Geen ham in huis. Extra kaas toegevoegd en een lik mosterd.quote:Op zondag 13 september 2020 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Kleddert hij weer overal zijn mayoquote:Op zondag 13 september 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopen dat oom frikadel geen strakke spijkerbroek aan heeft.
Klinkt best prima.quote:Op zondag 13 september 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar had ik al veel te veel van op, had eigenlijk niet eens hongerMaar had gewoon falafel door de groenten gemikt en klaar.
Was het ook wel hoor. Alleen geen knoflooksaus, had er een scheutje kerriewoksaus doorheen gedaan.quote:Op zondag 13 september 2020 20:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Klinkt best prima.
Vette knoflooksaus erbij
Klinkt ook goed.quote:Op zondag 13 september 2020 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren linzenschotel met mosterd gemaakt, heel lekker.
Ik ook, begin morgen voor de zoveelste keerquote:Op zondag 13 september 2020 20:29 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen, ik moet afvallen. Een deel van mijn kleren is ook te klein.
Neuken schijnt behoorlijk calorie intensief te zijn. Daarom ben ik ook zo dik natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2020 20:29 schreef Zilverberk het volgende:
Minder in dit topic kijken, het gaat hier 95% van de tijd over eten, daar krijg je trek vanquote:Op zondag 13 september 2020 20:29 schreef Zilverberk het volgende:
Dit topic mag wel een paar tandjes minder bitterbalcentrisch inderdaad. Niks mis meequote:Op zondag 13 september 2020 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Minder in dit topic kijken, het gaat hier 95% van de tijd over eten, daar krijg je trek van
Misschien meer over seks?quote:Op zondag 13 september 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit topic mag wel een paar tandjes minder bitterbalcentrisch inderdaad. Niks mis mee
En gezond, heel gezondquote:
je had een half pakje wel hiernaartoe kunnen gooien, niks in huisquote:Op zondag 13 september 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb net een pakje van die Lu-dingen naar binnen geschoven
O, dat klinkt al beter, veel beterquote:Op zondag 13 september 2020 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gezond, heel gezond. Met spinazie, kastanjechampignons, braadworst, linzen en mosterd
.
Ik heb nog wat Gurkenschurken?quote:Op zondag 13 september 2020 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je had een half pakje wel hiernaartoe kunnen gooien, niks in huis
Wat is dat dan?quote:Op zondag 13 september 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Gurkenschurken?
Ieuw bah, daar praten we toch niet over hierquote:
Oooh hahaquote:Op zondag 13 september 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo noemt Lidl hier z’n snackkomkommertjes
k was niet met familiequote:Op zondag 13 september 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was het met tante Kroket?
Nee, dat worden heel theoretische gesprekken danquote:Op zondag 13 september 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ieuw bah, daar praten we toch niet over hier![]()
Eenpansgerecht. Daar houd ik van.quote:Op zondag 13 september 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat klinkt al beter, veel beter
quote:
Kun je dan niet net zo goed gewoon gehakt pakkenquote:Op zondag 13 september 2020 20:40 schreef Samzz het volgende:
tijdens het pakken de worst in stukken duwen
Lekker! Ik zou, denk ik, dan de spinazie weglatenquote:Op zondag 13 september 2020 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eenpansgerecht. Daar houd ik van.
Braadworst ontvellen en in een pan met olijfolie, wat venkelzaad, tijdens het pakken de worst in stukken duwen, champignons in plakjes of kwartjes erbij, linzen uit laten lekken en samen met twee eetlepels mosterd bij de braadworst en de champignons doen, doorroeren en de spinazie toevoegen en laten krimpen. Doorroeren en eten maar.
Goede tip, zilvermeneer mag ook wel wat kilo's kwijt bedenk ik mij net.quote:Op zondag 13 september 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken schijnt behoorlijk calorie intensief te zijn. Daarom ben ik ook zo dik natuurlijk.
Zilvermeneer lust alleen de worst en de mosterd.quote:Op zondag 13 september 2020 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gezond, heel gezond. Met spinazie, kastanjechampignons, braadworst, linzen en mosterd
.
Nee. Braadworst is niet hetzelfde als gehakt.quote:Op zondag 13 september 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Kun je dan niet net zo goed gewoon gehakt pakken
But whyquote:Op zondag 13 september 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Ik zou, denk ik, dan de spinazie weglaten
quote:Op zondag 13 september 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ieuw bah, daar praten we toch niet over hier![]()
Zou interessant zijn om te meten hoeveel gram per wip je verliest.quote:Op zondag 13 september 2020 20:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Goede tip, zilvermeneer mag ook wel wat kilo's kwijt bedenk ik mij net.
die mag je houdenquote:Op zondag 13 september 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Gurkenschurken?
Nou probeer het even uit voor ons met iemand.quote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou interessant zijn om te meten hoeveel gram per wip je verliest.
Ja, goed ideequote:Op zondag 13 september 2020 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou probeer het even uit voor ons met iemand.
Heb hem gewoon gezegd met wie ik wasquote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is LT verkeerd geīnformeerd
Zo nauwkeurig is mijn weegschaal niet.quote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou interessant zijn om te meten hoeveel gram per wip je verliest.
Ik vind de spinazie er heerlijk bijquote:Op zondag 13 september 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet. Ik kook meestal op gevoel en dit lijkt me lekkerder zonder de spinazie
Nee hoor, maar ga niet alle privé-informatie van ballie hier zomaar open en bloot gooienquote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is LT verkeerd geīnformeerd
Dan gaf hij een discreet antwoordquote:Op zondag 13 september 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb hem gewoon gezegd met wie ik was
je kan toch gewoon zeggen met vriendinquote:Op zondag 13 september 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ga niet alle privé-informatie van ballie hier zomaar open en bloot gooien
Volgens mij is braadworst gemaakt van zombie, ruikt zo zuur naar kadaver ongebakken, moet je maar eens aan ruiken.quote:Op zondag 13 september 2020 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Braadworst is niet hetzelfde als gehakt.
quote:Op zondag 13 september 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is braadworst gemaakt van zombie, ruikt zo zuur naar kadaver ongebakken, moet je maar eens aan ruiken.
Een braadworst is gekruid gehakt in een darm gevrot.quote:Op zondag 13 september 2020 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Braadworst is niet hetzelfde als gehakt.
Verse worst, geen ouwe rommel.quote:Op zondag 13 september 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is braadworst gemaakt van zombie, ruikt zo zuur naar kadaver ongebakken, moet je maar eens aan ruiken.
Je weet helemaal niet hoe zombies ruikenquote:Op zondag 13 september 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja hoeveel kilo per honderd wips danquote:Op zondag 13 september 2020 20:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zo nauwkeurig is mijn weegschaal niet.
Scharen scharen scharen scharen wooooehooeeeequote:Op zondag 13 september 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan toch gewoon zeggen met vriendin
Het is inderdaad wel jammer dat je bent gestopt met het streamen van jullie app-gesprekkenquote:Op zondag 13 september 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ga niet alle privé-informatie van ballie hier zomaar open en bloot gooien
Had ook gekund jaquote:Op zondag 13 september 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan toch gewoon zeggen met vriendin
Let maar eens op de kleur, lijkgrijs is dat spul.quote:Op zondag 13 september 2020 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoe zombies ruiken![]()
ja dit klopt welquote:Op zondag 13 september 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Let maar eens op de kleur, lijkgrijs is dat spul.
tquote:Op zondag 13 september 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom komen we hier gewoon samen klooien zodat je toch nog een beetje het idee hebtquote:Op zondag 13 september 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel jammer dat je bent gestopt met het streamen van jullie app-gesprekken
quote:Op zondag 13 september 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel jammer dat je bent gestopt met het streamen van jullie app-gesprekken
Komt omdat het meestal al gekookt is zodat je het sneller kan bakken en het goed gaar is.quote:Op zondag 13 september 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb best veel lijken geroken, denk dat die hetzelfde ruiken als zombiesquote:Op zondag 13 september 2020 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
t
.
Dan nog kun je niet zeggen de de geur hetzelfde is
Ja maar die necrofiele hobby van je hoef je hier niet te delen he.quote:Op zondag 13 september 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb best veel lijken geroken, denk dat die hetzelfde ruiken als zombies
uhm?quote:Op zondag 13 september 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Je kunt er een betaalkanaal van maken. Bitterbal Premium.
Nou een hobby is het nooit helemaal geworden.quote:Op zondag 13 september 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar die necrofiele hobby van je hoef je hier niet te delen he.
quote:Op zondag 13 september 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou een hobby is het nooit helemaal geworden.
Hmmm, is me niet opgevallen.quote:Op zondag 13 september 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het smaakt anders dan gehakt.quote:Op zondag 13 september 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een braadworst is gekruid gehakt in een darm gevrot.
De kans om te overlijden met, pak m beet, bungeejumpen is slechts ongeveer 1 miljoen keer groter.quote:
Dat werk jij wel weg ja ahahahahahahahaquote:Op zondag 13 september 2020 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg ik 10 kg kaas voor mijn verjaardag?
Haha nee joh.quote:Op zondag 13 september 2020 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat werk jij wel weg ja ahahahahahahaha
Dat ene huis vol boeken en prenten.quote:Op zondag 13 september 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Zou bijna zeggen ik koop 10 kg aromat voor Etto als hij jarig is maar ik weet zijn adres niet.
Aromat is niet. de oplossing voor allesquote:Op zondag 13 september 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Zou bijna zeggen ik koop 10 kg aromat voor Etto als hij jarig is maar ik weet zijn adres niet.
Ik ga wel even overal binnen loeren.quote:Op zondag 13 september 2020 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat ene huis vol boeken en prenten.
kan niet tegen die geur sorryquote:Op zondag 13 september 2020 21:08 schreef Samzz het volgende:
Mensen die geen kaas lusten zijn net als mensen die dieren stom vinden; niet te vertrouwen.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aromat is niet. de oplossing voor alles
Dan mis je wel wat.quote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan niet tegen die geur sorry
quote:Op zondag 13 september 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Blokjes kaas
Gesmolten kaas in/op eten
Brie op toastjes
quote:Op zondag 13 september 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Blokjes kaas
Brie op toastjes
En gewoon op een boterham. Of beter: een wit puntje met kaasquote:Op zondag 13 september 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Blokjes kaas
Brie op toastjes
Alles kaasquote:Op zondag 13 september 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Blokjes kaas
Brie op toastjes
Na ik vind gewoon kaas op brood niet zo lekker, op een cracker is het wel lekker.quote:Op zondag 13 september 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En gewoon op een boterham. Of beter: een wit puntje met kaas
Komijnekaas op donker roggebrood.O+quote:Op zondag 13 september 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En gewoon op een boterham. Of beter: een wit puntje met kaas
Ik zou grillworst enz ook veel te erg missen.quote:Op zondag 13 september 2020 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles kaas. Alleen al om kaas zou ik geen vegan kunnen worden. Kaas
.
#viesdikquote:Op zondag 13 september 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou zelfs in een bad springen met gesmolten kaas en het dan met een glimlach leegdrinken
Ditquote:Op zondag 13 september 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou zelfs in een bad springen met gesmolten kaas en het dan met een glimlach leegdrinken
Sowieso, wat doen die mensen zichzelf aanquote:Op zondag 13 september 2020 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles kaas. Alleen al om kaas zou ik geen vegan kunnen worden. Kaas
.
En chocoladequote:Op zondag 13 september 2020 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou grillworst enz ook veel te erg missen.
Ja daar moet ik het mee eens zijn. Ik had altijd al het gevoel dat er iets niet aan klopte. En het was geen hartquote:Op zondag 13 september 2020 21:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Alcohol is geen solution, maar een solvent.
Dat is vegan wel te krijgen maar ja niet de lekkere soorten die ik nu eet zoals MilkyWay en Milka.quote:
Ik ook. Helemaal doezelig van weer een dag op t water.quote:
Vaart het bootje fijn?quote:Op zondag 13 september 2020 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Helemaal doezelig van weer een dag op t water.
Kaas is ook vegan te krijgen. Maar ik vind t niet te nassen.quote:Op zondag 13 september 2020 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is vegan wel te krijgen maar ja niet de lekkere soorten die ik nu eet zoals MilkyWay en Milka.
Soms hoor je microbrouwerijen ook weleens patsen met dat hun bier "100 % pure vegan" is.quote:Op zondag 13 september 2020 21:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is chocolade niet veganistisch dan???
Pure chocolade.
Jaquote:
Sommige dingen zijn vegan best te eten.. Bitterballen, kroketten, mayo. Proef vrijwel geen verschil eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2020 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaas is ook vegan te krijgen. Maar ik vind t niet te nassen.
En chocolade. Daar hoort melk in, klaar.
Volgens het reinheitsgebot moet dat wel ja.quote:Op zondag 13 september 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms hoor je microbrouwerijen ook weleens patsen met dat hun bier "100 % pure vegan" is.
Ja, vast wel. Zou moeten
Zit daar niet iets van boter in dan? Geen idee hoor.quote:Op zondag 13 september 2020 21:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is chocolade niet veganistisch dan???
Pure chocolade.
Ik zag laatst ergens vegan thee. Okee, dus jullie snipperen er geen varken doorquote:Op zondag 13 september 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms hoor je microbrouwerijen ook weleens patsen met dat hun bier "100 % pure vegan" is.
Ja, vast wel. Zou moeten
Vegan kroketten en bitterballen? Nooit gehad.quote:Op zondag 13 september 2020 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn vegan best te eten.. Bitterballen, kroketten, mayo. Proef vrijwel geen verschil eigenlijk.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens vegan thee. Okee, dus jullie snipperen er geen varken door![]()
Duits bier sowieso ja. Maar goed je kunt het Reinheitsgebot aan alle kanten volkomen Vegan overtreden hoorquote:Op zondag 13 september 2020 21:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Volgens het reinheitsgebot moet dat wel ja.
Cool. Ik zou vegan kopieerpapier gaan verkopen voor 3 keer de prijs of zoquote:Op zondag 13 september 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens vegan thee. Okee, dus jullie snipperen er geen varken door![]()
Cacaoboter, dat is plantaardig.quote:Op zondag 13 september 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit daar niet iets van boter in dan? Geen idee hoor.
Ja ik ben 7 jaar huisgenoten geweest met o.a. een aantal veganisten dus dan werden ook vaak vegan bitterballen en/of kroketten op vrijdagavond warm gemaakt.quote:Op zondag 13 september 2020 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vegan kroketten en bitterballen? Nooit gehad.
Dat is niet eenvoudig te vervangen?quote:Op zondag 13 september 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Helaas is de kabel naar t zwaard geknapt, dus zeilen zit er niet meer in dit jaar.
Dat bier hoef ik niet.quote:Op zondag 13 september 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duits bier sowieso ja. Maar goed je kunt het Reinheitsgebot aan alle kanten volkomen Vegan overtreden hoorChocola, kruidnagel, sinaasappelschil, wat de belgen er allemaal niet in flikkeren...
Ja, maar niet als je op t water zit. En echt mooie weekenden zijn schaars nu. Dus ja. Varen kan nog gewoon hoor.quote:Op zondag 13 september 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet eenvoudig te vervangen?
Daarom boycot ik Belgisch bierquote:Op zondag 13 september 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duits bier sowieso ja. Maar goed je kunt het Reinheitsgebot aan alle kanten volkomen Vegan overtreden hoorChocola, kruidnagel, sinaasappelschil, wat de belgen er allemaal niet in flikkeren...
Ah okayquote:Op zondag 13 september 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben 7 jaar huisgenoten geweest met o.a. een aantal veganisten dus dan werden ook vaak vegan bitterballen en/of kroketten op vrijdagavond warm gemaakt.Maar prima te doen wel alleen duur (want toen was het vooral nog bij de natuurwinkel te koop).
Zou kunnen. Ik eet nooit puurquote:Op zondag 13 september 2020 21:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Cacaoboter, dat is plantaardig.
Dat gaat wel ver.quote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom boycot ik Belgisch bier
Westmalle tripelquote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En best veel lekkere koekjes zijn vegan zoals Oreo, Robuuste koeken en Punselies. Zo even uit mijn hoofd maar zijn er wel meer.quote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah okay.
[..]
Zou kunnen. Ik eet nooit puur.
We zijn compatibel, ik eet eigenlijk alleen puur.quote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah okay.
[..]
Zou kunnen. Ik eet nooit puur.
Mijn favo chocolate chip cookies zijn t 100% niet.quote:Op zondag 13 september 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En best veel lekkere koekjes zijn vegan zoals Oreo, Robuuste koeken en Punselies. Zo even uit mijn hoofd maar zijn er wel meer.
NOu ja dat hoeft nou ook weer niet meteen. Het is geen gif of zoquote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meeste wat ik eet ook niet hoor.quote:Op zondag 13 september 2020 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favo chocolate chip cookies zijn t 100% niet.
Nee, maar ik geef de voorkeur aan een lekker pilsje boven al die ingewikkelde speciaalbierenquote:Op zondag 13 september 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu ja dat hoeft nou ook weer niet meteen. Het is geen gif of zo
Nja de helft van nul is ook nul. Maar zulke mensen hoef ik echt niet in mijn vriendengroepquote:Op zondag 13 september 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
want mijn halve vriendengroep is vegan of vegetarisch.
Waarom niet?quote:Op zondag 13 september 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja de helft van nul is ook nul. Maar zulke mensen hoef ik echt niet in mijn vriendengroep
Je bent veganist of vegetariër en je eet vegan of vegetarisch, niet andersomquote:Op zondag 13 september 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet van redelijk veel dingen of het vegan is want mijn halve vriendengroep is vegan of vegetarisch.
Wat zeg ik fout dan? :Squote:Op zondag 13 september 2020 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent veganist of vegetariër en je eet vegan of vegetarisch, niet andersom
Oreo eet ik nooit, vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 13 september 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meeste wat ik eet ook niet hoor.Behalve Oreo koekjes en sommige chips.
Wat met veganisten en/of vegetariërs kun je geen vrienden zijn?quote:Op zondag 13 september 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja de helft van nul is ook nul. Maar zulke mensen hoef ik echt niet in mijn vriendengroep
Je zegt dat je vrienden vegetarisch zijn. Dan zeg je eigenlijk dat ze niet bestaan uit vlees.quote:
Ja pff jeetje je snapt het wel.quote:Op zondag 13 september 2020 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je zegt dat je vrienden vegetarisch zijn. Dan zeg je eigenlijk dat ze niet bestaan uit vlees.
Maar goed ik weet wel wat je bedoelt, beetje flauw natuurlijk.
Nou ja zou ik wel moeite mee hebben ja. Je kunt nooit eens zonder gezeik samen uit eten.quote:Op zondag 13 september 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat met veganisten en/of vegetariërs kun je geen vrienden zijn?
Vegan is de engelse term, veganistischquote:Op zondag 13 september 2020 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent veganist of vegetariër en je eet vegan of vegetarisch, niet andersom
Ik ken een aantal veganisten, en dat ligt aan de personen in kwestie, maar ik vind het iig erg onprettige mensen. Erg opdringerig in hun overtuiging, niet mijn ding.quote:Op zondag 13 september 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat met veganisten en/of vegetariërs kun je geen vrienden zijn?
Als die moeilijk doet laat ik Dokter Zilverberk los en dan is het snel weer rustigquote:Op zondag 13 september 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed ik heb ook een vriendin die hard core antivaxx is. Dat kan ook gewoon.
Ik zou meegaan naar een veganistisch restaurant, eet ik ook eens wat nieuws.quote:Op zondag 13 september 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja zou ik wel moeite mee hebben ja. Je kunt nooit eens zonder gezeik samen uit eten.
Dat doe je dan met de andere helft wat wel vlees eet.quote:Op zondag 13 september 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja zou ik wel moeite mee hebben ja. Je kunt nooit eens zonder gezeik samen uit eten.
Ftfy, ik ben geen arts.quote:Op zondag 13 september 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als die moeilijk doet laat ik Doctor Zilverberk los en dan is het snel weer rustig
Oh zo zijn mijn vrienden helemaal niet.quote:Op zondag 13 september 2020 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken een aantal veganisten, en dat ligt aan de personen in kwestie, maar ik vind het iig erg onprettige mensen. Erg opdringerig in hun overtuiging, niet mijn ding.
Ik heb nog nooit een snijfout op een bankbiljet gezien.quote:Op zondag 13 september 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh @:Zilverberk
Cuba - Bonos Revolucionarios. Het volstrekt onderbelichte verzamelgebied waar yours truly recentelijk een poging tot catalogusje het levenslicht over heeft durven mogen laten zien. Movimiento Revolucionario 26 de Julio, serie "Mes del soldado rebelde" ("Maand van de rebellensoldaat") uitgegeven in de laatste maanden van 1958, toen de revolutionaire overwinning al min of meer onafwendbaar was. Hoe het ook zij, de 5 Peso uit deze serie had ik nog niet. Er was één aanbieder op de beurs in Hilversum die deze serie had, dus ik heb maar gelijk de hele serie gekocht. Snijfout bovendien, maar ach, kniesoor die daarom maalt in dit geval.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier in de buurt zit een vrij goed veganistisch restaurant.quote:Op zondag 13 september 2020 21:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zou meegaan naar een veganistisch restaurant, eet ik ook eens wat nieuws.
Ik lust toch bijna alles.
Dat soort mensen hou je altijd wel. Van de vegan mensen die ik ken is er ook een die van mening is dat de hele wereld haar moet volgen.quote:Op zondag 13 september 2020 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken een aantal veganisten, en dat ligt aan de personen in kwestie, maar ik vind het iig erg onprettige mensen. Erg opdringerig in hun overtuiging, niet mijn ding.
Ik gok zo dat tegenwoordig overal en nergens veganistische restaurants opduiken en dan een deel daarvan goed tot zeer goed is. Maar ik denk dat ik zelf moeite zou hebben met vooraf inschatten of het wat is.quote:Op zondag 13 september 2020 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit een vrij goed veganistisch restaurant.
[..]
Dat soort mensen hou je altijd wel. Van de vegan mensen die ik ken is er ook een die van mening is dat de hele wereld haar moet volgen.
dit is gewoon onnauwkeurigheid. Er was een tijd (1860-ish) dat kinderen ingezet werden om vellen kapot te knippen tot biljetten. In die tijd is het zeldzaam om een fatsoenlijk rechthoekig biljet te vinden (verdacht zelfs, is vast een vervalsing dan).quote:Op zondag 13 september 2020 21:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een snijfout op een bankbiljet gezien.![]()
Let ik niet hard genoeg op of worden zulke biljetten tegenwoordig direct verhakseld?
Ooooh, zoiets heb ik ooit gezien.quote:Op zondag 13 september 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is gewoon onnauwkeurigheid. Er was een tijd (1860-ish) dat kinderen ingezet werden om vellen kapot te knippen tot biljetten. In die tijd is het zeldzaam om een fatsoenlijk rechthoekig biljet te vinden (verdacht zelfs, is vast een vervalsing dan).
Maar het gebeurt nog wel hoor, en dan brengt het vaak een veelvoud van de nominale waarde op. Toch heb ik recentelijk bijvoorbeeld nog deze beauty voor een schappelijk bedrag kunnen vinden![]()
Filippijnen 500 Piso 2019 met haaievin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die andere vier smaken precies hetzelfde als de eerste.quote:Op zondag 13 september 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik had nog maar een sinaasappelijsje maar ik lust er wel vijf.
ja dit vel is per ongeluk gevouwen onder de snijmachine terechtgekomen.quote:Op zondag 13 september 2020 21:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ooooh, zoiets heb ik ooit gezien.
Heel lang geleden. Netjes bijgeknipt.
De krant heeft dat vaker. Dat is vast geen geld waard?quote:Op zondag 13 september 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit vel is per ongeluk gevouwen onder de snijmachine terechtgekomen.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De krant heeft dat vaker. Dat is vast geen geld waard?
Deze vrouw weetquote:Op zondag 13 september 2020 21:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Komijnekaas op donker roggebrood.O+
ja zou interessant zijn m te zien hoe de rest van het vel eruit ziet.quote:Op zondag 13 september 2020 21:51 schreef Zilverberk het volgende:
Grappig trouwens dat de haaievin een groene onderrand heeft. Die kleur komt zo helder niet terug op de rest van de voorkant.
Hou wel van een stapeltje cash ergens.quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is beleggen weer helemaal hip.
Dan had je een aantal jaar geleden in moeten stappen toen de huizenprijzen nog wat aantrekkelijker waren.quote:Op zondag 13 september 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou wel van een stapeltje cash ergens.
Maar een beetje beleggen doe ik ook.
Eigenlijk zou ik wel wat vastgoed willen kopen voor verhuur, maar eerst eens zien hoe dat BB afgaat.
Misschien maakten ze alle soorten tegelijkertijd.quote:Op zondag 13 september 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zou interessant zijn m te zien hoe de rest van het vel eruit ziet.
kruidnotenquote:Op zondag 13 september 2020 22:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Speculaas
Speculaas
Speculaas
Speculaas
Speculaas
Speculaas
Speculaas
Speculaas
Speculaas kun je gewoon het hele jaar rond kopen hoor?quote:
Mwoah weet niet, dat zeiden ze altijd, dat je 5 jaar geleden moest instappen.quote:Op zondag 13 september 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had je een aantal jaar geleden in moeten stappen toen de huizenprijzen nog wat aantrekkelijker waren.
Ik ben allang blij als ik m’n eigen huis kan betalen.
2013 was hét jaar, toen waren de prijzen historisch laag en smeekte je banken om een hypotheek af te nemenquote:Op zondag 13 september 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah weet niet, dat zeiden ze altijd, dat je 5 jaar geleden moest instappen.
Dan had je sowieso al 5 jaar inkomsten gehad. Maar als je nu iets voor een redelijke prijs kunt kopen dan zit je nog steeds goed.quote:Op zondag 13 september 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah weet niet, dat zeiden ze altijd, dat je 5 jaar geleden moest instappen.
quote:Op zondag 13 september 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2013 was hét jaar, toen waren de prijzen historisch laag en smeekte je banken om een hypotheek af te nemen
Zit meer naar bedrijfsvastgoed te kijken, een hal met kantoor neerzetten.quote:Op zondag 13 september 2020 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had je sowieso al 5 jaar inkomsten gehad. Maar als je nu iets voor een redelijke prijs kunt kopen dan zit je nog steeds goed.
Mijn overburen hebben in Eindhoven een paar appartementen en die hoor ik niet klagen.
Ik ookquote:
En het is ook eenvoudig zelf te maken.quote:Op zondag 13 september 2020 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Speculaas kun je gewoon het hele jaar rond kopen hoor?
Ik 'pas' in 2016, ging ook nog prima.quote:
Voorpretquote:Op zondag 13 september 2020 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Vakantieplannen beginnen vorm te krijgen.
Hoe wat waar wanneerquote:Op zondag 13 september 2020 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Vakantieplannen beginnen vorm te krijgen.
et is al bijna sinterklaasquote:Op zondag 13 september 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh god, kijk dat krijg je er van.
Lekker hoorrr.quote:Op zondag 13 september 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Griekenland over minder dan 2 weken.
Dat is toch nog een behoorlijk bedragquote:Op zondag 13 september 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:
Nog ¤ 18130 te gaan tot 1 januari 2021
De teller is weer in beweging.
We hebben nog een paar maanden.quote:Op zondag 13 september 2020 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch nog een behoorlijk bedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |