Kan best. Schumacher deed dat ooit met klappende remmenquote:Op zondag 13 september 2020 17:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Hij is vandaag WWDC geworden😍. 55 punten op Bottas geedt hij niet meer weg.
Nou ja nu kunnen ze er niet om heenquote:Op zondag 13 september 2020 17:46 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze inzoomen op zijn hoofd, zodat het niet werkt.
Hij wil in nieuwe contract 5M extra zei Olavquote:Op zondag 13 september 2020 17:46 schreef Mano_ het volgende:
Hebben de sponsoren niet betaald voor het plekje op zijn shirt?
Hij rijdt bij het blankste merk in de geschiedenis van de mensheid.quote:
| 1 |
Maar kwam terug op haar besluit om niet te spelen de vorige wedstrijd. Tot zover de principes, als je kunt winnen.quote:Op zondag 13 september 2020 17:45 schreef potjecreme het volgende:
De winnares van de us-open maakte ook steeds een blm-statement.
Krijg je geen burnouts maar dit:quote:Op zondag 13 september 2020 17:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dat die negers dan 'hydraulics' inbouwen zoals lowriders dat hebben
Dat ze hem buitenflikkeren, Max in de auto zetten en hem vervolgens keihard uitlachenquote:Op zondag 13 september 2020 17:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij wil in nieuwe contract 5M extra zei Olav
Werd in haar eigen huis door politie omgebracht.quote:Op zondag 13 september 2020 17:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Weer eentje die niet luisterde naar de politie? Ik heb deze gemist.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Breonna_Taylorquote:Op zondag 13 september 2020 17:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Weer eentje die niet luisterde naar de politie? Ik heb deze gemist.
Ze hebben ook een team om aan te denken.quote:Op zondag 13 september 2020 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar kwam terug op haar besluit om niet te spelen de vorige wedstrijd. Tot zover de principes, als je kunt winnen.
Ik niet.quote:Op zondag 13 september 2020 17:48 schreef damsco het volgende:
Over 50 jaar praten we nog over grootheid Lewis Hamilton, wat een machine
Ik hoop dat ze die clown voor een fiks aantal wedstrijden schorsen.quote:Op zondag 13 september 2020 17:48 schreef damsco het volgende:
Leuke vriendquote:Op zondag 13 september 2020 17:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Breonna_Taylor
Er zijn meer mensen waar we nu nog over praten. Soms heeeft het zelfs een naam als dat gebeurt, nietwaar meneer Godwin?quote:Op zondag 13 september 2020 17:48 schreef damsco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |