quote:Op zondag 13 september 2020 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
It's the jenster,
Olivia heeft de baard in de keel![]()
lekker!quote:Op zondag 13 september 2020 17:39 schreef jerney het volgende:
[..]
In the flesh... ish
Ja, kleine meisjes worden groot!!
< Grijpt je hand.. trekt je naar me toe en laat je los in een draai!quote:
Chilly Gonzales is leukquote:Op zondag 13 september 2020 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
lekker!
Het leuke van instrumentaal is dat je je eigen verhaal er bij verzint
Het voordeel van Muziek is...quote:Op zondag 13 september 2020 17:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Chilly Gonzales is leuk
Ja, al ben ik er niet altijd voor in de mood.
Wheeeeequote:Op zondag 13 september 2020 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Grijpt je hand.. trekt je naar me toe en laat je los in een draai!
Let's go!
Focussed ff op je heupjesquote:
Hell yeahquote:Op zondag 13 september 2020 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het voordeel van Muziek is...
.. er is voor elke mood wat... and then some More!
Jaaaaaaaquote:Op zondag 13 september 2020 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Focussed ff op je heupjes
Wha! Die stond bij mij ook als tweede suggestie... creepy!quote:
Dat wist ik welquote:Op zondag 13 september 2020 18:01 schreef jerney het volgende:
Ide Stray Cats. Deze lievelings uiteraard
Tsss, help je een dame zonder balboekje uit haar stoel....quote:
Jaaaaa die heb ik nodig!quote:
Jaaahquote:
#bestgrannyeverquote:Op zondag 13 september 2020 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaaah![]()
![]()
Het is zo'n mooi poppetje
Best is misschien wat tequote:
Ik durf dat te betwijfelen, beide!quote:Op zondag 13 september 2020 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Best is misschien wat temaar ik heb wel het mooiste kleinkind
quote:Op zondag 13 september 2020 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik durf dat te betwijfelen, beide!
quote:Op zondag 13 september 2020 20:36 schreef jerney het volgende:
Spotify heeft ook door dat ik een cat lady ben
You left me on the dansfloorquote:Op zondag 13 september 2020 20:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat?
Nieuwe lievelings
Kitty wtf wtf
That’s how I rollquote:Op zondag 13 september 2020 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You left me on the dansfloor
quote:
Oh ik heb niet gezocht eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2020 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Jij kon dus ook geen liedje vinden met die titel .. ik ook niet, verbaasde me wel.. zit er eentje in mijn hoofd.
Lekker Mann.quote:Op zondag 13 september 2020 20:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ik heb niet gezocht eigenlijk
Deze nog eens
quote:
Owwquote:Op zondag 13 september 2020 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Bad Noise" vrije vertaling
Ja fuck it...quote:
Ha! Wrong!!quote:Op zondag 13 september 2020 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja fuck it...
En hierna komt "Oh Yeah "
Zucht.
Schaamteloos:quote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ha! Wrong!!
Al roeleert oh yeah wel, natuurlijk.
Ja het wil nog niet lukkenquote:Op zondag 13 september 2020 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer, die moet nu toch wel al trending zijn...
Doet me aan iets denken.. maar kan het niet vinden.. ben ff hulptroepen aan het inschakelen.quote:
quote:
Okayquote:Op zondag 13 september 2020 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet me aan iets denken.. maar kan het niet vinden.. ben ff hulptroepen aan het inschakelen.
Psiesquote:Op zondag 13 september 2020 21:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja!!
Beelden, lachjes, emotie, allesss
Nou.. nou...quote:
Gevonden! Niets met muziek te maken.. maar moest er gewoon aan denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik vind de versie van NIN mooierquote:Op zondag 13 september 2020 22:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Nou.. nou...dat ze het nu een Johnny Cashje doen noemen (oid
) als iemand een nummer beter dan het origineel covert en en en ik vind Johnny Cash een supertoffe en kan de hele dag naar hem luisteren, maar tis gewoon niet waar, oh zo!
quote:Op zondag 13 september 2020 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevonden! Niets met muziek te maken.. maar moest er gewoon aan denkenlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heh heh.quote:Op zondag 13 september 2020 23:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die kwam nog ff binnen , nu echt weg.
Lekker, ff luisteren.quote:
Beetje spelenquote:Op maandag 14 september 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
Hey, Bas en Aad, wat zit jij te doen dan in die balk
Lachuh, hoe dan?quote:Op maandag 14 september 2020 00:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Beetje spelen![]()
Ik wil een groene username voor een jaartje. We gaan t zien.
Mooi tochquote:Op maandag 14 september 2020 01:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat is mijn inzet.
Daar wil ik best wat voor doneren
"Just do as I say, don't do as I do"quote:
Yepquote:Op maandag 14 september 2020 01:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
"Just do as I say, don't do as I do"
Moet jij niet rusten?quote:
quote:
Oh god !! Krijgen we dat weerquote:
Sorryquote:Op maandag 14 september 2020 21:40 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Lol. Graag of niet? Anders ben ik zo weer foetsie en ga ik mijn heil elders zoeken.![]()
Hooiiiiiiiiii wat een geil beest!quote:
IK ZEG DOEN!!quote:Op maandag 14 september 2020 21:51 schreef Straadthont het volgende:
Fok! is al een tijdje dood heb ik het idee, is het niet? NWS is niet meer wat het ooit is geweest. Zelfs SHO is een gezapige bedoening geworden.![]()
Ik zou er wss op gaan staanquote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Hooiiiiiiiiii wat een geil beest!
Vet nummer op zich....doe aub ff de originele zonder dat hij bijna dood neervalt door een ODquote:
Ik heb een hekel aan die kleine kut keffersquote:Op maandag 14 september 2020 22:03 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ga je schamen! En snel een beetje!
Why?quote:Op maandag 14 september 2020 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die kleine kut keffers
Je snapt hem niet he?quote:Op maandag 14 september 2020 22:09 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Vet nummer op zich....doe aub ff de originele zonder dat hij bijna dood neervalt door een OD
edit; lama; doe het zelf wel
Iets met wat luister je nu...quote:Op maandag 14 september 2020 22:14 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Nee. moest ik wat snappen dan? Leg uit..
Op die fiets. Nou dan denk ik, wat een bagger uitvoering,dat kan vele malen beter!quote:Op maandag 14 september 2020 22:16 schreef ZemusWanker het volgende:
[..]
Iets met wat luister je nu...
No problem maatjequote:Op maandag 14 september 2020 22:18 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Op die fiets. Nou dan denk ik, wat een bagger uitvoering,dat kan vele malen beter!
Ik heb meer met een poesquote:Op maandag 14 september 2020 22:12 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Why?![]()
Je houdt van dieren of niet, daar horen ook kutkeffertjes bij
quote:
Dat kan. Mij maakt het niet uit qua beest.quote:
DTS in je pohiquote:
DTS? Wasda?quote:Op maandag 14 september 2020 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DTS in je pohi![]()
![]()
![]()
Tricky![]()
Uit de as herrezen?
Lange vakantie gehad ? Lekker uitgewaaid in de afgelopen paar jaar?![]()
Ohhhhhh zoooo.quote:Op maandag 14 september 2020 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7627 Tof en lief
Top Topicquote:Op maandag 14 september 2020 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7627 Tof en lief
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |