abonnement Unibet Coolblue
pi_195066088
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom post je dit?
Hij denkt een verband te zien. :D
pi_195066089
quote:
Jij mag George Carlin niet eens opnoemen. Scheer je weg.
pi_195066099
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 23:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verplegers in meerdere landen zeggen we vermoorden ze.

Gezinnen in onmin. Ruzies. Vechtscheidingen. Je buurman verlinken tegen betaling. De linkse nsb-er wordt weer aangewakkerd

Instructie filmpjes hoe je complotdenkende vader te stoppen.

En de al maar gewelddadiger wijze van wijzen op het verkeerd dragen mondkapje.

Dus nee ik stel me niet aan. De maatschappij is in halfjaar tijd terminaal geworden.

Milities zijn aan het vormen. Openlijke bedrijgingen richting politici.

In elke tak van wetenschap, expertise worden brandbrieven gestuurd. Juristen staatswetdeskundigen, artsen, biologen, virologen, social ogen, rechters, advocaten

Dus nee ik overdrijf niet. Het is nu aan een vooravond van een burgeroorlog.

En laat dat nu de setup zijn van dit nepvirus
|:(

Als je denkt dat de hele wereld gek is, dan kun je wel raden wie het is. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Lospedrosa op 15-09-2020 07:31:20 ]
Vakman pur sang
pi_195066107
Door nepvirus te zeggen insinueer je dat er een echt virus bestaat.

Maar virussen bestaan niet.

Exosomen weer wel.

Reuzen ook.

HIV niet.

Zoveel vragen.
  dinsdag 15 september 2020 @ 07:32:19 #55
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195066190
De benen strekken op de vroege ochtend


Goedzo jongens *O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195066216
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:32 schreef controlaltdelete het volgende:
De benen strekken op de vroege ochtend


Goedzo jongens *O*
Ok Karin. ^O^

  dinsdag 15 september 2020 @ 07:51:23 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195066276
De dag is net begonnen en het sneren gaat weer van start, de eerste toon is inmiddels gezet :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195066296
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:51 schreef controlaltdelete het volgende:
De dag is net begonnen en het sneren gaat weer van start, de eerste toon is inmiddels gezet :{w
Goedemorgen klojo
Vakman pur sang
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:01:29 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195066349
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:08 schreef illusions het volgende:
Door nepvirus te zeggen insinueer je dat er een echt virus bestaat.

Maar virussen bestaan niet.

Exosomen weer wel.

Reuzen ook.

HIV niet.

Zoveel vragen.
Nepvirus omdat de maatregelen daar op geveinst zijn.

Maatregelen op gebakken lucht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:01:52 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195066350
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Goedemorgen klojo
Goedemorgen mafkees, hoorde op de radio dat het vertrouwen in de Nederlandse politiek sterk is gestegen.

Onder invloed van de coronacrisis is het vertrouwen in de politiek sterk gestegen. Voor het eerst sinds het aantreden van het derde kabinet-Rutte heeft een meerderheid vertrouwen in het kabinet, de premier en de politiek in het algemeen, blijkt uit onderzoek van Ipsos in opdracht van de NOS. Een ruime meerderheid vindt dat premier Rutte, minister De Jonge en het RIVM de coronacrisis goed aanpakken.

Kort na het aantreden van het kabinet had iets meer dan een derde vertrouwen in premier Rutte. Nu is dat bijna twee derde. Bijna zes op de tien Nederlanders zien hem als de ideale premier. Een derde van de Nederlanders denkt dat Hugo De Jonge een goede premier zou zijn.


Van de NOS.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:03:39 #61
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195066357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]


[..]

Goedemorgen mafkees, hoorde op de radio dat het vertrouwen in de Nederlandse politiek sterk is gestegen.

Onder invloed van de coronacrisis is het vertrouwen in de politiek sterk gestegen. Voor het eerst sinds het aantreden van het derde kabinet-Rutte heeft een meerderheid vertrouwen in het kabinet, de premier en de politiek in het algemeen, blijkt uit onderzoek van Ipsos in opdracht van de NOS. Een ruime meerderheid vindt dat premier Rutte, minister De Jonge en het RIVM de coronacrisis goed aanpakken.

Kort na het aantreden van het kabinet had iets meer dan een derde vertrouwen in premier Rutte. Nu is dat bijna twee derde. Bijna zes op de tien Nederlanders zien hem als de ideale premier. Een derde van de Nederlanders denkt dat Hugo De Jonge een goede premier zou zijn.


Van de NOS.
Dat is totaal niet wat ik merk in de omgeving.
Er is juist totale afkeer. Thx Ferd

Er werken kennelijk alleen maar imbecielen en mongolen bij de NOS.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195066358
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nepvirus omdat de maatregelen daar op geveinst zijn.

Maatregelen op gebakken lucht.
Als je zegt nepvirus, zeg je daarmee dat er ook een echt virus bestaat.

Maar je zegt ook dat virussen niet bestaan.

Daarna zeg je weer iets onsamenhangends over exosomen.

Make up your mind. :P
pi_195066361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is totaal niet wat ik merk in de omgeving.
Er is juist totale afkeer. Thx Ferd
Volgens mij merk jij wel meer niet. :P
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:06:16 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195066372
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij merk jij wel meer niet. :P
jij merkt wel meer niet. Hybernatie alom
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195066381
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij merkt wel meer niet. Hybernatie alom
Nee, heb een virusje te pakken.
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:17:31 #66
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195066441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, heb een virusje te pakken.
De kroon
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195066456
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De kroon
Ja. Nou wel weer leuk geweest, krijg hoofdpijn van je (niet alleen Corona). Ik ga ontbijten, ga jij jezelf maar weer voor lul zetten. Een fijne dag aan het front van de revolutie gewenst. ^O^
pi_195066523
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja. Nou wel weer leuk geweest, krijg hoofdpijn van je (niet alleen Corona). Ik ga ontbijten, ga jij jezelf maar weer voor lul zetten. Een fijne dag aan het front van de revolutie gewenst. ^O^
Eet smakelijk c_/
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 15 september 2020 @ 12:03:49 #70
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195069444
quote:
How to make up your own ” novel virus” using computer programs just like the WHO did. Please note this “virus” (string of rna) is not actual or real its CG. And WHOs afraid of a CG virus? Unfortunately almost everyone when they believe its real, people are afraid of media propaganda and of the unknown

[...]

A new genome was sequenced by computer model, a sars CoV2 genome was never isolated. It was generated.
https://notpublicaddress.(...)g-computer-software/
Ha.... Covid is een computervirus.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195069535
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ha.... Covid is een computervirus.
Het is bij jou ook echt "ik lees iets randoms op het internet van een vage site en dat is mijn nieuwe waarheid, hoe belachelijker hoe beter".
pi_195069694
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goedemorgen mafkees, hoorde op de radio dat het vertrouwen in de Nederlandse politiek sterk is gestegen.

Onder invloed van de coronacrisis is het vertrouwen in de politiek sterk gestegen. Voor het eerst sinds het aantreden van het derde kabinet-Rutte heeft een meerderheid vertrouwen in het kabinet, de premier en de politiek in het algemeen, blijkt uit onderzoek van Ipsos in opdracht van de NOS. Een ruime meerderheid vindt dat premier Rutte, minister De Jonge en het RIVM de coronacrisis goed aanpakken.

Kort na het aantreden van het kabinet had iets meer dan een derde vertrouwen in premier Rutte. Nu is dat bijna twee derde. Bijna zes op de tien Nederlanders zien hem als de ideale premier. Een derde van de Nederlanders denkt dat Hugo De Jonge een goede premier zou zijn.


Van de NOS.
Bijzonder omdat de berichten 2 weken geleden totaal anders waren...

Onderling zijn Nederlanders zelfs kritischer: het sentiment in gesprekken met anderen over de kabinetsaanpak werd in het voorjaar nog door 66 procent van de deelnemers als (erg) positief ervaren, dat is gekelderd naar een krappe 29 procent. ,,Mensen vinden dat niet met alle perspectieven, alle voor- en nadelen, even goed rekening wordt gehouden”, zegt hoogleraar Marijn de Bruin (Radboud UMC), die het gedragsonderzoek bij het RIVM leidt.

https://www.ad.nl/binnenl(...)olarisatie~af2f83d6/
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195070074
quote:
Nano-chips in drinkwater - mindcontrol has arrived

Onderzoekers hebben hoge concentraties "encephalon" nano-chips aangetroffen in drinkwater. Deze nano-chips worden via de darmen (duodenum en jejunum) opgenomen in de bloedbaan, vanwaar ze kunnen doordringen tot in de hersenen en ingezet kunnen worden als crowd control, aangestuurd door het fijnmazig uitgetrolde 5G netwerk.

Om de bloed-hersenbarrière incognito te passeren, zijn de nano-chips omhuld met een laag C2H5OH
van slechts 2 tot 3 moleculen dik.

Uit onderzoek is gebleken dat 5 tot 8 minuten koken voor consumptie de chips dermate beschadigt dat ze niet langer schadelijk zijn. Met name ook magnetronstraling is zeer effectief in het vernietigen van de chips.

Of deze nano-chips ook in bronwater of andere frisdranken aanwezig zijn, wordt nog onderzocht.

bron: ninefornews
Zo zie je maar dat anti-vaxxers nu omzeild worden :(
pi_195070192
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ha.... Covid is een computervirus.
:|W
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195070332
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat anti-vaxxers nu omzeild worden :(
Bij zulk soort berichten is een vorm van "bewijs" nogal nodig.
Dit soort berichten roepen ook alleen maar angst op; mochten "onderzoekers" dit daadwerkelijk hebben aangetoond dan zijn ze in mijn ogen officieus verplicht om dat verhaal zo te brengen zoals ze zelf na onderzoek tot de conclusie zijn gekomen dat er, zoals in dit geval, dus nanochips zijn aangetoond in 't drinkwater; Laat het maar zien dan.

Een site als Ninefornews die zo'n bericht dan geplaatst zou hebben (ik kan 't hele bericht namelijk zo 1,2,3 niet terug vinden op hun site)
slaat de plank imo dan ook compleet mis.
Er blijft altijd een scheiding tussen openbaar twijfelen en harde claims schrijven zonder daarbij het hoe die claims tot stand zijn gekomen precies te beschrijven.
Kan wellicht ook een stukje makkelijkheidsjournalistiek zijn en dat dit hele verhaal ergens anders wel duidelijker beschreven wordt.
pi_195070391
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:07 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Bij zulk soort berichten is een vorm van "bewijs" nogal nodig.
Dit soort berichten roepen ook alleen maar angst op; mochten "onderzoekers" dit daadwerkelijk hebben aangetoond dan zijn ze in mijn ogen officieus verplicht om dat verhaal zo te brengen zoals ze zelf na onderzoek tot de conclusie zijn gekomen dat er, zoals in dit geval, dus nanochips zijn aangetoond in 't drinkwater; Laat het maar zien dan.

Een site als Ninefornews die zo'n bericht dan geplaatst zou hebben (ik kan 't hele bericht namelijk zo 1,2,3 niet terug vinden op hun site)
slaat de plank imo dan ook compleet mis.
Er blijft altijd een scheiding tussen openbaar twijfelen en harde claims schrijven zonder daarbij het hoe die claims tot stand zijn gekomen precies te beschrijven.
Kan wellicht ook een stukje makkelijkheidsjournalistiek zijn en dat dit hele verhaal ergens anders wel duidelijker beschreven wordt.
In drinkwater lijkt me veel effectiever dan in vaccins, waarmee je niet iedereen bereikt. Ik geloof dit eerder.
pi_195070417
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goedemorgen mafkees, hoorde op de radio dat het vertrouwen in de Nederlandse politiek sterk is gestegen.

Onder invloed van de coronacrisis is het vertrouwen in de politiek sterk gestegen. Voor het eerst sinds het aantreden van het derde kabinet-Rutte heeft een meerderheid vertrouwen in het kabinet, de premier en de politiek in het algemeen, blijkt uit onderzoek van Ipsos in opdracht van de NOS. Een ruime meerderheid vindt dat premier Rutte, minister De Jonge en het RIVM de coronacrisis goed aanpakken.

Kort na het aantreden van het kabinet had iets meer dan een derde vertrouwen in premier Rutte. Nu is dat bijna twee derde. Bijna zes op de tien Nederlanders zien hem als de ideale premier. Een derde van de Nederlanders denkt dat Hugo De Jonge een goede premier zou zijn.


Van de NOS.
Hierbij kan ik ook wel blijven herhalen hoe bizar ik het vind en me altijd afvraag of de meerderheid dan echt zo simpel is. Ik heb steeds meer het idee dat dat inderdaad zo is alhoewel ik zou willen dat ik (de zogenaamde minderheid) het was die zo simpel was.
De meerderheid zal mij en anderen dan ook waarschijnlijk ook even simpel zie als ik hun zie in deze situatie.

Misschien is't allemaal dan toch simpeler dan dat we denken :')
pi_195070450
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In drinkwater lijkt me veel effectiever dan in vaccins, waarmee je niet iedereen bereikt. Ik geloof dit eerder.
Effectiever wel.
En t hele verhaal over technologische singulariteit waarin AI de wereld overneemt past ook wel in "dat het zou kunnen gebeuren"
Nou ja, als we dan in een of andere computersimulatie terecht komen over 1000 jaar.... Tjah, misschien zitten we er nu al wel in.
Denk dat ik vanmiddag het bos maar weer even in ga. :)
  dinsdag 15 september 2020 @ 14:24:24 #79
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195071548
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat anti-vaxxers nu omzeild worden :(
9 jaar geleden werd bv Pepsi al beschuldigd van gemalen babies door hun drank. Dus nu nanobots is niet zo vreemd.

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 september 2020 @ 14:25:57 #80
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195071576
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:15 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Effectiever wel.
En t hele verhaal over technologische singulariteit waarin AI de wereld overneemt past ook wel in "dat het zou kunnen gebeuren"
Nou ja, als we dan in een of andere computersimulatie terecht komen over 1000 jaar.... Tjah, misschien zitten we er nu al wel in.
Denk dat ik vanmiddag het bos maar weer even in ga. :)
Ga het maar snel doen.. voor dat Timmermans het bos heeft gesloopt voor CO2 neutraal leefomgeving.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 september 2020 @ 14:27:11 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195071596
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

9 jaar geleden werd bv Pepsi al beschuldigd van gemalen babies door hun drank. Dus nu nanobots is niet zo vreemd.

[ afbeelding ]
beschuldigingen zijn niet ongewoon idd, daar moet jij alles wel vanaf weten ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195071799
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus nu nanobots is niet zo vreemd.

Ga je nu je water ook koken voor je het drinkt? Of deed je dat sowieso al? Kan me voorstellen dat je dit al wist.
pi_195071869
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ga je nu je water ook koken voor je het drinkt? Of deed je dat sowieso al? Kan me voorstellen dat je dit al wist.
Ook eerst filteren om de nanobots eruit te filteren natuurlijk. Filters zijn te koop bij de betere buitensportzaak.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195071911
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ook eerst filteren om de nanobots eruit te filteren natuurlijk. Filters zijn te koop bij de betere buitensportzaak.
Op zich zijn ze groter dan de H2O moleculen dus dat zou technisch ook prima moeten lukken.

Lijkt me wel een leuk handeltje; "nanobot filters".
pi_195072085
Is een nanobot groter of kleiner dan een bacterie? Ik overweeg deze aan te schaffen om mijn water te filteren:
https://www.allprepare.co(...)KuYARABoCsCcQAvD_BwE

quote:
verwijdert 99.99999% van alle bacteriën zoals salmonella, cholera en E.coli
pi_195072175
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
Is een nanobot groter of kleiner dan een bacterie? Ik overweeg deze aan te schaffen om mijn water te filteren:
https://www.allprepare.co(...)KuYARABoCsCcQAvD_BwE
[..]

Da's een goede, heb ik zelf ook en werkt prima.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195072189
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ook eerst filteren om de nanobots eruit te filteren natuurlijk. Filters zijn te koop bij de betere buitensportzaak.
Of Breatharian worden, dan leef je van licht en lucht en hoef je niet meer te eten en drinken.

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Da's een goede, heb ik zelf ook en werkt prima.
Maar hoe weet ik of deze ook nanobots uit het water haalt?
pi_195072229
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
Is een nanobot groter of kleiner dan een bacterie? Ik overweeg deze aan te schaffen om mijn water te filteren:
https://www.allprepare.co(...)KuYARABoCsCcQAvD_BwE
[..]

Nanobots zijn (om de naam "nano" te mogen gebruiken) zo'n 0.1-10 micrometer groot, ofwel 100 tot 10.000 nanometer.

Een bacterie is gemiddeld zo'n 1.000 nanometer (al zitten daar forse verschillen in) dus je zou mogen verwachten dat nanobots wel gefilterd worden door zo'n filter.

Virussen zijn een stuk kleiner, gemiddeld zo'n 20 nanometer dus die filter je daar helaas niet mee...
pi_195072256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nanobots zijn (om de naam "nano" te mogen gebruiken) zo'n 0.1-10 micrometer groot, ofwel 100 tot 10.000 nanometer.

Een bacterie is gemiddeld zo'n 1.000 nanometer (al zitten daar forse verschillen in) dus je zou mogen verwachten dat nanobots wel gefilterd worden door zo'n filter.
Dank. Misschien dan voor de zekerheid maar eerst filteren en daarna koken.
pi_195072425
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom post je dit?
Ik heb geen argument dus ik kwam maar met een hele slechte grap

[ Bericht 16% gewijzigd door Tjacka op 16-09-2020 01:18:57 ]
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:01:57 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195073103
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ook eerst filteren om de nanobots eruit te filteren natuurlijk. Filters zijn te koop bij de betere buitensportzaak.
Je hebt ook gewoon een water filter.
om je kraanwater te zuiveren.
https://www.zerowaterfilt(...)UEAQYASABEgLB2fD_BwE
met zo'n kan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195073220
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je hebt ook gewoon een water filter.
om je kraanwater te zuiveren.
https://www.zerowaterfilt(...)UEAQYASABEgLB2fD_BwE
met zo'n kan.
Gezien de hoge kwaliteit van het Nederlandse drinkwater heb ik het altijd maar raar gevonden dat er mensen zijn die zelfs dit nog willen "zuiveren".
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195073568
quote:
Mijn virusscanner laat me die link niet klikken...
pi_195073590
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Mijn virusscanner laat me die link niet klikken...
https://www.virustotal.co(...)816b314fc8/detection
  dinsdag 15 september 2020 @ 17:20:38 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195074417
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gezien de hoge kwaliteit van het Nederlandse drinkwater heb ik het altijd maar raar gevonden dat er mensen zijn die zelfs dit nog willen "zuiveren".
Je zit op BNW en je verbaasd je er over?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 september 2020 @ 17:28:08 #97
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195074554
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gezien de hoge kwaliteit van het Nederlandse drinkwater heb ik het altijd maar raar gevonden dat er mensen zijn die zelfs dit nog willen "zuiveren".
quote:
Medicijnresten in water
Van pijnstillers tot hormoonverstorende stoffen, elk jaar belandt minstens 140.000 kilo aan medicijnresten in het oppervlaktewater in Nederland. Voor mensen is dit (nog) niet schadelijk, voor de natuur wel. Daarom werken de overheid, waterschappen, drinkwaterbedrijven, de zorg en andere betrokken partijen nauw samen aan een oplossing.
https://www.drinkwaterplatform.nl/medicijnresten-in-water/
Ja het drinkwater is schoon. _O-
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195074596
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Ja het drinkwater is schoon. _O-
Hoe maak jij je water zuiver, heb je tips? Bronwater? Filteren? Koken?
pi_195075032
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Ja het drinkwater is schoon. _O-
Pak eens een monstertje en bewijs het zou ik zeggen.

Oh nee, je kan alleen slap lullen.
  dinsdag 15 september 2020 @ 18:05:15 #100
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195075253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:30 schreef Tourniquet het volgende:


[..]

Hoe maak jij je water zuiver, heb je tips? Bronwater? Filteren? Koken?
Bronwater is nog slechter.

quote:
Soms bevat mineraalwater zodanig veel chemische componenten dat het niet geaccepteerd zou worden als kraanwater! Dit vanwege de extreem strenge kwaliteitsnormen voor Nederlands leidingwater.
https://gezondr.nl/verschil-mineraalwater-bronwater-kraanwater/
Dus zelfs met de geclaimde extreme kwaliteitsnormen, zit er toch nog 140.000 kg medicatietroep in het drinkwater.


Tel daarbij op dat Frans Timmermans er persoonlijk voorzorgt dat boskap in ultraspeed gekapt wordt. Frans wil een madmax planeet waarbij planten geen bestaansrecht heeft. Fotosynthese illegaal verklaren. Dat is wat de insane bespottelijke Co2 gedoe is.

Dat Nestlé kraanwater in bezit heeft maakt Idiocracy geheel niet zo vreemd met Gatorade uit de kraan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')