Gaat vandaag gebeuren. Op de slotklim zijn 40 punten te verdienen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijd dat Cosnefroy eens uit de bergtrui wordt gereden. Elke keer als we een beetje omhoog gaan wordt ie eraf gereden.
Zou wel leuk zijn als Pogacar zo vroeg mogelijk gaat. En waarom ook niet.quote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
UAE gaat toch proberen het initiatief te nemen?
Zou het wat uitmaken?quote:
De aard der mensch is moeilijk te doorgronden.quote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Waarom doen jullie dit.
Wat zeg jijquote:Op zondag 13 september 2020 15:26 schreef The_Undertone het volgende:
Steek die Ecuadoraanse vlag toch in je reet man
Die komt zelf niet mee in de Azie tour, ze lieten bij Strontpot ook echt elke janlul binnen.quote:
Ben je gelaten?quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die komt zelf niet mee in de Azie tour, ze lieten bij Strontpot ook echt elke janlul binnen.
Als je het over cyclingmaster hebt, de hoop was al 2 dagen weg.quote:
Nee het is rukquote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heeft Hag de zaakjes op orde? Mijn schermen zijn op.
Voetbal moet ik ook even laten schieten ja.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heeft Hag de zaakjes op orde? Mijn schermen zijn op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetbal moet ik ook even laten schieten ja.
Wat deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zich langzaam terug laten zakken. Op eigen tempo rijden en uit problemen blijven in afdalingquote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
Wat doet Sagan nou voor de groep groene trui? Dat heeft toch helemaal geen zin?
quote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon 20 toch?quote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat vandaag gebeuren. Op de slotklim zijn 40 punten te verdienen.
quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mezelfquote:Op zondag 13 september 2020 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
In welk toptalent Hadden jullie onterecht vertrouwen?
Ik dacht altijd dat Sven Montgomery het ging maken
quote:Op zondag 13 september 2020 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef franklop het volgende:
[..]Was toch gewoon ongelukkig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2020 15:37 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik dacht dat Linus Gerdemann een verbeterde Jan Ullrich zou worden.quote:Op zondag 13 september 2020 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
In welk toptalent Hadden jullie onterecht vertrouwen?
Ik dacht altijd dat Sven Montgomery het ging maken
Maar is dat voor hemzelf? Kwiatek zag er vrij goed uit op de klim.quote:Op zondag 13 september 2020 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kwiat bij de dokter, ze houden niets over daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |