quote:hm... en je bent niet teleurgesteld? Omdat dat nummer zo afwijkt van de rest bedoel ik...
Op woensdag 7 mei 2003 20:13 schreef nipeng het volgende:[..]
Origineel, ziet er perfect uit. Geen afwijkingen o.i.d.
Echt jammer.Ontopic: Jesus built my hotrod was voor mij het nummer om de muziek van the ministry te checken.
quote:Nee want ik hou van de diverse stijlen.
Op woensdag 7 mei 2003 20:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
hm... en je bent niet teleurgesteld? Omdat dat nummer zo afwijkt van de rest bedoel ik...
Ik heb de volgende albums:
Psalm 69
The Mind Is A Terrible Thing To Taste
The Land Of Rape And Honey
In Case You Didn't Feel Like Showing Up
Filth Pig
Twitch
Sphinctour
Dark Side Of The Spoon
Animositisomina
Just One Fix
quote:beter, das meer dan de topicstarter...
Op woensdag 7 mei 2003 20:20 schreef nipeng het volgende:[..]
Nee want ik hou van de diverse stijlen.
Ik heb de volgende albums:
Psalm 69
The Mind Is A Terrible Thing To Taste
The Land Of Rape And Honey
In Case You Didn't Feel Like Showing Up
Filth Pig
Twitch
Sphinctour
Dark Side Of The Spoon
Animositisomina
Just One Fix
quote:Ben zelf ook nog de trotse beziiter van de "70's rock must die"-EP.
Op maandag 20 januari 2003 15:17 schreef ranja het volgende:
Oja, en natuurlijk hoort ook hun samenwerking met Jello Biafra er bij:The power of Lard (ep) - Lard
The last temtation of reid - Lard
Deze vind ik ook wel leuk....
Zelfs het oude synthpop werk kan ik wel waarderen (everyday is halloween) maar ik ga toch liever voor het hardere werk.
70ies rock must die draai ik als ik the darkness weer eens voorbij hoor komen
kut voor jequote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:14 schreef Tokus het volgende:
ja, de nieuwe is wel een leuk plaatje. Jammergenoeg heb ik er alweer afscheid van moeten nemen.
Lard heeft in 2000 ook nog een plaat uitgebracht onder de naam '70's rock must die.quote:Op maandag 20 januari 2003 15:17 schreef ranja het volgende:
Hoe is die in vergelijking met de vorige cd's?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:10 schreef metalbazzz het volgende:
ik kan alvast 1 ding verklappen over Houses Of The Moly, hij is vetter dan de voorganger.
Volgens mij zitten ze weer in de studio een nieuwe plaat aan het opnemen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:48 schreef EricBoucher het volgende:
[..]
Lard heeft in 2000 ook nog een plaat uitgebracht onder de naam '70's rock must die.
Wordt weer tijd voor een nieuwe Lard-plaat in de stijl van Last Temptations!!!!![]()
yup.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:38 schreef LordLurch het volgende:
Eric Boucher is dat niet de 'gewone' naam van Jello Biafra
Hm, ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
yup.
ik vind het een goeie mix tussen alle albums na psalm 69, hij is wat harder en sneller dan filth pig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |