Ik kan ergere figuren bedenken als ik hoor. Wtf.quote:
Lul niet joh. Nu wist ik al dat ik zoiets kon verwachten natuurlijk...quote:
@kreequote:Op zondag 13 september 2020 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
Lul niet joh. Nu wist ik al dat ik zoiets kon verwachten natuurlijk...
Ik heb nog even getwijfeld over @AdolfHitler, maar ik vind @kree toch erger.quote:Op zondag 13 september 2020 08:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan ergere figuren bedenken als ik hoor. Wtf.
Ben ik zo erg dan?
Vertel waarom? Sta nu al 10x op de happy ban list. Want hahaha grappig we gaan allemal kree noemen. Jezus stel kleuters zijn jullie ook.quote:Op zondag 13 september 2020 09:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb nog even getwijfeld over @:AdolfHitler, maar ik vind @:kree toch erger.
@kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kree @kreequote:Op zondag 13 september 2020 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel waarom? Sta nu al 10x op de happy ban list. Want hahaha grappig we gaan allemal kree noemen. Jezus stel kleuters zijn jullie ook.
. Jij bent de ergste.quote:Op zondag 13 september 2020 09:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree
Ga er niet eens meer op in. Je hebt het genoeg gezegd en weet je doel is alleen mij over de zeik helpen.quote:
@kree ?quote:Op zondag 13 september 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ga er niet eens meer op in. Je hebt het genoeg gezegd en weet je doel is alleen mij over de zeik helpen.
Ohw ben helemaal niet over de zeik maar vindt wel dat je ermee moet kappen. Grap was leuk ff en nu verderquote:Op zondag 13 september 2020 09:25 schreef Maanvis het volgende:
frappant hoe je @:kree over de zeik kunt helpen door alleen maar hem te mentionen
Hmmmms saaie topics Lol Nou de laatste die ik had in meerdere delen leverde wss meer vieuws op als alles in jou fok geschiedenis.quote:Op zondag 13 september 2020 09:28 schreef Maanvis het volgende:
post er een keer iemand in een saai topique van @:kree is het nog niet goed
Je hebt het topic zelf aangemaakt , je post in ONZ dus voordat je hier ook weer begint over slotjes :quote:Op zondag 13 september 2020 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
Tis klaar nu, hou je mond en anders stuur je maar dm
Weet ik en was er op voorbereid. Maar hoeft ook weer niet 10x hetzelfde. Ik kan er wel tegen hoor voor iedereen denkt we helpen kreetje ff over de zeik. Want gebeurt niet.quote:Op zondag 13 september 2020 09:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt het topic zelf aangemaakt , je post in ONZ dus voordat je hier ook weer begint over slotjes :
Neem alles niet zo fakking persoonlijk
quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 09:33 schreef Domme_Gans het volgende:
@:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree @:kree
Lukt aardig toch?quote:Op zondag 13 september 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ga er niet eens meer op in. Je hebt het genoeg gezegd en weet je doel is alleen mij over de zeik helpen.
Nou dan moet je mss keertje een ban krijgen. Dan weet je t wel.quote:Op zondag 13 september 2020 09:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet eens wat een happy ban lijstje is, dat heb je nergens uitgelegd.
Nee, ik ben denk ik al 15 keer gebanned ofzo. Nooit iets van een term 'happy ban lijstje' gehoord of gezien.quote:Op zondag 13 september 2020 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dan moet je mss keertje een ban krijgen. Dan weet je t wel.
Nee omdat ik hem verzon. Maar extra in de gaten gehouden door dus.quote:Op zondag 13 september 2020 09:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik ben denk ik al 15 keer gebanned ofzo. Nooit iets van een term 'happy ban lijstje' gehoord of gezien.
Wat is daar happy aan?quote:Op zondag 13 september 2020 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nee omdat ik hem verzon. Maar extra in de gaten gehouden door dus.
Dacht dat iedereen dat wel zou snappen/
Je kent de film. Iedereen in hier is onschuldig Hahaquote:Op zondag 13 september 2020 09:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben paar keer geband. Allemaal zeer onterecht natuurlijk! Denk dat ik er wel op sta
happy feet???quote:Op zondag 13 september 2020 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
Je kent de film. Iedereen in hier is onschuldig Haha
Je weet best wel welke film ik bedoel. Of je leefde onder een steen ofzo. Maar ok maanvis je hebt je punt gemaakt. Beantwoord en gedaan. Nou klaar met jouquote:
quote:Op zondag 13 september 2020 09:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben paar keer geband. Allemaal zeer onterecht natuurlijk! Denk dat ik er wel op sta
Ik weet nog steeds niet waar je het over hebt, als je het nou 30 posts geleden had uitgelegd dan had je al deze ellende kunnen vookomenquote:Op zondag 13 september 2020 09:50 schreef kree het volgende:
Maanvis kap nou is. Van hele hoop denk ik leuk om ooit tegen te komen. Maar hoop jou niet, fucking irritant ventje, Hoop echt dat je normaal niet zo bent. Want denk zou je slaan
Tuurlijk nou geef je corrigerende tik en zoek het uit en blijf hier lekker weg dan.quote:Op zondag 13 september 2020 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar je het over hebt, als je het nou 30 posts geleden had uitgelegd dan had je al deze ellende kunne vookomen.
Stel je eens niet zo aan zeg!!! Tering!!quote:Op zondag 13 september 2020 09:50 schreef kree het volgende:
Maanvis kap nou is. Van hele hoop denk ik leuk om ooit tegen te komen. Maar hoop jou niet, fucking irritant ventje, Hoop echt dat je normaal niet zo bent. Want denk zou je slaan
Ik zou het niet weten maar ik geloof dat kree het allemaal wat te persoonlijk neemtquote:Op zondag 13 september 2020 09:54 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand anders dan @:kree me dan uitleggen wat een happy ban lijstje is?
Weet je gaat niet om persoon. Wel het karakter om alles te proberen te verzieken. En nu weet ik gebeurt hier. Maar dat is dus totaal dan het tegenovergestelde van mij.quote:Op zondag 13 september 2020 09:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan zeg!!! Tering!!
Weet jij wel over welke film @Hij het heeft?quote:Op zondag 13 september 2020 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar ik geloof dat kree het allemaal wat te persoonlijk neemt![]()
Zoals altijd eigenlijk
Ok nou moet ik de link zoeken of doen jullie hetquote:Op zondag 13 september 2020 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet jij wel over welke film @:hij het heeft?
Je bent zelf de boel aan het verzieken .quote:Op zondag 13 september 2020 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
Weet je gaat niet om persoon. Wel het karakter om alles te proberen te verzieken. En nu weet ik gebeurt hier. Maar dat is dus totaal dan het tegenovergestelde van mij.
Maarja risico als je hier post weet het dus ok. Maar hij lijkt me geen leuke gast weet t nu al in het echt ook niet.
Geen idee , ik kijk geen filmsquote:Op zondag 13 september 2020 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet jij wel over welke film @:hij het heeft?
Neequote:Op zondag 13 september 2020 10:02 schreef Maanvis het volgende:
Gvd begrijpt niemand nou waar kree het over heeft!?!
oke en Shawshank Redemption heeft dus een happy ban list er in?quote:Op zondag 13 september 2020 10:02 schreef kree het volgende:
Hierzo zie fok! Lol
Allemaal zijn we onschuldig....
Je hebt nog niet uitgelegd wat een happy ban list is en welke film een happy ban list heeftquote:Op zondag 13 september 2020 10:06 schreef kree het volgende:
Mooi laat jullie alleen met dit topic en kunnen jullie er nog lang over denken of je stuurt me een dm ofzo.
Deze manquote:Op zondag 13 september 2020 10:06 schreef EAZY-E3.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen:$
Nij doet het om het uit te lokken gewoon. Waar het omgaat in die clip als je botte hersens dat snappen is onschuldig zijn waar het gaat in dit topic is schuldig zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke en Shawshank Redemption heeft dus een happy ban list er in?
Geniet van je zondagochtend, ik heb lekker melig op FOK! zitten posten en heb genoten van de persoon die ik vandaag uit den tent gelokt kreegquote:Op zondag 13 september 2020 10:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nij doet het om het uit te lokken gewoon. Waar het omgaat in die clip als je botte hersens dat snappen is onschuldig zijn waar het gaat in dit topic is schuldig zijn.
Het totale plaatje is cel dus ofw ban. Naja denk dat deze analogie rte ver voor je gaat maar dat. Anyway ben wat anders doen
Kreequote:Op zondag 13 september 2020 10:06 schreef kree het volgende:
Mooi laat jullie alleen met dit topic en kunnen jullie er nog lang over denken of je stuurt me een dm ofzo.
Zullen we eens wat gaan drinken maar dan heel veel en dan keiharde seks hebben?quote:
Ja jaquote:Op zondag 13 september 2020 10:11 schreef EAZY-E3.0 het volgende:
[..]
Zullen we eens wat gaan drinken maar dan heel veel en dan keiharde seks hebben?
Ik vraag dit voor een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |