Dan let je dus al maanden heel slecht op. Anders hadden we deze hele 'discussie' niet.quote:Op zondag 13 september 2020 09:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Om die stoere praat in zo'n artikeltje dat jongeren zich kennelijk onaantastbaar wanen kan ik alleen maar om lachen. Zodra er maatregelen komen gekoppeld aan sancties komen volgt het gros ze die gewoon als een stel makke schapen op.
Ja want die hele opleving komt vast door een stel opstandige pubers. Laat me niet lachen man.quote:Op zondag 13 september 2020 09:15 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Dan let je dus al maanden heel slecht op. Anders hadden we deze hele 'discussie' niet.jammer jongen
Dat is toch hetgeen waar jullie ook over janken? Dat de besmettingen bij jongeren zo hoog zijn ivm de rest?quote:Op zondag 13 september 2020 09:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want die hele opleving komt vast door een stel opstandige pubers. Laat me niet lachen man.
Zelfs deskundigen zijn het niet met je eens en betitel je die ook als viruswaanzinnigen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:46 schreef Gretzl het volgende:
Had niet gedacht dat er zoveel viruswaanzinnigen op FOK! zouden rondhangen.
Waarom snappen jullie niet dat de wereld kampt met de grootste en gevaarlijkste pandemie sinds mensenheugenis? En dat bepaalde dingen in 2020 gewoon niet verstandig zijn, zeker niet in landen waar het virus nog massaal rondwaart.
Dat ligt ook gewoon te hoog. Maar dat wil niet zeggen dat per se komt door obstinaat of bewust onverantwoord gedrag. De regels in aantallen qua samenkomsten zijn daar net zo goed debet aan.quote:Op zondag 13 september 2020 09:20 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Dat is toch hetgeen waar jullie ook over janken? Dat de besmettingen bij jongeren zo hoog zijn ivm de rest?
"Even", half jaar geleden niet, nu niet en over een half jaar nog niet.quote:Op zondag 13 september 2020 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ligt ook gewoon te hoog. Maar dat wil niet zeggen dat per se komt door obstinaat of bewust onverantwoord gedrag. De regels in aantallen qua samenkomsten zijn daar net zo goed debet aan.
Je ziet het al op zo'n minister zijn bruiloft, dat werkt dus gewoon even niet nu.
Einde van het jaar, wellicht begin volgend jaar komt er naar het zich nu laat aanzien een vaccin voor de kwetsbare groepen. Nog even volhouden dus.quote:Op zondag 13 september 2020 09:32 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
"Even", half jaar geleden niet, nu niet en over een half jaar nog niet.
Gelukkig weten jongeren wel hoe leven moet, gelijk hebben ze, dan maar ergens achteraf bij elkaar komen.
Ja maar al die <30 mensen dan die na 2 trappen oplopen uitgeput zijn of met longschade of littekenweefsel op hun hart rondlopen dan?quote:Op zondag 13 september 2020 09:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Einde van het jaar, wellicht begin volgend jaar komt er naar het zich nu laat aanzien een vaccin voor de kwetsbare groepen. Nog even volhouden dus.
Heeft iemand een idee hoeveel het er inmiddels echt zijn? Tientallen? Honderden? Duizenden? Alleen de gevallen die RTL en NOS publiceren?quote:Op zondag 13 september 2020 09:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja maar al die <30 mensen dan die na 2 trappen oplopen uitgeput zijn of met longschade of littekenweefsel op hun hart rondlopen dan?
Nee maar er is een hele grote Facebook groep.quote:Op zondag 13 september 2020 09:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heeft iemand een idee hoeveel het er inmiddels echt zijn? Tientallen? Honderden? Duizenden? Alleen de gevallen die RTL en NOS publiceren?
Zijn er wel wat meer en ook daar zal serieus onderzoek naar moeten komen. Heb al eens de parallel getrokken met q-koorts en wat daar voor krankzinnige bedragen mee gemoeid zijn. En dat is dan een fractie qua besmettingen van Covid.quote:Op zondag 13 september 2020 09:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja maar al die <30 mensen dan die na 2 trappen oplopen uitgeput zijn of met longschade of littekenweefsel op hun hart rondlopen dan?
Gewoon achterin een politiebusje knuppelen die 85-plussers.quote:Op zondag 13 september 2020 09:46 schreef HPoi het volgende:
Iedereen moet zich gewoon aan de regels houden, laten we de bevolking aub niet gaan opsplitsen in leeftijdsgroepen.
Gewoon net zo hard optreden tegen de oudjes als de jongeren.
Volgens mij hebben recent longartsen ook al aan de bel getrokken. Maar hey als je het gewoon niet onder ogen wil zien prima hoor.quote:Op zondag 13 september 2020 09:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar er is een hele grote Facebook groep.
Bron: Facebook
Nu covid hen zo makkelijk afgaat krijgen ze zo toch nog hun welverdiende straf.quote:Op zondag 13 september 2020 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben recent longartsen ook al aan de bel getrokken. Maar hey als je het gewoon niet onder ogen wil zien prima hoor.
Die rekening komt uiteindelijk vanzelf ook bij de jongeren terecht.
Mooi dit wel. Zelf kwam je met die Facebook groep aan als bron en ik help je een handje maar nu krijgen de jongeren de rekening. Okokquote:Op zondag 13 september 2020 09:53 schreef Elan het volgende:
Er zijn in 4 maanden tijd (sinds 4 mei) totaal 10 mensen overleden onder de 50, (1 van 30-34, 1 van 35-39, 2 van 40-44, 6 van 45-49) (bron: RIVM weekrapportages), dat laat in elk geval niets extreems zien. Ja, je kunt de covid-lotto trekken en heel veel pech hebben als jongere, maar zoals 't nu lijkt is dat echt een hele kleine groep.quote:Op zondag 13 september 2020 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben recent longartsen ook al aan de bel getrokken. Maar hey als je het gewoon niet onder ogen wil zien prima hoor.
Wat ben jij er toch een ster in om de boel te verdraaien.quote:Op zondag 13 september 2020 10:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Mooi dit wel. Zelf kwam je met die Facebook groep aan als bron en ik help je een handje maar nu krijgen de jongeren de rekening. Okok
Dat gun je ze dan ook van harte.
En ministers.quote:Op zondag 13 september 2020 09:46 schreef HPoi het volgende:
Iedereen moet zich gewoon aan de regels houden, laten we de bevolking aub niet gaan opsplitsen in leeftijdsgroepen.
Gewoon net zo hard optreden tegen de oudjes als de jongeren.
Gaan we weer. Ja maar de ouderen misdragen zich ook boehoe.quote:Op zondag 13 september 2020 10:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn in 4 maanden tijd (sinds 4 mei) totaal 10 mensen overleden onder de 50, (1 van 30-34, 1 van 35-39, 2 van 40-44, 6 van 45-49) (bron: RIVM weekrapportages), dat laat in elk geval niets extreems zien. Ja, je kunt de covid-lotto trekken en heel veel pech hebben als jongere, maar zoals 't nu lijkt is dat echt een hele kleine groep.
Veel jongeren werken in supermarkten enzo, en daar worden ze net zo hard omver gelopen door ouderen. Ik kan me best voorstellen dat ze dan denken: Als het op mijn werk zo gaat, waarom zou ik dan niet gewoon bij mn opa langs kunnen? Ik zou het zelf niet doen, maar ik snap het wel als ze zo denken in elk geval.
quote:Op zondag 13 september 2020 10:00 schreef galantis het volgende:
[..]
Nu covid hen zo makkelijk afgaat krijgen ze zo toch nog hun welverdiende straf.
Oudjes staan misschien niet met 100 man in een discotheek maar ze lappen de 1,5 meter en handen desinfecteren net zo goed aan de laars als de jongeren, hoor.quote:Op zondag 13 september 2020 10:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan we weer. Ja maar de ouderen misdragen zich ook boehoe.
Vandaar dat die groep van 3.5 miljoen amper vertegenwoordigd zijn in de cijfers qua besmettingen en de ziekenhuizen en IC's nagenoeg leeg zijn.
Als er nou een groep een veer in zijn reet mag in deze crisis voor hun gedrag zijn het wel onze ouderen.
Oftewel, eind van het jaar of begin volgend jaar kunnen ze nog niks, so much voor "nu even niet" en "nog even volhouden ".quote:Op zondag 13 september 2020 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn er wel wat meer en ook daar zal serieus onderzoek naar moeten komen. Heb al eens de parallel getrokken met q-koorts en wat daar voor krankzinnige bedragen mee gemoeid zijn. En dat is dan een fractie qua besmettingen van Covid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |