Ben wel benieuwd hoe het aflooptquote:Op maandag 14 september 2020 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik sta volledig achter het bericht van mani op de lichtkrant
Ik ben het de laatste tijd eng vaak eens met Slobeend... Zie ook ditmaal de lichtkrant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind interlands wel hetgeen wat het minste “modern football” vertegenwoordigt, dus dat waardeer ik wel.quote:Op maandag 14 september 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eensch. Behalve de grote toernooien zijn interlandaids ook voornamelijk een vervelende onderbreking.
Precies, ik ook.quote:Op maandag 14 september 2020 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind interlands wel hetgeen wat het minste “modern football” vertegenwoordigt, dus dat waardeer ik wel.
Diemers gaat slagen bij Feyenoord.quote:Op maandag 14 september 2020 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slob gaat wel heel ver met zijn propaganda.
Ik mis alleen zijn mening over Diemers.
Helaas, ik ben blut nu.quote:Op maandag 14 september 2020 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slob gaat wel heel ver met zijn propaganda.
Ik mis alleen zijn mening over Diemers.
Welke idee was dat ook al weerquote:Op maandag 14 september 2020 22:20 schreef hhh38 het volgende:
Is dit een safezone tegen vervelende marketingstudenten?
POLLquote:Op maandag 14 september 2020 22:20 schreef hhh38 het volgende:
Is dit een safezone tegen vervelende marketingstudenten?
Pierre Flopland.quote:Op maandag 14 september 2020 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Demarrage van KingFlopland.
Rijdt een goede Tour wel.quote:
Leek wel een beetje op gang te moeten komen. Hoop dat ie de bollen kan halen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rijdt een goede Tour wel.
Is dit een sollicitatie?quote:Op maandag 14 september 2020 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik sta volledig achter het bericht van mani op de lichtkrant
Dan hebben we straks een discussie in de Discord tussen iemand die een lans breekt voor Sicard en de ander voor Frison.quote:
Het valt ook niet te ontkennen dat Sicard beter bezig is dan in september vorig jaar. Dus ik heb wel begrip voor de Sicard-lobby.quote:Op maandag 14 september 2020 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan hebben we straks een discussie in de Discord tussen iemand die een lans breekt voor Sicard en de ander voor Frison.
Je moet je echt zorgen maken als je de betweter uit wil gaan hangen over Romain fucking Sicard.quote:Op maandag 14 september 2020 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het valt ook niet te ontkennen dat Sicard beter bezig is dan in september vorig jaar. Dus ik heb wel begrip voor de Sicard-lobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |