Uh nee, ik was één van de weinigen die Diemers geen slechte aankoop vond. Werd hier nog uitgelachen! Het is gewoon een leuke speler, prima techniek en overzicht. Hij moet het natuurlijk over langere tijd laten zien maar zaterdag was alvast goed.quote:Op maandag 14 september 2020 10:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Slob sterft als een opportunist, pijnlijk om mee te maken.
En je denkt dat die meningen anders zijn na een potje tegen PEC Zwolle?quote:Op maandag 14 september 2020 11:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uh nee, ik was één van de weinigen die Diemers geen slechte aankoop vond. Werd hier nog uitgelachen! Het is gewoon een leuke speler, prima techniek en overzicht. Hij moet het natuurlijk over langere tijd laten zien maar zaterdag was alvast goed.
Als hij goed speelt mag je dat gewoon zeggen toch? Je zit nu handenwrijvend te wachten tot hij een slechte wedstrijd speelt? In de voorbereiding vond ik hem ook voldoen. Maar jij bent zo eigenwijs dat ik niet verwacht dat je je mening hierover ooit zult bijstellen.quote:Op maandag 14 september 2020 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En je denkt dat die meningen anders zijn na een potje tegen PEC Zwolle?
Wie is Meerdink?quote:Op maandag 14 september 2020 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
Daar zit een hoop narigheid van AZ bij.
Van mij mag het hoor, de dag dat ik wakker lig van Mark Diemers moet nog komen. En nee, ik gun het de Leeuwarder Mark wel hoor. Eigenwijs valt best mee maar ik heb hem al vaker een potje zien spelen dus nee mijn mening wijzigt niet na PEC uit. Waarom worden die Feyenoord fans altijd zo boos als je hun spelers niet goed vindt? Oh jee, er heeft iemand een mening over ONZE middenvelder.quote:Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als hij goed speelt mag je dat gewoon zeggen toch? Je zit nu handenwrijvend te wachten tot hij een slechte wedstrijd speelt? In de voorbereiding vond ik hem ook voldoen. Maar jij bent zo eigenwijs dat ik niet verwacht dat je je mening hierover ooit zult bijstellen.
Gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als hij goed speelt mag je dat gewoon zeggen toch? Je zit nu handenwrijvend te wachten tot hij een slechte wedstrijd speelt? In de voorbereiding vond ik hem ook voldoen. Maar jij bent zo eigenwijs dat ik niet verwacht dat je je mening hierover ooit zult bijstellen.
Hij praat Fetx gewoon na, blijkbaar ben je meteen eigenwijs als je het niet ziet zitten in hunnie spelers.quote:
Hij kan er geen reet van Slob.quote:Op maandag 14 september 2020 11:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uh nee, ik was één van de weinigen die Diemers geen slechte aankoop vond. Werd hier nog uitgelachen! Het is gewoon een leuke speler, prima techniek en overzicht. Hij moet het natuurlijk over langere tijd laten zien maar zaterdag was alvast goed.
Ik ook en daarin viel me altijd wel positief op.quote:Op maandag 14 september 2020 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, de dag dat ik wakker lig van Mark Diemers moet nog komen. En nee, ik gun het de Leeuwarder Mark wel hoor. Eigenwijs valt best mee maar ik heb hem al vaker een potje zien spelen dus nee mijn mening wijzigt niet na PEC uit.
Eén zwaluw etc maar we blijven het volgen!quote:Het was toch wel een verrassing dat Mark Diemers de plek van Jens Toornstra innam op het middenveld, afgelopen zaterdag tegen PEC Zwolle. De media waren na afloop lovend over zijn prestatie en ook Willem van Hanegem zag Diemers erg sterk spelen, al was De Kromme niet verrast. "Ik heb al eerder geroepen dat ik dat de afgelopen jaren een speler vond met kwaliteiten."
"In Zwolle liet hij dat meteen zien, maar ik denk dat hij nog veel beter kan. Als hij nog directer kan zijn in zijn spel, nog meer in schietpositie kan komen. Ik vond hem wel met afstand de beste middenvelder van Feyenoord", zo vertelt Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. Een andere middenvelder moet nog even zijn vorm zien te hervinden. "Orkun Kökçü moet daar echt nog even naar de hoogste versnelling schakelen. De lat ligt voor hem weer iets hoger dan afgelopen seizoen en dat moet hij zich snel realiseren."
Ik vond het bij Cambuur weinig, en hij is bij Utrecht compleet mislukt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ook en daarin viel me altijd wel positief op.
[..]
Eén zwaluw etc maar we blijven het volgen!
Jij kijkt toch nooit Eredivisie meer?quote:Op maandag 14 september 2020 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kan er geen reet van Slob.
Ik vind het vooral knap dat na één speelronde iedereen alweer zijn gelijk wil halen. Bij Ajax, bij Robben, bij weet ik niet wat. N=1-genot.quote:Op maandag 14 september 2020 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij praat Fetx gewoon na, blijkbaar ben je meteen eigenwijs als je het niet ziet zitten in hunnie spelers.
Dit ook ja. Ajax heb ik gelukkig gemist.quote:Op maandag 14 september 2020 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het vooral knap dat na één speelronde iedereen alweer zijn gelijk wil halen. Bij Ajax, bij Robben, bij weet ik niet wat. N=1-genot.
Jij was toch Arsenal-fan?quote:Op maandag 14 september 2020 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met fans als Slobeend heeft een club geen vijanden meer nodig. Ik word er altijd een beetje droevig van als supporters op de banken gaan staan voor extreme middelmaat.
Geen wonder dat Feyenoord nooit ergens komt.
Ik heb hem bij De Graafschap gezien. Leuke voetballer, als je alleen maar samenvattingen kijkt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij kijkt toch nooit Eredivisie meer?
Als je de commentaren in de media leest, zou je bijna vergeten dat Ajax vanaf de 27e minuut met een man minder stond. En ze dit soort duels vorig seizoen glansrijk zouden verliezen.quote:Op maandag 14 september 2020 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ook ja. Ajax heb ik gelukkig gemist.
Je bent wel één van de eigenwijzere users op dit forum hoor, maar ik hou wel van je.quote:Op maandag 14 september 2020 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij praat Fetx gewoon na, blijkbaar ben je meteen eigenwijs als je het niet ziet zitten in hunnie spelers.
Was is inderdaad de correcte formulering.quote:
Henk vond het blijkbaar nadelig dat Ajax met 10 man verder moest.quote:Op maandag 14 september 2020 11:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je de commentaren in de media leest, zou je bijna vergeten dat Ajax vanaf de 27e minuut met een man minder stond.
Oh nou misschien is mijn zelfbeeld daarin wel wat anders. Ik wijzig best vaak van mening/kijkwijze als iemand mij kan overtuigen hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 11:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent wel één van de eigenwijzere users op dit forum hoor, maar ik hou wel van je.
Dat zal waarschijnlijk inderdaad ook zo zijn. Eerste helft was het echt heel armoedig. Toen Tadic in spits moest liep het veel beter.quote:Op maandag 14 september 2020 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Henk vond het blijkbaar nadelig dat Ajax met 10 man verder moest.
Lag dat aan Labyad of?quote:Op maandag 14 september 2020 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk inderdaad ook zo zijn. Eerste helft was het echt heel armoedig. Toen Tadic in spits moest liep het veel beter.
Zou het kunnen dat hij zich enorm ontwikkelt heeft bij Fortuna? Daarvoor heb ik hem nooit zien spelen.quote:Op maandag 14 september 2020 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb hem bij De Graafschap gezien. Leuke voetballer, als je alleen maar samenvattingen kijkt.
Die kwam er niet echt aan te pas, nee. Maar als Neres fit is, verdwijnt die wel uit de basis. Hoe goed zijn pre-season ook was.quote:
Eibar!quote:Op maandag 14 september 2020 11:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
R_R kiest de clubs wel uit![]()
Feyenoord, Arsenal, de Graafschap..
Dat zou je kunnen zeggen maar in voorbereiding met Labyad liep het uitstekend. Ik ben eigenlijk meer geneigd om te zeggen dat Tadic op links niet meer kan. Die heeft te weinig diepte en snelheid. Ik zie daar dan toch liever Promes, Neres of Lang.quote:
Dit is flauw. Ik heb vaak genoeg kritiek op Feyenoord.quote:Op maandag 14 september 2020 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met fans als Slobeend heeft een club geen vijanden meer nodig. Ik word er altijd een beetje droevig van als supporters op de banken gaan staan voor extreme middelmaat.
Hij hep een goede trap en inderdaad wel inzicht maar ik denk dat hij door de mand gaat vallen als Feyenoord niet de betere ploeg is.quote:Op maandag 14 september 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat hij zich enorm ontwikkelt heeft bij Fortuna? Daarvoor heb ik hem nooit zien spelen.
Hij zal vast iets minder slecht geworden zijn, maar nee, niet ineens goed genoeg voor Feyenoord. Wacht maar een keer een wedstrijd af waar het tempo wat hoger ligt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat hij zich enorm ontwikkelt heeft bij Fortuna? Daarvoor heb ik hem nooit zien spelen.
Lang liever niet. Overigens ben ik vooral blij dat Dailey weer kan voetballen.quote:Op maandag 14 september 2020 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen maar in voorbereiding met Labyad liep het uitstekend. Ik ben eigenlijk meer geneigd om te zeggen dat Tadic op links niet meer kan. Die heeft te weinig diepte en snelheid. Ik zie daar dan toch liever Promes, Neres of Lang.
Maar ja, wat Stijn ook zegt. N=1. We wachten komende wedstrijden maar af. Gelukkig heeft Ajax een uitstekend schema.
Iedere club die er toe doet heeft een uitstekend schema tot januariquote:Op maandag 14 september 2020 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen maar in voorbereiding met Labyad liep het uitstekend. Ik ben eigenlijk meer geneigd om te zeggen dat Tadic op links niet meer kan. Die heeft te weinig diepte en snelheid. Ik zie daar dan toch liever Promes, Neres of Lang.
Maar ja, wat Stijn ook zegt. N=1. We wachten komende wedstrijden maar af. Gelukkig heeft Ajax een uitstekend schema.
Ik heb me niet zo verdiept in schema van AZ, Feyenoord en PSV eerlijk gezegdquote:Op maandag 14 september 2020 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedere club die er toe doet heeft een uitstekend schema tot januari.
Competitievervalsing. KNVB-mafia.quote:Op maandag 14 september 2020 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedere club die er toe doet heeft een uitstekend schema tot januari.
Ze komen elkaar sowieso pas in januari tegen allemaal natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2020 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb me niet zo verdiept in schema van AZ, Feyenoord en PSV eerlijk gezegd
Ik heb het niet gezien, dus ik ga er inhoudelijk ook niets over zeggen. R_R en ik vinden het gretige gelijk halen na speelronde 1 alleen nogal bijzonder.quote:
Er was al aangekondigd dat alle toppers van de 1e seizoenshelft waren gepland in januariquote:Op maandag 14 september 2020 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb me niet zo verdiept in schema van AZ, Feyenoord en PSV eerlijk gezegd
Nee dat ben ik met joun eens.quote:Op maandag 14 september 2020 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, dus ik ga er inhoudelijk ook niets over zeggen. R_R en ik vinden het gretige gelijk halen na speelronde 1 alleen nogal bijzonder.
quote:Op maandag 14 september 2020 11:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze komen elkaar sowieso pas in januari tegen allemaal natuurlijk
Dat is waar. Vind ik al apart maar soit. Verder lijkt Utrecht-uit met klein aantal publiek me gunstig.quote:Op maandag 14 september 2020 11:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was al aangekondigd dat alle toppers van de 1e seizoenshelft waren gepland in januari
Hij zegt gewoon dat ie een goede wedstrijd speelde. Blijkbaar zorgt dat ervoor dat mensen die lage verwachtingen van hem hebben hun hakken nogal hard in het zand zetten, terwijl ze de wedstrijd niet eens hebben gezien. Dat vind ik curieusquote:Op maandag 14 september 2020 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, dus ik ga er inhoudelijk ook niets over zeggen. R_R en ik vinden het gretige gelijk halen na speelronde 1 alleen nogal bijzonder.
Vooral een optimistische gedachte dat de stadions dan voller zouden kunnen zitten, of zo.quote:Op maandag 14 september 2020 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar. Vind ik al apart maar soit.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op maandag 14 september 2020 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat ie een goede wedstrijd speelde. Blijkbaar zorgt dat ervoor dat mensen die lage verwachtingen van hem hebben hun hakken nogal hard in het zand zetten, terwijl ze de wedstrijd niet eens hebben gezien. Dat vind ik curieus
Arie mentiont R_R en mij er nogal over. Kalm aan. Gewoon onderling.quote:Op maandag 14 september 2020 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat ie een goede wedstrijd speelde. Blijkbaar zorgt dat ervoor dat mensen die lage verwachtingen van hem hebben hun hakken nogal hard in het zand zetten, terwijl ze de wedstrijd niet eens hebben gezien. Dat vind ik curieus
Waarbij mensen er andersom ook wel weer goed in zijn 1 opmerking volledig uit z'n verband te rukken en er daarna iets van te vinden..quote:Op maandag 14 september 2020 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eén mention. @maxi-mus kreeg twee mentions. En het was met een knipoog.quote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arie mentiont R_R en mij er nogal over. Kalm aan. Gewoon onderling.
Dat van mij ook hoor, ik ben niet boos!!!quote:Op maandag 14 september 2020 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eén mention. @:maxi-mus kreeg twee mentions. En het was met een knipoog.
Ja niet de volle 90 minuten hoor maar wel het grootste gedeelte inmiddels ja.quote:Op maandag 14 september 2020 11:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt Feyenoord gekeken bedoel je?
Slob heeft modrechten, ik kijk wel uit.quote:Op maandag 14 september 2020 11:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is de rel nu al voorbij?
Slob doet aan modden met een knipoog.quote:Op maandag 14 september 2020 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slob heeft modrechten, ik kijk wel uit.
Virgil is inderdaad niet zo best... Komt tikje gemakzuchtig over. Niet het slot aan de deur van eerder. Leeds is wel een kicken ploegje, niks mis mee. Bielsagenotquote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef Mykonos het volgende:
Ik heb alleen wat Premier League samenvattingen gezien. Wat opportunistische meningen daarover: Van Dijk is het een beetje kwijt, net als de hele Liverpoolverdediging, Everton lijkt beter, James R. leeft weer, en Tottenham kan er nog steeds niets van. Met je Højbjerg.
Ajax is een Bjerg narigheid misgelopen?quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef Mykonos het volgende:
Ik heb alleen wat Premier League samenvattingen gezien. Wat opportunistische meningen daarover: Van Dijk is het een beetje kwijt, net als de hele Liverpoolverdediging, Everton lijkt beter, James R. leeft weer, en Tottenham kan er nog steeds niets van. Met je Højbjerg.
Hoeveel narigheid hebben de Emiraten binnen gehaald met Mikkel Bjerg?quote:Op maandag 14 september 2020 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax is een Bjerg narigheid misgelopen?
Ik wil niet te snel oordelen, maar een blok Højbjerg - Winks lijkt me niet echt van het niveau om mee te doen om de prijzen in Engeland. Maar Tottenham als geheel vrij dramatisch, zit weinig creativiteit in die ploeg. Mourinho blijft wel grappig, Alli er in de rust uithalen voor Sissoko, dat soort grappen.quote:Op maandag 14 september 2020 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax is een Bjerg narigheid misgelopen?
Hoe ga je de laatste Tour-week in? Uitgeblust, gelaten, woedend?quote:Op maandag 14 september 2020 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel narigheid hebben de Emiraten binnen gehaald met Mikkel Bjerg?
Redelijk ontspannen eigenlijk, jij?quote:Op maandag 14 september 2020 12:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe ga je de laatste Tour-week in? Uitgeblust, gelaten, woedend?
De enige spanning is er 's morgens om 09:00.quote:Op maandag 14 september 2020 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Redelijk ontspannen eigenlijk, jij?
De spelleiding is gisteren met een paar ton genaderd. Zou Stijn al op het punt staan uit het leven te stappen?quote:Op maandag 14 september 2020 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Redelijk ontspannen eigenlijk, jij?
Feyenoord heeft gewoon een fris, blozend boegbeeld (m/v) nodig, die met een paar welgekozen woorden zowel de politiek als de supporters moeiteloos 'mee' krijgt in de plannen. Laten we zeggen een type Diederik Gommers, zolang hij tenminste geen stelling neemt tegen Zwarte Piet.quote:Op maandag 14 september 2020 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
“Parijs is nog ver” says increasingly nervous man for 23rd time this week.quote:Op maandag 14 september 2020 12:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De spelleiding is gisteren met een paar ton genaderd. Zou Stijn al op het punt staan uit het leven te stappen?
Etappe voor etappe, etappe voor etappe. De zege is pas binnen als hij mathematisch niet meer mis te lopen is.quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
“Parijs is nog ver” says increasingly nervous man for 23rd time this week.
Het kan nog makkelijk, jullie staan maar één Sven Botman achter.quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
“Parijs is nog ver” says increasingly nervous man for 23rd time this week.
Ik zit me werkelijk kapot te lachen om dat Neerlands Elftal topic.quote:Op maandag 14 september 2020 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan nog makkelijk, jullie staan maar één Sven Botman achter.
Ik hoop maar dat er snel iemand komt, al die journalisten die hun eigen favorieten zitten te pluggen zijn nogal vermoeiend.quote:Op maandag 14 september 2020 13:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit me werkelijk kapot te lachen om dat Neerlands Elftal topic.
Ik kan me er ook niet meer druk om maken. Elke optie behalve Van Gaal is toch kut.quote:Op maandag 14 september 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er snel iemand komt, al die journalisten die hun eigen favorieten zitten te pluggen zijn nogal vermoeiend.
Eensch. Behalve de grote toernooien zijn interlandaids ook voornamelijk een vervelende onderbreking.quote:Op maandag 14 september 2020 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet meer druk om maken. Elke optie behalve Van Gaal is toch kut.
Ronald de Boer die lekker zijn broer blijft pluggen, mensonterend.quote:Op maandag 14 september 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er snel iemand komt, al die journalisten die hun eigen favorieten zitten te pluggen zijn nogal vermoeiend.
Ach, ik ben niet zomaar op de kast te krijgen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2020 13:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet zomaar op de kast te krijgen hoor.@Rellende_Rotscholier heeft niet op mijn mention gereageerd aangaande een Huescagoal nadat hij eerder boos werd dat ik er positieve voorbeschouwingen over had. Dat is pas zelfbeheersing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Rellende_Euskadier is boos op Huesca omdat ze niet Baskisch genoeg zijn?quote:Op maandag 14 september 2020 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:rellende_rotscholier heeft niet op mijn mention gereageerd aangaande een Huescagoal nadat hij eerder boos werd dat ik er positieve voorbeschouwingen over had. Dat is pas zelfbeheersing.
Oh, het is gewoon een club waar je op termijn niets aan hebt en niets mee kúnt hebben. Een Excelsior, RKC. Klein stadion, geen bijzondere aanhang.quote:Op maandag 14 september 2020 13:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Rellende_Euskadier is boos op Huesca omdat ze niet Baskisch genoeg zijn?
Geen tijd om te reageren, ben al de hele dag naar filmpjes van Yoshinori Muto aan het kijken.quote:Op maandag 14 september 2020 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:rellende_rotscholier heeft niet op mijn mention gereageerd aangaande een Huescagoal nadat hij eerder boos werd dat ik er positieve voorbeschouwingen over had. Dat is pas zelfbeheersing.
Gaat dit nog door voor ironisch of hypocriet, of vooral irrelevant omdat het over Jan Roos gaat?quote:Opiniemaker Jan Roos (42) uit Bergen heeft een boete van 750 euro gekregen wegens mishandeling. Ook moet hij het slachtoffer 700 euro smartengeld betalen. De politierechter in Alkmaar noemde het vandaag bewezen dat hij in mei vorig jaar een 16-jarige jongen uit zijn woonplaats een klap heeft gegeven. De straf was gelijk aan de eis van de officier van justitie.
Dat laatste, me dunkt.quote:Op maandag 14 september 2020 15:17 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)shandeling~a91c7d3f/
[..]
Gaat dit nog door voor ironisch of hypocriet, of vooral irrelevant omdat het over Jan Roos gaat?
Een veroordeelde, mislukte VNL-lijsttrekker die nu uit wanhoop op YouTube recensies doet.quote:Op maandag 14 september 2020 15:17 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)shandeling~a91c7d3f/
[..]
Gaat dit nog door voor ironisch of hypocriet, of vooral irrelevant omdat het over Jan Roos gaat?
Harrie Winks kan er echt he-le-maal niets van.quote:Op maandag 14 september 2020 11:46 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik wil niet te snel oordelen, maar een blok Højbjerg - Winks lijkt me niet echt van het niveau om mee te doen om de prijzen in Engeland. Maar Tottenham als geheel vrij dramatisch, zit weinig creativiteit in die ploeg. Mourinho blijft wel grappig, Alli er in de rust uithalen voor Sissoko, dat soort grappen.
Gaat dit over Huesca of over Eibar?quote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, het is gewoon een club waar je op termijn niets aan hebt en niets mee kúnt hebben. Een Excelsior, RKC. Klein stadion, geen bijzondere aanhang.
Huesca.quote:Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat dit over Huesca of over Eibar?
Waarom zou het volgend jaar ineens een nobuddie zijn? Misschien wordt Bosz in de tussentijd wel ontslagen. Of is Ten Hag toe aan iets anders als ie op tijd wordt benaderd.quote:Op maandag 14 september 2020 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van Gaal die een jaar alles over hoop haalt, om vervolgens plaats te maken voor een nobuddy, lijkt mij ook een mensonterende optie.
Ik heb dan liever dat ze het met Wenger proberen.
https://www.dumpert.nl/item/986611_78e9c00equote:Op maandag 14 september 2020 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Als het Louis niet wordt kom je uit op Drank, en dan ga ik toch echt juichen voor Duitsland.
Het is niet zo logisch dat toevallig de beste coaches vrijkomen en het ook willen.quote:Op maandag 14 september 2020 19:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou het volgend jaar ineens een nobuddie zijn? Misschien wordt Bosz in de tussentijd wel ontslagen. Of is Ten Hag toe aan iets anders als ie op tijd wordt benaderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 14 september 2020 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net Marcel Maijer bij het nieuws bij een doodskist staan.
Toch jammer dat ie er niet vast in ging liggen.Je kan hem opgeven voor dit. Zo camerageil is ie wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Kist
Hoeft niet allebei hè, bovendien is de gemiddelde jobduur van een voetbaltrainer niet zo lang.quote:Op maandag 14 september 2020 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is niet zo logisch dat toevallig de beste coaches vrijkomen en het ook willen.
Dan moeten de Telegraaf en AD wel aan het zuurstof.quote:Op maandag 14 september 2020 20:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeft niet allebei hè, bovendien is de gemiddelde jobduur van een voetbaltrainer niet zo lang.
Maar als die allebei niet beschikbaar zijn kan de KNVB na Louis alsnog voor een buitenlandse trainer gaan.
quote:Op maandag 14 september 2020 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net Marcel Maijer bij het nieuws bij een doodskist staan.
Toch jammer dat ie er niet vast in ging liggen.Hij had een stukje mos in z'n krulletjes zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |