Oftewel allemaal door eigen wensen en toedoen, lijkt me niets medisch aan dit alles.quote:Op zondag 13 september 2020 15:24 schreef Summer25 het volgende:
Daarnaast fijn dat mensen mij voorstellen als een of andere morbide obese persoon welke mega overgewicht had. Gelukkig is/was dat niet zo. Mijn gewicht kwam doordat ik 8 jaar aan 1 stuk hormonen heb moeten spuiten in combinatie met periodes van prednison om er voor te zorgen om überhaupt ooit kinderen te kunnen krijgen. Nu is gezin compleet en werk ik aan een gezond lijf zonder medicatie
Fijn dat jullie dat in goed overleg zo opgelost hebbenquote:Op zondag 13 september 2020 18:05 schreef Lief17 het volgende:
Hoi TS,
Ik zit zelf middenin in een liposuctie traject. Dit wordt ook gezien als cosmetisch, maar is het in mijn geval absoluut niet. Ik heb namelijk de ziekte lipoedeem en zit met vet dat ik helaas zelf niet kan afvallen en wat mij ontzettend in de weg zit.
Ik betaal al deze operaties ook zelf. Ik heb met mijn werkgever afgesproken dat ik twee weken per operatie uit de running ben. En de dagen delen we 50/50. Dus helft verlof en helft ziek. Prima regeling vind ik zelf.
Veel succes met de operatie.
Onvruchtbaarheid is niet medisch in jouw professionele medisch onderlegde opinie?quote:Op zondag 13 september 2020 18:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Oftewel allemaal door eigen wensen en toedoen, lijkt me niets medisch aan dit alles.
Inderdaad. Kinderen krijgen is niet medisch noodzakelijk.quote:Op zondag 13 september 2020 18:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Onvruchtbaarheid is niet medisch in jouw professionele medisch onderlegde opinie?
Vind ik ook inderdaad. Heel blij mee.quote:Op zondag 13 september 2020 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fijn dat jullie dat in goed overleg zo opgelost hebben
Nee maar gelukkig mag je je daar als werkgever niet mee bemoeienquote:Op zondag 13 september 2020 18:17 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Inderdaad. Kinderen krijgen is niet medisch noodzakelijk.
Wat een kutopmerking. Ik ben zelf ongewenst kinderloos. Enig idee wat het met iemand doet die geen kinderen kan krijgen, maar ze zelf graag wil.quote:Op zondag 13 september 2020 18:17 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou dat ook gewoon van vrije dagen dan wel onbetaald verlof moeten. Heb er nu ook twee in m'n team, en ik maar de lage declarabiliteit verantwoorden elke week. Dit is een politieke mening, dus ik weet dat ik er niets mee mag op het werk.quote:Op zondag 13 september 2020 18:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig mag je je daar als werkgever niet mee bemoeien. Vind je zwangerschapsverlof ook onzin.
Ik wil hier wel op reageren, maar dat gaat te veel offtopic. Heb er een jaar of twee terug een topic over gehad, je kan daar mn onderbouwde mening vinden.quote:Op zondag 13 september 2020 18:19 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Wat een kutopmerking. Ik ben zelf ongewenst kinderloos. Enig idee wat het met iemand doet die geen kinderen kan krijgen, maar ze zelf graag wil.
Ik ben zelf voorstander van uitbreiding van het verlof, en wat mij betreft zouden vaders evenveel verlof moeten krijgen als moeders.quote:Op zondag 13 september 2020 18:22 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou dat ook gewoon van vrije dagen dan wel onbetaald verlof moeten. Heb er nu ook twee in m'n team, en ik maar de lage declarabiliteit verantwoorden elke week. Dit is een politieke mening, dus ik weet dat ik er niets mee mag op het werk.
quote:Op zondag 13 september 2020 18:19 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Wat een kutopmerking. Ik ben zelf ongewenst kinderloos. Enig idee wat het met iemand doet die geen kinderen kan krijgen, maar ze zelf graag wil.
Ik absoluut. Je kiest er zelf voor om zwanger te worden doorgaans. Net zoals je zelf kiest om een operatie te ondergaan om huidplooien te verwijderen.quote:Op zondag 13 september 2020 18:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind je zwangerschapsverlof ook onzin.
Heb jij zelf kinderen?quote:Op zondag 13 september 2020 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik absoluut. Je kiest er zelf voor om zwanger te worden doorgaans. Net zoals je zelf kiest om een operatie te ondergaan om huidplooien te verwijderen.
Dus waarom moet je baas het een wel dokken en het ander niet?
En ja ik weet dat zwangerschapsverlof wettelijk geregeld is, maar met de door jouw eerder aangehaalde argumenten is dit een mooi vergelijk.
Beidenkies je zelf voor.
Beiden geen medische noodzaak. 2 weken na werpen kan je in principe gewoon weer arbeiten!! Arbeit macht frei! Ein bedrijf, ein team, ein manager! Heil Seven. !
Mensen die zwanger zijn zijn dan ook niet ziek (tenzij complicaties). Daar zijn andere regels voor.quote:Op zondag 13 september 2020 18:17 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zeker op fok. Zeer verrassend.quote:Op zondag 13 september 2020 19:41 schreef Sway- het volgende:
Wat verrassend dat mannen zwangerschapsverlof onzin vinden
Dat doet er niet toe.quote:
Dat kan dan toch net toch net zo goed medisch zijn? Tenminste, als 'vooral psychisch' betekent fdat je er daadwerkelijk mentaal onder gebukt gaat. En dat is dan weer aan een arts om vast te stellen, lijkt me zo.quote:Op zondag 13 september 2020 15:24 schreef Summer25 het volgende:
Of het medisch is. Sja. Ligt er aan hoe je bekijkt. Op ten duur kan je smetplekken enz krijgen. Alleen voor mij is vooral psychisch voor nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |