sommige gaan toch ook niet schieten op mensen die niezen, na zien van deze video.quote:Op zondag 13 september 2020 17:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je brengt sommige hier vast op ideeen dus pas maar op
Elfia? Ik wens ze succes, ik ga er zelf niet heen maar ik weet dat daar goeddeels dezelfde mensen komen die naar mijn anime conventies gaan lol. 😂quote:Op zondag 13 september 2020 12:05 schreef GemMagic het volgende:
Laat bezorgde mensen als TS maar de politie bellen.. lijkt me stug dat ze voor een privé tuinfeestje komen. Als ze toch komen zou ik ze netjes te woord staan, maar niet het erf op laten totdat duidelijk is dat ze daar een gegronde reden toe hebben, zoals bijvoorbeeld het veroorzaken van overlast.
Wij hebben ook een weekendje een aantal mensen op bezoek gehad in de tuin, maar met ruimte genoeg voor iedereen. Bezoek mocht ook in de tuin kamperen. Er is gewoon heel veel mogelijk binnen de regels en richtlijnen.
Zo is a.s. weekend bijvoorbeeld het Elfia festival, ik geloof dat er 4000 kaartjes zijn voor zaterdag. Dat kan omdat je prima, ook in grote groepen, je aan een aantal verstandige richtlijnen kunt houden. Chapeau trouwens aan die organisatie dat ze zowaar een festival laten doorgaan, met alle extra regeltjes van dien. Maar je bent nog niet te laat om de politie te bellen
Vandaag één coronadode.quote:Op zondag 13 september 2020 20:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nu zijn er nauwelijks ziekenhuisopnames of doden
quote:Op zondag 13 september 2020 20:39 schreef EenAndereWeg het volgende:
Er mag hier best melding van gemaakt worden. Geen superverspreiders in de wijk aub!!
quote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
sommige gaan toch ook niet schieten op mensen die niezen, na zien van deze video.
Al die helden in dit topic ook. "Ja echt melden hoor!!"quote:Op zondag 13 september 2020 22:15 schreef Durmada het volgende:
Je bent wel echt een sneu ratje als je dat gaat melden hoor
Nee. Je bent pas sneu als je iets organiseert waarbij je een groot risico hebt op verspreiding van corona.quote:Op zondag 13 september 2020 22:15 schreef Durmada het volgende:
Je bent wel echt een sneu ratje als je dat gaat melden hoor
We weten nu veel meer dan in Maart, en er zijn amper ziekenhuis opnames.Daarnaast is het een tuinfeest, en niet een feest binnen waar je hutje mutje opelkaar zitquote:Op zondag 13 september 2020 12:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat is er nu anders?
Wat staat er in de noodverordeningen?
En daarom moet je nu dus in stadions dus 1,5 meter afstand houden? Kom op zeg.quote:Op zondag 13 september 2020 22:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
in februari/maart blijkt bv dat mensen in stadions nauwelijks besmet zijn geraakt in Noord Italië, dus ja het risico is klein.
Leeft die leugen nog steeds. En maar beweren dat het door het ov kwam.quote:Op zondag 13 september 2020 22:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
in februari/maart blijkt bv dat mensen in stadions nauwelijks besmet zijn geraakt in Noord Italië, dus ja het risico is klein.
Ja slaat nergens op in feite. Oh ja wetenschappelijk onderzoek eng hequote:Op zondag 13 september 2020 22:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En daarom moet je nu dus in stadions dus 1,5 meter afstand houden? Kom op zeg.
Kom eens met de onderzoeken dat het allemaal kan.quote:Op zondag 13 september 2020 22:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op in feite. Oh ja wetenschappelijk onderzoek eng he
Als je sneller vragen gaat stellen en nooit ergens op in gaat dan krijg je de indruk dat een gek meer vragen kan stellen dan duizend geleerden kunnen beantwoordenquote:Op zondag 13 september 2020 22:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op in feite. Oh ja wetenschappelijk onderzoek eng he
"Groot risico"... doe normaal en laat mensen plezier hebben. Je moet toch wel een treurig leven hebben als je dat gaat melden.quote:Op zondag 13 september 2020 22:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee. Je bent pas sneu als je iets organiseert waarbij je een groot risico hebt op verspreiding van corona.
Ja. Als je op minder dan 1,5 meter, opelkaar gedrukt zelfs, staat te dansen en zingen dan is er grote kans om vele mensen te besmetten.quote:Op zondag 13 september 2020 22:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
"Groot risico"... doe normaal en laat mensen plezier hebben. Je moet toch wel een treurig leven hebben als je dat gaat melden.
Daarom hebben ze dus meer dan 10.000 besmettingen per dagquote:Op zondag 13 september 2020 22:37 schreef macca728 het volgende:
Dit.
En in Frankrijk mogen zalen weer vol tot 5000 man.....
Wees een vent en bel aan en wijs de mensen erop.quote:Op zondag 13 september 2020 22:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja. Als je op minder dan 1,5 meter, opelkaar gedrukt zelfs, staat te dansen en zingen dan is er grote kans om vele mensen te besmetten.
Ja maar dat is binnenquote:Op zondag 13 september 2020 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Daarom hebben ze dus meer dan 10.000 besmettingen per dag
Wat een onzin...quote:Op zondag 13 september 2020 22:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja. Als je op minder dan 1,5 meter, opelkaar gedrukt zelfs, staat te dansen en zingen dan is er grote kans om vele mensen te besmetten.
Zie je eerdere postquote:
quote:Op zondag 13 september 2020 22:37 schreef macca728 het volgende:
Dit.
En in Frankrijk mogen zalen weer vol tot 5000 man.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |