Vooral bij minder mensen in Europa en de VS is iedereen gebaat en dat gaat best lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:36 schreef Party_P het volgende:
[..]
Helaas, maar het lukt mij nog steeds om corona op te lopen (en eraan te sterven).
En een kleiner China/India/Afrika is iedereen wel bij gebaat, alleen is corona helaas daar niet zo'n succesvol virus voor.

Wat gaan ze doen dan, het is in een tuin.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:22 schreef HSG het volgende:
Gisteren hadden wij 1430 besmettingen erbij dus ja bel de politie.

Goede logica wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:22 schreef HSG het volgende:
Gisteren hadden wij 1430 besmettingen erbij dus ja bel de politie.

En toen was je horeca weg, gezellig manquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef ZarB het volgende:
Stel je voor dat je sociaal contact hebt. Of gezelligheid. De horror.

Ik voorspel dus alleen maar meer ongecontroleerde huis- en tuinfeesten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
En toen was je horeca weg, gezellig man

En expliciet toegestaan zonder regels of beperkingen volgens de spoedwet zodra die in werking treed, dus volkomen legaal, wel jammer want dan kunnen mensen die als hobby politie ervoor bellen dat niet meer doen 🤣quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik voorspel dus alleen maar meer ongecontroleerde huis- en tuinfeesten.
En die kunnen best gezellig zijn idd

Jep, die wet moet nog wel door de EK maar daar worden geen problemen verwacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:10 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
En expliciet toegestaan zonder regels of beperkingen volgens de spoedwet zodra die in werking treed, dus volkomen legaal, wel jammer want dan kunnen mensen die als hobby politie ervoor bellen dat niet meer doen 🤣

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |