SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Thanksquote:Op maandag 14 september 2020 11:21 schreef Helsinki het volgende:
Fijn dat het weer beter gaat @:Declan-Harp
O: 2 geroosterde boterhammen met roomkaas en honing
T: halve banaan
L: 2 bb met vega smeerworst en komkommer, 1 bb met pindakaas en een handje snoeptomaten
T: 2 mandarijnen
A: bloemkool met kaassaus, gekookte aardappelen, beetje jus en een groenteburger
T: 2 rijstwafels
B: uurtje lopen
Die chicken tenders van Vivera zijn echt top.quote:Op maandag 14 september 2020 11:35 schreef Declan-Harp het volgende:
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 maiswafels met eiersalade
T: 2 mandarijntjes
D: Sla met Bieze rauwkost, stukjes kaas en croutons + 2 vega ''tender crispy chicken'' iets. Iets nieuws van Vivera.
B: Wandelen en onkruid plukken.
Hier ook hoor, schrikbarend hoeveel geld opgaat aan boodschappen elke maand.quote:Op maandag 14 september 2020 15:18 schreef Myraela het volgende:
Wat ik ook moet, is weer even wat strenger zijn. En even wat minder geld uitgeven aan eten. Ik ben soms het overzicht een beetje kwijt omdat ik dus AH laat bezorgen maar daarnaast ook zelf nog boodschappen doe. Volgens mij kan ik er best wat op besparen. Gewoon meer gezonde simpele dingen in huis halen.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 september 2020 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die chicken tenders van Vivera zijn echt top.Ik moet ze ook weer even inslaan nu ze bij de Dirk in de aanbieding zijn.
Oh ik vind ze juist heel lekker gekruid.quote:Op maandag 14 september 2020 19:26 schreef Declan-Harp het volgende:
Vond het niet heel bijzonder eerlijk gezegd, wat smakeloos.. Had maar 1 pakje, die andere waren spinazie-kaas filets
Ik vond ze vrij flauw van smaakquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik vind ze juist heel lekker gekruid.Ik heb gisteren zes doosjes gekocht.
O: Skyr met een banaan en blauwe bessen
L: Gewokte groenten, IKEA groenteworstjes en witte bonen in tomatensaus
T: Nakd reep
D: 2/3e bloemkoolpizza met pastasaus, blauwe kaas en rucola. Tomatensalade met olijven ernaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |