Er is ook vanuit het team gemeld dat Albon het hele seizoen al met een mindere wagen rijdt omdat er niet voldoende onderdelen zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:48 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Of ze moeten die RB gewoon eens fixen. Albon schijnt echt geen langzame chauffeur te zijn maar in deze RB (en de vorige) lukt het hem gewoon niet.
Volgens mij is dat niet zo gezegd. Wat Marko er over gezegd heeft is het volgende:quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is ook vanuit het team gemeld dat Albon het hele seizoen al met een mindere wagen rijdt omdat er niet voldoende onderdelen zijn.
Andere onderdelen dus maar niet perse slechtere onderdelen.quote:Speaking with Motorsport-Magazin.com, Marko, Head of Red Bull's Driver Development Program, said that "We started the season with a chassis where the wind tunnel data indicated downforce values that were not achieved in reality.
"Then we tried a lot of experimentation and dedication to get the problem under control. In this short period of time that the races are ticked off, it was not possible to have the same parts for both cars.
"That means Albon did not start with the same equipment in most races. It went so far that we tried different things during practice and he was confronted with different suspension settings."
Dat begrijp ik zeer goed. Max is halve sec sneller dan de gemiddelde F1 coureur. 2-3 tienden sneller dan de goede coureurs, maar dus 0,7 - 1 sec sneller dan matige coureur als Albon.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die niet begrijpen dat die RB een waardeloze onbestuurbare auto is, en dat Verstappen een groot talent is die daar net aan mee om kan gaan? En zelfs dat niet altijd (Monza).
Je weet ook dat dit een vrije training is?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeer goed. Max is halve sec sneller dan de gemiddelde F1 coureur. 2-3 tienden sneller dan de goede coureurs, maar dus 0,7 - 1 sec sneller dan matige coureur als Albon.
Ja zo bedoelde ik het inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:52 schreef beantherio het volgende:
"Then we tried a lot of experimentation and dedication to get the problem under control. In this short period of time that the races are ticked off, it was not possible to have the same parts for both cars.
Jij hebt afgelopen jaar geen quali of race gekeken?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet ook dat dit een vrije training is?
Ik zit bij de kapper!!quote:
Renault begint te lijken op het Williams van 2012-2014; 1 low downforce circuit en ze zitten erbij.quote:
Om Max van vorig weekend te quoten: "De 2019 Red Bull is zo slecht nog niet".quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:02 schreef beantherio het volgende:
Toch nog even 4x Honda in de top 10 van VT3.
Moeten ze wel motor wisselendequote:Op zaterdag 12 september 2020 13:07 schreef Starflyer het volgende:
En straks tijdens de kwali schroeft Mercedes de motor op en is het verschil weer groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |