abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195738816
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:29 schreef B.ertha het volgende:
Hopelijk allebei. We waren in de tuin aan het werken maar hij moest stilzitten in de stoel ;( Maar sowieso om in de winter buiten te lopen zodra hij dat kan.
Als ie nog moet leren lopen zal ik niet voor te ruim gaan, dat wordt n soort wiebelig michelingeheel met teveel stof bij de beentjes en te lange pijpjes :) ik zou niet voor twee maten groter gaan.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_195738842
Oké, thanks ^O^
pi_195792367
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:03 schreef Kyara het volgende:
De treggings van de H&M vind ik ook nog vrij stug. Bij Primark hebben ze echt leggingstof maar doe zijn natuurlijk wel wat dunner. De treggings van Lindex hebben een heel zachte binnenkant. En anders een jogjeans?
De Lindex bestelling broeken is bij mijn kieskeurige kleuter door de keuring gekomen. Ze vond ze mooi en kon zich er lekker in bewegen. Bedankt voor de tip!
pi_195847646
Iemand tips voor een jongen van 3 met maat 104 voor broeken die géén bouwvakkers decolleté geven? :|W
pi_195848106
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:54 schreef Zo-is-dat het volgende:
Iemand tips voor een jongen van 3 met maat 104 voor broeken die géén bouwvakkers decolleté geven? :|W
Heeft de hema nog jogjeans met zo'n touwtje in die maat? Die sluiten hier (heul dun kind) het beste aan bovenaan.. wel weer wat wijd op de kont (zelf met luier)
  zondag 25 oktober 2020 @ 22:53:36 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_195857846
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:54 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hoe lang is hij? Want als hij rond de 104 cm is moet je misschien ultra skinny maat 110 gaan zoeken. Als de kruisnaad te kort is krijg je namelijk automatisch snel bouwvakkersdecolleté....

Mijn smalletje had altijd de skinny joggingbroeken van Next maar wil nu alleen nog maar leggings aan, dus heb de leggings met 'soft brushed inside' van Lindex gekocht. Die kan ik op de groei kopen want er zit knoopsgatelastiek in ^O^

Voor 'echte' broeken hoor ik wel eens de meisjes skinny jeans van Hema getipt worden. En Dappersnappers ^O^
pi_195859874
Jep. Meisjesjeans van de Hema

En ik heb Cars jeans ontdekt en die passen ook heel mooi bij jongens zonder bips. Ik heb er nieuw het geld niet voor over, maar ik zweer bij Vinted.
https://www.vinted.nl/enfants/jeans/643853857-cars-jeans-104
  maandag 26 oktober 2020 @ 07:54:03 #58
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_195860229
En voor heeeel smalle jongens de superskinny extra long jeans van Next (kosten ¤12/ ¤13 geloof ik). Die hebben een langere lengtemaat dan breedtemaat. Mijn zoon van 1.25m draagt de maat 122 extra long, lengtemaat is 126 volgens het label.

Verder hier meisjesskinny’s van Hema en Cars jeans idd. Jeans met striktouwtjes werken hier niet, want gaat steeds los en is vaak veel te breed.
pi_195861092
Indd Hema meisjes.
Ook WE superskinny en Wibra skinny valt hier mooi.

Hier een dunnetje met lange benen. Hij is 126 cm en weegt al maanden tussen de 21,5 en 22,2 kg.

Ik ga eens kijken naar die next MM!
pi_195862181
Oh kijk! Opties te over! O+ Dank *O*
pi_195862471
Oh ja, de superskinny van Next zitten ook heel mooi, maar ik ben altijd aan het stoeien voor de goede lengte (maat 110 hier)
pi_195952827
Hoi!
Ik heb een vraagje; een wollen overall van engel natur of disana bijv. Is dat warm genoeg op de fiets voor de koude maanden?

Mijn dochter mag ongeveer in januari/februari mee op de fiets (dan 9 maanden) en ik zoek iets wat ze dan aan kan om warm te blijven.

Of moet ik dan toch meer aan een skipak achtig ding denken?

Alvast bedankt! :)
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:47:56 #63
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_195953905
Ik zou kiezen voor iets dat winddicht is (en tegen een spat regen kan), ik denk dat wol dat niet is? Wellicht is een softshellpak dan handiger? Daaronder kunnen dan laagjes voor de warmte.

Hier trouwens altijd gewoon een jas + broek met evt maillot eronder gebruikt, nooit speciale pakken op de fiets...
pi_195954345
Voor op de fiets: Deryan Bike Away voetenzak O+ en dan gewoon de normale kleding + jas
  FOK!fossiel zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:09:48 #65
1455 Keroppi
kool kikker
pi_195956878
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:09 schreef Elleska het volgende:
Voor op de fiets: Deryan Bike Away voetenzak O+ en dan gewoon de normale kleding + jas
Wij zetten het fietsstoeltje over (vriend brengt, laat stoeltje op de opvang) ik zet bij het halen het stoeltje op mijn fiets.

Kan dat ook met deze voetenzak?
Chick on a mission
pi_195958351
Voor net als ik problemen hebben met kleding vinden die zowel smal als lang valt, kan je op deze website goed terecht.
https://www.labelsforlittleones.com/
Het is super kwaliteit. alleen wel prijzig. T/m 3 november gelukkig wel winteroutlet.

Mijn dochtertje zakt bijna alles van haar kont af.
dan is of de omvang goed en de lengte veelte kort
Of de lengte goed en de omvang veelte lang. haha lastig. En ik ben helaas niet handig met naald en draad.
pi_195958394
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:09 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Wij zetten het fietsstoeltje over (vriend brengt, laat stoeltje op de opvang) ik zet bij het halen het stoeltje op mijn fiets.

Kan dat ook met deze voetenzak?
Ja die blijft gewoon om het fietsstoeltje heen zitten. Ik heb de voetenzak de hele herfst en winter om het stoeltje heen.
De voetenzak is eigenlijk voor de Bobike bedoeld maar past ook prima over de Yepp heen en vast ook bij andere merken. Bij de Yepp de gordels bovenaan even losmaken, de hoes goed over de rugleuning heen trekken en dan de gordels weer vast maken.

Ik vind de voetenzak vooral ideaal wanneer je vanaf de fiets naar binnen gaat want dan hoef je je kind niet deels uit te kleden en voor de terugweg weer helemaal inpakken. Bij buitenspelen is een regenbroek/softshellpak handiger maar in dat geval laat ik de voetenzak gewoon open.
En er zit ook een regencape in, bij regen over je kind heen gooien en doorfietsen.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:43:32 #68
327807 Mariposas
יה&#14
pi_195958472
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:59 schreef AN. het volgende:
Hoi!
Ik heb een vraagje; een wollen overall van engel natur of disana bijv. Is dat warm genoeg op de fiets voor de koude maanden?

Mijn dochter mag ongeveer in januari/februari mee op de fiets (dan 9 maanden) en ik zoek iets wat ze dan aan kan om warm te blijven.

Of moet ik dan toch meer aan een skipak achtig ding denken?

Alvast bedankt! :)
Ik zou niet de overall van Engel kiezen, want dat is wolfleece en laat wel wind door. Kies liever voor de overall van Disana, die is zeker geschikt!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_195958669
Ik vind die wolpakjes er altijd heel leuk uit zien maar lijkt mij niet zo praktisch of zie ik dat verkeerd?
Op de fiets moet iets wind- en waterdicht zijn en om buiten te spelen vooral tegen veel modder kunnen.

Nog een wintertip: Handschoenen van de decathlon met een rits waardoor ze heel makkelijk aan gaan en kinderen ze zelf niet makkelijk uittrekken https://www.decathlon.nl/(...)en-skien/_/R-p-13760

Ik zie nu dat er nu ook een grotere variant is:
https://www.decathlon.nl/(...)kerblauw/_/R-p-14009
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:54:00 #70
327807 Mariposas
יה&#14
pi_195959083
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 09:07 schreef Elleska het volgende:
Ik vind die wolpakjes er altijd heel leuk uit zien maar lijkt mij niet zo praktisch of zie ik dat verkeerd?
Op de fiets moet iets wind- en waterdicht zijn en om buiten te spelen vooral tegen veel modder kunnen.

Nog een wintertip: Handschoenen van de decathlon met een rits waardoor ze heel makkelijk aan gaan en kinderen ze zelf niet makkelijk uittrekken https://www.decathlon.nl/(...)en-skien/_/R-p-13760

Ik zie nu dat er nu ook een grotere variant is:
https://www.decathlon.nl/(...)kerblauw/_/R-p-14009
De Disana jasjes en overalls zijn van gekookte wol. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar dat is een behoorlijk dichte structuur. Denk aan vilt. Dat houdt de wind wel goed tegen. Wol is bovendien vuilafstotend dus als het vies wordt kan je het heel makkelijk uitkloppen, schoonmaken met een doekje of even uitspoelen. Voor de echt natte dagen of als het een blubberzooi is buiten, doen we er een regenoverall overheen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_195966286
Voor de vans-fans, ze hebben nu een fijne kortingsactie (die ook bovenop de sale prijs kan *O* )
pi_195975067
Dank voor de tip :)

Even een vraagje, ik heb normaal gesproken altijd veterschoenen/ klittebandschoenen voor mijn zoontje. Nu zie ik bij Vans ook slipons staan. Is dat een aanrader?
  zondag 1 november 2020 @ 08:21:06 #73
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_195975076
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 09:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]

De Disana jasjes en overalls zijn van gekookte wol. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar dat is een behoorlijk dichte structuur. Denk aan vilt. Dat houdt de wind wel goed tegen. Wol is bovendien vuilafstotend dus als het vies wordt kan je het heel makkelijk uitkloppen, schoonmaken met een doekje of even uitspoelen. Voor de echt natte dagen of als het een blubberzooi is buiten, doen we er een regenoverall overheen.
[ afbeelding ]
Wat een leuk pak en leuke foto
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_195975084
De mijne struikelt de hele dag al over zijn eigen voeten, dus hier durf ik het niet aan :') als ze goed passen en niet te los zitten denk ik dat het voor andere kinderen wel werkt. Ze hebben dat model al jaren voor kinderen en volwassenen en dat is vast niet voor niks (denk ik dan :P ) maar geen ervaring dus, vanwege struikelkind
pi_195975166
Ah okee :) Dan kies ik maar even geen slipons. Ik vind het op afstand bestellen al lastig genoeg en kan me voorstellen dat ze precies goed moeten zitten.

Slipons zijn dan inderdaad erg onhandig voor een struikelkind :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')