quote:Op zondag 31 januari 2021 09:23 schreef B.ertha het volgende:
![]()
Valt dat op maat? Damesmaten heb ik daar al heel lang geleden opgegeven..
Ik zweer bij Ielm! Wel dingen in de sale kopen anders niet te doen. Mijn zoon heeft inmiddels weer zijn derde of vierde pak. Ze groeien zo snelquote:Op zondag 10 januari 2021 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand bekend met de softshell jumpsuits van IELM?
Ik heb ondertussen het pak in huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:45 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[..]
Ik zweer bij Ielm! Wel dingen in de sale kopen anders niet te doen. Mijn zoon heeft inmiddels weer zijn derde of vierde pak. Ze groeien zo snel![]()
Wat komen hier leuke kleertjes voorbijIk kende 4FF nog niet...
Voor mijn zoon koop ik vrijwel alles via Markt plaats / Vinted en 1-2x per jaar gaan we shoppen in Bataviastad en halen we voor V en onszelf weer wat nieuwe kleertjes. Ik mag van mezelf voor buikbaby nog geen kleertjes kopen tot ik het geslacht weet dus het is nog heeeeel veeeeeel geduld hebben tot eind maart.
Iemand nog een tip voor een baby die in de zomer (uitgerekend 19-8) wordt geboren? Ik heb een wijze les geleerd van V en vooral overslagrompers gekocht.
Babykleding valt echt heel klein, maar 86/92 valt meestal wel op maat. Maar Zara is idd een aanrader!quote:Op zondag 31 januari 2021 09:23 schreef B.ertha het volgende:
![]()
Valt dat op maat? Damesmaten heb ik daar al heel lang geleden opgegeven..
Ze hebben nu ook een magazijn in Duitsland. De laatste bestelling is hier helemaal prima verlopen!quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:56 schreef Hupje het volgende:
Heeft er iemand de laatste tijd nog besteld bij Nextdirect? Gaat dat goed, met brexit en corona?
Ah, herkenbaar inderdaad. In m'n zoektocht ben ik nu deze tegen gekomenquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:30 schreef minilot het volgende:
Hellllllllp! Net als vorig jaar op zoek naar een vrolijke/lieve/klassieke en niet-stoere, niet-sportieve zomerjas voor mijn knaap van inmiddels drie jaar oud. Zit nu op maat 104 maar groeit als kool dus een jasje in 110 is wellicht handig.
Ik vind echt alle min of meer betaalbare zomerjassen werkelijk spuuglelijk en het wordt alleen maar erger naarmate de maten groter worden
Een wit jasje met zeilbootjes van Next, maar die is helaas echt te krap en momenteel zie ik niks geschikts bij Nextquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar inderdaad. In m'n zoektocht ben ik nu deze tegen gekomen
https://nl.okaidi.be/park(...)chambray-blauw-95202
Wat voor jas had je vorig jaar?
Ja zo moest de mijne net vlak voor alle sneeuw een nieuwe winterjas dankzij z'n groeispurt. Heeft nu een hele toffe rode jas van next. Maar inderdaad, daar kwam ik ook al vrij weinig leuks tegen nu.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Een wit jasje met zeilbootjes van Next, maar die is helaas echt te krap en momenteel zie ik niks geschikts bij Next![]()
Die van jou is knettersnoezig zeg!Alleen een beetje zonde om veertig euro te betalen voor een jas met uitneembare wintervulling, want de knakker heeft al twee winterjassen die -ie komende herfst vermoedelijk nog wel past
Hier ook. Alleen was 1 (onbelangrijk) item niet leverbaar en dat zag ik pas toen ie doorgestreept was op de factuurquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:18 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een magazijn in Duitsland. De laatste bestelling is hier helemaal prima verlopen!
Ja! Ik las tot maat 5-6y, ik hoop ook op grotere maten.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:18 schreef Burdie het volgende:
Little Bird komt terug en wel bij... Next!.
Yay!
Sjaak past met zijn 122/128 nog in de shirts 5-6y van Little Bird. De jas is wel te klein en een vestje ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:51 schreef MorganLeFay het volgende:
5-6 is toch maat 110-116?
Daar zit mijn vijfjarige al een jaar niet meer in![]()
Vind het ook stom dat bij Next heel veel leuke dingen maar tot 122 gaan. Nu heeft ze echt 122-128 nodig (soms 134).
You made my dayquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:18 schreef Burdie het volgende:
Yay!
Echt?? Wanneer wanneer wanneer? Ik heb nml net mn mandje vol gekieptquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:18 schreef Burdie het volgende:
Yay!
Echt? Wauw, nou maar hopen dat dat hier goed verkrijgbaar blijft!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:18 schreef Burdie het volgende:
Yay!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |