Als Siakam eens beter speelt moet het te doen zijnquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:26 schreef Attitude het volgende:
ik hoop op raptors, van ver komen en dan nog ermee vandoor gaan
dat en ook als de richter van van vleet goed afgesteld is... de vorige keer prima maar die daarvoor niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Siakam eens beter speelt moet het te doen zijn
Hij denkt te vaak dat hij Lillard is. Hoewel hij bij behalen van kampioenschap ook wel bizarre shots heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:30 schreef Attitude het volgende:
[..]
dat en ook als de richter van van vleet goed afgesteld is... de vorige keer prima maar die daarvoor niet.
Wie had dat vooraf nou kunnen verzinnen?quote:
Een mooier affiche is er bijna niet. Een beetje het Real-Barca van de NBA.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:39 schreef Zwansen het volgende:
Finale Lakers - Celtic lijkt een realistische optie. Vanuit historisch oogpunt toch wel een hele gave finale.
Hadden ook nooit Capela moeten traden en CP3 voor labiele Westbrickquote:Op zondag 13 september 2020 04:03 schreef 3rr0r het volgende:
Rockets hadden beter de Thunder door laten gaan
Harden vet-min over 6 jaar misschien. Westbrook nooit iddquote:Op zondag 13 september 2020 08:07 schreef Zwansen het volgende:
Harden gaat volgens mij nooit een ring winnen, Westbrook ook niet overigens.
Tuurlijk niet. Anders zou het nog voor 6uur savonds lokale tijd zijn in t westen daar. Dan kijkt er niemand. Dat gaan ze niet doen.quote:Op zondag 13 september 2020 10:41 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Harden vet-min over 6 jaar misschien. Westbrook nooit idd
Zou er een kans zijn dat de wcf op fatsoenlijke tijden voor ons gespeeld gaan worden?
Misschien de wedstrijd op zondag.quote:Op zondag 13 september 2020 10:41 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Harden vet-min over 6 jaar misschien. Westbrook nooit idd
Zou er een kans zijn dat de wcf op fatsoenlijke tijden voor ons gespeeld gaan worden?
Ze zijn er net een jaar te laat mee denk ik. Tegen GSW en Raptors had dit gewerkt, al helemaal met CP3 i.p.v. Westbrook, maar tegen AD en LeBron valt niets te beginnen. Lakers zit talentwise zo ver boven de rest.quote:Op zondag 13 september 2020 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat hadden wij beter gedaan denk ik.
Rockets smallball werkt op de lange termijn gewoon niet, denk ik, alle geluk van de wereld gehad met deze lange break waardoor ze enigzins fris waren aan het begin van de series tegen de Thunder. Het alles switchen, en daarna volle bak verdedigen, konden ze toen nog volhouden. Anyway, mooi dat Harden er uit ligt.
Sjonge sjonge...niemand verplicht je om te kijken ehquote:Op zondag 13 september 2020 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Game 7 it is. Weer een geniaal choke van Doc. Mooi ook dat de eerste game tegen Lakers direct 24 uur erna is. Wat een trieste play-offs zijn dit wel al met al.
Als Denver niet game 1 begint met zware pot tegen Utah in de gamen haalden ze hem nu binnen.
Nuggets - Jazz, Rockets - Thunder en Celtics - Raptors waren mooie series. Bucks tegen de Heat ook wel.quote:Op zondag 13 september 2020 21:37 schreef Sasman het volgende:
[..]
Sjonge sjonge...niemand verplicht je om te kijken eh![]()
Zijn al aan aantal mooie series geweest deze play-offs. En deze pot is ook weer mooi...LAC met een grote voorsprong en Denver dat zich terug vecht in de wedstrijd voor een game 7.
Goede helft.quote:Op zondag 13 september 2020 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Leonard en PG hebben zowaar allebei een goede game, maar toch erg knap van Denver hoor
Heb alleen de boxscore gezien, maar inderdaad 3de en 4de kwart dramatisch overall voor de Clippers. Misschien dat ze overmoedig geworden zijn en dachten er al te zijn?quote:Op zondag 13 september 2020 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goede helft.
Wat er in de rust in de kleedkamer is gebeurd?
Karma voor die racist Harrellquote:Op zondag 13 september 2020 21:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb alleen de boxscore gezien, maar inderdaad 3de en 4de kwart dramatisch overall voor de Clippers. Misschien dat ze overmoedig geworden zijn en dachten er al te zijn?
Over de games zelf niets dan lof hoor, maar het is wel idioot hoe slecht het schema in elkaar steekt. Denver was vandaag naar de finale gegaan als ze voldoende rust was gegund na game 7 tegen Utah. Portland moest iets van 10 finales spelen om vervolgens uitgeblust en geblesseerd te raken tegen Lakers. En als klap op de vuurpijl mag de winnaar van game 7 het een dag later direct uitzoeken tegen de Lakers. Slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op zondag 13 september 2020 21:37 schreef Sasman het volgende:
[..]
Sjonge sjonge...niemand verplicht je om te kijken eh![]()
Zijn al aan aantal mooie series geweest deze play-offs. En deze pot is ook weer mooi...LAC met een grote voorsprong en Denver dat zich terug vecht in de wedstrijd voor een game 7.
Ja haha, bizar dat je met zo'n boog goed kunt mikkenquote:Op maandag 14 september 2020 00:02 schreef Justevo het volgende:
[ afbeelding ]Jokic' z'n arc bij een drietje.
Natuurlijk wordt game 1 van de WCF niet 24 gespeeld na game 7. Alleen indien de Clippers hadden gewonnen was die wedstrijd op woensdag.quote:Op zondag 13 september 2020 21:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Over de games zelf niets dan lof hoor, maar het is wel idioot hoe slecht het schema in elkaar steekt. Denver was vandaag naar de finale gegaan als ze voldoende rust was gegund na game 7 tegen Utah. Portland moest iets van 10 finales spelen om vervolgens uitgeblust en geblesseerd te raken tegen Lakers. En als klap op de vuurpijl mag de winnaar van game 7 het een dag later direct uitzoeken tegen de Lakers. Slaat gewoon helemaal nergens op.
Verder doelde ik meer op het gebrek aan publiek, wat echt een gigantisch gemis is, en al die nare blessures voortdurend.
Langer rust hebben is ook niet altijd noodzakelijkerwijs een voordeel, zeker niet als je in een soort flow zit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt game 1 van de WCF niet 24 gespeeld na game 7. Alleen indien de Clippers hadden gewonnen was die wedstrijd op woensdag.
Verder stond Portland er gewoon slecht voor, dus die 10 finales hadden vooral te maken met de achterstand die ze hadden.
Tussen game 7 tegen de Jazz en game 1 tegen de Clippers zat gewoon een dag rust. Dat is het voordeel als je de vorige ronde sneller klaar bent dan je tegenstander. Dat is elk jaar zo. En volgens mij zag ik een statestiek dat het 50/50 nadat teams lang rust hadden tegen teams met een lange rust periode.
die van mij ook maar er is nog een wedstrijd.... en die was de vorige 2 keer spannendquote:Op woensdag 16 september 2020 03:25 schreef LuieSurinamer het volgende:
Een dubbele OT kan ik niet aan.
Ogen vallen dicht,
Klopt, maar ga ik niet redden.quote:Op woensdag 16 september 2020 03:26 schreef Attitude het volgende:
[..]
die van mij ook maar er is nog een wedstrijd.... en die was de vorige 2 keer spannend
Nou altijd, het is echt iets van sinds OKC.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef Zipportal het volgende:
De altijd chokende Paul deed gezellig mee.
Kawhi terug naar Raptors..?!quote:Op woensdag 16 september 2020 07:31 schreef LuieSurinamer het volgende:
Zo!! Had ik niet verwacht.
Doc ontslaan?
Lakers.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:12 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Kawhi terug naar Raptors..?!
Hoe?😅quote:
Lebron regelt het wel.quote:
Damn. Wat lijkt het me waanzinnig als je ooit eens zo'n blok maakt en dan ook nog op zo'n moment (Beetje ala goal van Van Basten in 88, waanzinnig vet maar het moment maakt het nog beter)quote:
Giannis heeft letterlijk enkele uren geleden de fans van Milwaukee bedankt en sloot af met de woorden ‘I can’t wait for next year!’quote:Op woensdag 16 september 2020 11:25 schreef Hathor het volgende:
Een anonieme bron in de NBA claimt dat Giannis volgend seizoen voor Miami speelt.
Het was dan ook maar een anonieme bron, kan je ook niet teveel waarde aan hechten. Maar ik heb meestal wel zoiets van waar rook is, is vuur.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Giannis heeft letterlijk enkele uren geleden de fans van Milwaukee bedankt en sloot af met de woorden ‘I can’t wait for next year!’
Tenzij hij aan next level harten breken doet, lijkt het vrij duidelijk dat hij bij de Bucks blijft.
Denk dat er een grote kans is dat de Bucks een trade gaan doen voor CP3, ze moeten iets om Giannis te binden. Daarentegen ben ik benieuwd of de Bucks dezelfde route gaan bewandelen als OKC met Durant, durven ze te wachten tot hij een free agent is, of traden ze hem als hij niet dit jaar z’n supermax tekent. Geen return voor Durant heeft OKC de das om gedaan, dat zal Milwaukee willen voorkomen lijkt mij.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef JayJay8 het volgende:
Enige manier dat Giannis getrade wordt is als hij duidelijk laat weten weg te gaan in 2021 en/of een trade eist nu. Anders speelt Giannis gewoon in een Bucks uniform volgend seizoen en gaan ze gewoon free agency in met hem volgend jaar
Mijn fout inderdaad, excuus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt game 1 van de WCF niet 24 gespeeld na game 7. Alleen indien de Clippers hadden gewonnen was die wedstrijd op woensdag.
Verder stond Portland er gewoon slecht voor, dus die 10 finales hadden vooral te maken met de achterstand die ze hadden.
Tussen game 7 tegen de Jazz en game 1 tegen de Clippers zat gewoon een dag rust. Dat is het voordeel als je de vorige ronde sneller klaar bent dan je tegenstander. Dat is elk jaar zo. En volgens mij zag ik een statestiek dat het 50/50 nadat teams lang rust hadden tegen teams met een lange rust periode.
Denk niet dat Giannis nu al die supermax gaat tekenen. Ik denk dat de Bucks die route wel aandurven, zolang ze niet 100% zeker weten dat wij weggaat.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat er een grote kans is dat de Bucks een trade gaan doen voor CP3, ze moeten iets om Giannis te binden. Daarentegen ben ik benieuwd of de Bucks dezelfde route gaan bewandelen als OKC met Durant, durven ze te wachten tot hij een free agent is, of traden ze hem als hij niet dit jaar z’n supermax tekent. Geen return voor Durant heeft OKC de das om gedaan, dat zal Milwaukee willen voorkomen lijkt mij.
Divincenzo, Bledsoe? Geen idee of de salarissen matchen, anders kunnen ze ook nog Ilyasova erbij doen oid, OKC kan salarissen matchen met een Ferguson/Burton.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:23 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Denk niet dat Giannis nu al die supermax gaat tekenen. Ik denk dat de Bucks die route wel aandurven, zolang ze niet 100% zeker weten dat wij weggaat.
Een trade voor CP3 zou logisch zijn, ben alleen benieuwd hoe die trade eruit zou zien.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:40 schreef peasant het volgende:
[..]
Damn. Wat lijkt het me waanzinnig als je ooit eens zo'n blok maakt en dan ook nog op zo'n moment (Beetje ala goal van Van Basten in 88, waanzinnig vet maar het moment maakt het nog beter)
Stiekem zit ik toch te wachten op een 'Kobe this one is for you' momentje van Lebron als de Lakers zouden winnen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mijn fout inderdaad, excuus.
Echt genieten die veerkracht bij Denver. Dikverdiend.
Trouwens ook echt genoten van de defence van Miami, die bij vlagen zo goed Kemba double'den om vervolgens vrijgespeelde spelers erna heel snel al weer te containen. Vrees dat die serie heel eentonig gaat worden .Een goede coach zoals Carlisle, Spoelstra en Stevens scheelt toch wel even hoor. Als je dat vergelijkt met Doc Rivers..
Rare finales, ik had zelf alleen Lakers hier verwacht. De bubbel heeft wel wat vreemde dingen gedaan met teams en spelers en dat is ook niet zo gek denk ik. Alles behalve Lakers dat wint zou geweldig zijn voor de NBA vind ik, dus daar ga ik maar op hopen.
Het kan zijn dat volgend seizoen zijn laatste is en dan Free Agent is. Kan hij nog steeds daarna naar Miami gaan, maar dat laat Milwaukee niet gebeuren en dan zullen ze hem willen traden. Het kan, maar denk ook dat hij blijft. En de max krijgt.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Giannis heeft letterlijk enkele uren geleden de fans van Milwaukee bedankt en sloot af met de woorden ‘I can’t wait for next year!’
Tenzij hij aan next level harten breken doet, lijkt het vrij duidelijk dat hij bij de Bucks blijft.
Genoeg geruchten daarover, ook dat Golden State een poging zou willen doen hem te betrekken in een package deal (Green, Wiggins en draftpick).quote:Op woensdag 16 september 2020 19:37 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat volgend seizoen zijn laatste is en dan Free Agent is. Kan hij nog steeds daarna naar Miami gaan, maar dat laat Milwaukee niet gebeuren en dan zullen ze hem willen traden. Het kan, maar denk ook dat hij blijft. En de max krijgt.
Miami straks in de finals? Die had ik niet zien aankomen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:06 schreef Hathor het volgende:
Ik zie Boston niet meer terug komen van dit.
Jalen Rose viel van verbazing bijna van zijn stoel.quote:
Video:quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
TrumpGod WLM. @:PowerLoungen
[ afbeelding ]
Tijd voor RP om nog wat meer ''dingetjes'' te halen bij de dokter in Miami voor ene LJquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
TrumpGod WLM. @:PowerLoungen
[ afbeelding ]
Ik kijk, maar ook UFC, dus halfquote:Op zondag 20 september 2020 02:33 schreef Attitude het volgende:
3e game Miami - Heat begint zo.... wie kijkt mee?
Ik zolang ik niet in slaap val...
De Heat ken ik wel, maar wie is die andere ploeg uit Miami dan?quote:Op zondag 20 september 2020 02:33 schreef Attitude het volgende:
3e game Miami - Heat begint zo.... wie kijkt mee?
Ik zolang ik niet in slaap val...
quote:Op zondag 20 september 2020 10:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Heat ken ik wel, maar wie is die andere ploeg uit Miami dan?
Ja die zag er zo lomp uitquote:Op maandag 21 september 2020 08:55 schreef Sasman het volgende:
Wat een shot van ADAl ziet Plumblee er echt heel slecht uit hoor, geen screen of niks en dan zo verdedigen
Nah, is gewoon niet goed inschatten wat er gebeurd. Ze verwachtten en screen,en afspraak is om elk screen te switchen.quote:Op maandag 21 september 2020 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
Erg zuur. Wat zal Murray balen dat hij de bal na zijn block niet binnen kon houden of van een Laker afketsen.
[..]
Ja die zag er zo lomp uitMaar Lakers hadden aan een tweepunter ook genoeg om te winnen dus ze dachten kennelijk dat lengte in de bucket meer nut zou hebben.
Er is totaal geen screen aanwezig die Plumlee tegenhoudt. Hij moet gewoon op AD blijven. Hij is gewoon stom in deze play (en sowieso lomp).quote:Op maandag 21 september 2020 15:19 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Nah, is gewoon niet goed inschatten wat er gebeurd. Ze verwachtten en screen,en afspraak is om elk screen te switchen.
Dat zie ik ja... Geef alleen een (mogelijke) reden dat hij dit niet doetquote:Op maandag 21 september 2020 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is totaal geen screen aanwezig die Plumlee tegenhoudt. Hij moet gewoon op AD blijven. Hij is gewoon stom in deze play (en sowieso lomp).
[ afbeelding ]
Erg mooi.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bijna 20 punten voorsprong weggeven. Dat ging even helemaal mis met al die turnovers in het 4e.
Paar bizarre shots weer van Jokic en Murray.
Geen greintje sympathie voor Murray, heeft can die Curry trekjes. Arrogante rotkop als hij een debiel drietje raakt.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bijna 20 punten voorsprong weggeven. Dat ging even helemaal mis met al die turnovers in het 4e.
Paar bizarre shots weer van Jokic en Murray.
Dan kan je je wel aan iedereen gaan ergeren, tegenwoordig hebben ze bijna allemaal zo'n signature juichmoment. Murray mag natuurlijk momenteel ook wel een beetje pronken, hij is de revelatie van de playoffs samen met Jokic. Als ze de Lakers ook nog eens naar huis sturen dan zijn ze regelrechte geschiedenis aan het schrijven. En eerlijk gezegd gun ik het ze ook wel.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:25 schreef Justevo het volgende:
[..]
Geen greintje sympathie voor Murray, heeft can die Curry trekjes. Arrogante rotkop als hij een debiel drietje raakt.
Er is in mijn optiek wel echt een verschil tussen de reactie van bv Curry en wat Murray nu doet. Maar ik heb dan ook een verschrikkelijke hekel aan Curry als basketballer. Net als ik dat bij Harden heb.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan kan je je wel aan iedereen gaan ergeren, tegenwoordig hebben ze bijna allemaal zo'n signature juichmoment. Murray mag natuurlijk momenteel ook wel een beetje pronken, hij is de revelatie van de playoffs samen met Jokic. Als ze de Lakers ook nog eens naar huis sturen dan zijn ze regelrechte geschiedenis aan het schrijven. En eerlijk gezegd gun ik het ze ook wel.
Waarom heb je een hekel aan Curry dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 23:27 schreef Justevo het volgende:
[..]
Er is in mijn optiek wel echt een verschil tussen de reactie van bv Curry en wat Murray nu doet. Maar ik heb dan ook een verschrikkelijke hekel aan Curry als basketballer. Net als ik dat bij Harden heb.
ik dacht mitchell.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:16 schreef Hathor het volgende:
Donovan naar de Bulls, wtf hebben ze daar voor beleid dan?
Sinds 99 geen net als de Knicksquote:Op woensdag 23 september 2020 21:16 schreef Hathor het volgende:
Donovan naar de Bulls, wtf hebben ze daar voor beleid dan?
quote:Op donderdag 24 september 2020 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
Wat was ESPN gruwelijk irritant bezig met heel veel van dat BLM gedoe. Jalen Rose voorop. Achterlijke dingen uitkramen ook nog.
Voor hun telt alleen het kleurtje en de hele context doet er niet toe. Maar zo op social media vind ik prima, gebruik je platform om te zeggen wat je wilt, echter in de studio gister bij ESPN was walgelijk.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
#gewoonjebekhouden
Wat een geweldige wedstrijd speelde hij zeg. Vanavond gezien.quote:
Als je 12 aanvallende rebounds weggeeft aan de Lakers moet je niet zeuren dat je verliest. Dwight Howard is een beest tegen Jokic en Denver heeft geen antwoord op de lengte van de Lakers.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:45 schreef 3rr0r het volgende:
Vind de refs de Lakers wel helpen op het eind met wat (cruciale) calls/non-calls. AD schreeuwt altijd als een speenvarken als hij een foul wil, Lebron mekkert letterlijk na elke play.
Deze move was wel een ode aan Jordan
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |