Goffer, moeten we nu steeds in mijn memory lane lopenquote:
Jij ook? Paardrijden dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewoon ff een lekker wijf, goeie muziek en ze rijd nog paard ook![]()
Neequote:Op zaterdag 12 september 2020 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is zo lekker....
Neem de tijd.. en de rust.. laat het je overkomen.
Je kunt het nog niet eens geluisterd hebben, je wilt alleen maar lastig zijn !quote:
Omdat jequote:Op zaterdag 12 september 2020 01:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt het nog niet eens geluisterd hebben, je wilt alleen maar lastig zijn !
Same here.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Heeft zijn sporen wel verdiend.
Geen bommen zonder een B52quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen bommen zonder een B52![]()
up and awayquote:
Eerste keer kon ik het nog negeren, maar twee keer Kate ... Dat mens is het product van de duivel;quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
5G, you are fucked, have a nice day
Ik zag haar compleet omdraaien qua vegan, zo jammer, maarja. Vleeschquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerste keer kon ik het nog negeren, maar twee keer Kate ... Dat mens is het product van de duivel;
Qua alles; RUN!quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zag haar compleet omdraaien qua vegan, zo jammer, maarja. Vleesch
quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zag haar compleet omdraaien qua vegan, zo jammer, maarja. Vleesch
Begin jij nu ook al! Het is een complot!quote:
Beterquote:
Ze is gewoon de personificatie van het type dat haar ziel aan de duivel verkocht heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze is nu fish-vegan ofzo, zo jammer.
Haha, fish-vegan, dat is behoorlijk tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze is nu fish-vegan ofzo, zo jammer.
En wie zegt trouwens dat planten niet leven?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Haha, fish-vegan, dat is behoorlijk tegenstrijdig.
De duivel? Ok. Vertel?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze is gewoon de personificatie van het type dat haar ziel aan de duivel verkocht heeft.
Punt.
Plant lives matter, but animal lives matter more.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wie zegt trouwens dat planten niet leven?
Yesss! tnXX!! Niet voor dit nummer, maar ik zit al een week met een liedje in mijn hoofd wat ik niet kon plaatsen en hierdoor schoot het me te binnen !quote:
Onzin, je moet je omgeving met respect behandelen, opeten indien gewenst. Ongeacht status, kleur of hartslag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
All lives matter, but animal lives matter more.
Ga je nu ook weg?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yesss! tnXX!! Niet voor dit nummer, maar ik zit al een week met een liedje in mijn hoofd wat ik niet kon plaatsen en hierdoor schoot het me te binnen !
Aaaaah,,,,,, rust..
Heb ik ook, dan klikt t opeensquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yesss! tnXX!! Niet voor dit nummer, maar ik zit al een week met een liedje in mijn hoofd wat ik niet kon plaatsen en hierdoor schoot het me te binnen !
Aaaaah,,,,,, rust..
Nee, ik blijf je nog ff kietelenquote:
Ik had ge-edit naar plant lives matter.........quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin, je moet je omgeving met respect behandelen, opeten indien gewenst. Ongeacht status, kleur of hartslag.
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, ik blijf je nog ff kietelen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had ge-edit naar plant lives matters.........
Hmm je post het nu al twee keer... hint?quote:
Kom dan, vechten, waar?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm je post het nu al twee keer... hint?
I knowquote:Op zaterdag 12 september 2020 02:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daag me niet uit! Ik kom!
quote:
Die is alleen leuk als je IN de trein zit...quote:
quote:
Osh xif iz 1 van eerste die ik live speelde. Denk echt ok zeg maar heerlijk orgel erbij heb er nog ergens opname van.quote:
Dan doe je een stapje opzij?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is alleen leuk als je IN de trein zit...
Sta je voor het spoor... tja
quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan doe je een stapje opzij?
"Eruption" .. op dit tijdstip... zucht..quote:
Oeh, weer eentje uit memory lane! Strange night.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Pleurt bokbiertje door de afvoer en neemt een borrel.
Die had ik daarnet al..! Maar... eigenlijk kan die ook wel een paar keer per dag.. net zoals andere lekkere dingenquote:
Wat drink je?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Pleurt bokbiertje door de afvoer en neemt een borrel.
Mwhehequote:Op zaterdag 12 september 2020 02:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weinig aan te zien hoor.. zit gewoon in een glas
En het spijt me echt hoor die andere nieuwe artiesten beter vinden.quote:
Is dat niet de schoonheid van muziek an sich ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:34 schreef kree het volgende:
[..]
En het spijt me echt hoor die andere nieuwe artiesten beter vinden.
Ik vindt dit soort muziek nog steeds aan de basis staan en zelfs tiesto gebruikt een klassiek stuk van paar eeuwen terug. Neem aan dat jullie dat wel weten? Maakt bij btw niet uit hoor. Want ieder eigen smaak. Vindt nieuwere liedjes ook wel leuk hangt er maar vanaf welke.
quote:
Train ofzo ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:36 schreef kree het volgende:
Hoe heet die van tieesto Ik luister dat nooit zo maar zeg maar zijn beetje eerste hit Doe is link?
Jawel en ook vooruitgang erin en gaat met de generaties mee. Dus ik zeg niet dat ik er iets mis mee vindt. Maar wel bedenken naja voor wie er meer induiken want zal 90% niet boeien hoor. Maarja ik wel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet de schoonheid van muziek an sich ?
Nee die zijn het niet Euhm tja goeie ik weet precies welke ik bedoel maar kan er niet opkomen ff, Ga wek ff ziejeb of jullie moeten me voor zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Train ofzo ?
Train wreck ?
< Slecht in titels
quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:36 schreef kree het volgende:
Hoe heet die van tieesto Ik luister dat nooit zo maar zeg maar zijn beetje eerste hit Doe is link?
"Ga wek ff ziejeb"quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nee die zijn het niet Euhm tja goeie ik weet precies welke ik bedoel maar kan er niet opkomen ff, Ga wek ff ziejeb of jullie moeten me voor zijn.
< Schenkt je ff bij.quote:
Aha, maar je beseft dat dat al een paar eeuwen eerder was bedacht?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:42 schreef kree het volgende:
Adagio voor strings. Natuurlijk kon er ff niet opkomen
thanksquote:Op zaterdag 12 september 2020 02:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schenkt je ff bij.
Proostquote:Op zaterdag 12 september 2020 02:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schenkt je ff bij.
Het zal je maar overkomen... beloof je wat in een geile bui.. en ben je een man van je woord... damn!quote:
Ja sowieso maar zei ik ook. En daarna is het jaar helemaal gefinetuned etc tot een opname En staat er iemand met zn armpjes in de lucht als artiest. Die niks doet dan op play drukken en wat aan knopjes maakt. Ok de muziek is gemaakt en zeg niet dat daar wat dan mis mee is. Maar kan het niet echt vergelijken als met live band op podium Maar vind de jeugd nu leuk Of nouja de iets jongere alquote:Op zaterdag 12 september 2020 02:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, maar je beseft dat dat al een paar eeuwen eerder was bedacht?
Ik vond het altijd zo'n vieze vent.quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zal je maar overkomen... beloof je wat in een geile bui.. en ben je een man van je woord... damn!
Huh?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:46 schreef kree het volgende:
Vindt t het nog steeds heel goed gemaakt. En ok trouwens zelfs nu nog maarja heb ik ff niet op mn oren dan alleen soms thuis ff als ik in extremen ga due uj teveek geproduceerd vindt? Ik zie geen muziekanten ik zie iemand die het van te voren in elkaar zette na mss 100 pogingen dat is knap. Maarre dat is tape afspelen die al perfect paar knopjes draaien voor cutt-off freq kan weinig mis mee he. Lol
Naah, ik snap het wel.. respect hoor voor Tiësto, pionier in zijn branchequote:Op zaterdag 12 september 2020 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja sowieso maar zei ik ook. En daarna is het jaar helemaal gefinetuned etc tot een opname En staat er iemand met zn armpjes in de lucht als artiest. Die niks doet dan op play drukken en wat aan knopjes maakt. Ok de muziek is gemaakt en zeg niet dat daar wat dan mis mee is. Maar kan het niet echt vergelijken als met live band op podium Maar vind de jeugd nu leuk Of nouja de iets jongere al
Daar houd ik me dan weer niet zo mee bezigquote:Op zaterdag 12 september 2020 02:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo'n vieze vent.
Nou ik vaak met een band op een podium gestaan. Maar vindt hier weinig aan te noemen. Weet je er zit een hoop in en dat heet cut off fliter Want heb ik ook op mn piano en dan lijkt het heel interessaqnt. Maar laten we waar wezen. Hier gaat nooit wat mis mee want het is een mp3 die afspeelt. Hij doet niks live. Ja beetje toon veranderen enzo. Zoek het maar eens of freq cut of filter.quote:
Owh ik ook hoor. Voor het maken. De hele show enzo. Mjah het is show geen live band.quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah, ik snap het wel.. respect hoor voor Tiësto, pionier in zijn branche
pelzier?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Word melig, of is het dronken.. of gewoon pelzier?
Ken je dat niet?quote:
Nee, maar weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Dat is een kruising tussen plezier hebben en ik pel je af
Half 4 of half 5 ongeveer.quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe laat is die Fokstop ook alweer?
3:40quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
Mooie tijd om hier te ontsnappenquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Duurt meestal een half uurtje.
Weet iemand wie die vrouw is op de TV ?quote:
Wat is er mis met ons :Squote:Op zaterdag 12 september 2020 03:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Mooie tijd om hier te ontsnappen
Denk rond half 4 ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet iemand wie die vrouw is op de TV ?
Asking for a friend.
Neequote:Op zaterdag 12 september 2020 03:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet iemand wie die vrouw is op de TV ?
Asking for a friend.
slaap zequote:Op zaterdag 12 september 2020 03:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar welterusten alvast!
Droom iets leuks !quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar welterusten alvast!
Gekquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Véél
Daarom blijf ik hangen... feels like home
Owh my die clip al. Hahaha hoe kom je hier nou weer bij. ???quote:
Wil je een foto ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ga het proberen in ieder geval.
She's a lean, green, sexy , music machinequote:Op zaterdag 12 september 2020 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
Owh my die clip al. Hahaha hoe kom je hier nou weer bij. ???
quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
Owh my die clip al. Hahaha hoe kom je hier nou weer bij. ???
Ik denk meer aan de teringtubbiesquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:15 schreef kree het volgende:
Beetje begin jaren 90 dit met sybthesizers dit? Heel aan het begib dan ook... ?
Ik hou er wel van `````;p Maar ook voor een keertje dan denk. Want altijd benieuwd en beperk me niet tot 1 iets.quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
She's a lean, green, sexy , music machine
Het is muziekquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:15 schreef kree het volgende:
Beetje begin jaren 90 dit met sybthesizers dit? Heel aan het begib dan ook... ?
Oké, dat ben ik toch wel denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Al ben je eerst nog een kwartiertje wakker
quote:
Zie!quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oké, dat ben ik toch wel denk ik.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:22 schreef kree het volgende:
Ok op die tour de fok dan weet ik er ook nog eentje. Enjoy Net voor de lockdown hier voor db ding
quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:22 schreef kree het volgende:
Ok op die tour de fok dan weet ik er ook nog eentje. Enjoy Net voor de lockdown hier voor db ding
quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:24 schreef kree het volgende:
Hwr kwaliteit muziek niveau gaat iig niet omhoog, Lol maar who cares. Fun des te meer erover wel. Doel bereikt
Nee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lag jij niet in bed
Nouja je geilt erop is mss nog teveel om te zeggen maar kan deze ook voor mannen hebben btw. En ja wordt ik dan ook heet van ofzo. Of meiden met gitaar sowieso zeker in strak leren broekje dan op podiumquote:
quote:
HOERquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:29 schreef kree het volgende:
Je weet gewoon dat zo'n meid honderd keer geneukt is. Maar toch heeft t wat. Ja sorry meiden komt door mannen genen
Das dan toch 98 keer meer dan jou !quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:29 schreef kree het volgende:
Je weet gewoon dat zo'n meid honderd keer geneukt is. Maar toch heeft t wat. Ja sorry meiden komt door mannen genen
99xquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das dan toch 98 keer meer dan jou !
IK BEN NIKS ZONDER JOU ANNABEEEELquote:
quote:
Handen thuis!quote:Op zaterdag 12 september 2020 03:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IK BEN NIKS ZONDER JOU ANNABEEEEL
WIl je vieze dingen met me doen? Onuitsprekelijke dingen? Ja he?quote:
Eikel lol, hoe kom je er weer op maar moest lachenquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik telde je zus ook mee!
Zusjesquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
Eikel lol, hoe kom je er weer op maar moest lachen
Ik had hem net gewist.. maar ben blij dat je hem kunt hebben , boxquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
Eikel lol, hoe kom je er weer op maar moest lachen
Wie zwijgt stemt toequote:Op zaterdag 12 september 2020 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WIl je vieze dingen met me doen? Onuitsprekelijke dingen? Ja he?
Ik had neg nog wat leuks. Maarja het moment is weg en nu al vergetenquote:Op zaterdag 12 september 2020 03:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had hem net gewist.. maar ben blij dat je hem kunt hebben , box
Vraag me af puzzie? ga jij hier helemaal los erop? Haha en beetje op beetje springen? Hahahaquote:
2e gedeelte van je post is wat lastig te volgen , maar ik zit nu gewoon lekker op luie stoel muziek te luisteren en hier en daar wat in topics te lezenquote:Op zaterdag 12 september 2020 04:24 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ga jij hier helemaal los erop? Habdhets ub de kycgt eb beetje springen? Hahaha
quote:
Hey Puzzie!quote:
Ik heb zo mijn buienquote:
Oh god met jou weet je het ook nooit lol Hahaha ff kiujken wat je nu weer hebt.quote:
Gewoon je bek houden, jij.quote:Op zaterdag 12 september 2020 05:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oh god met jou weet je het ook nooit lol Hahaha ff kiujken wat je nu weer hebt.
Hou zelf je bek joh dikke.quote:
Ik doe liefquote:Op zaterdag 12 september 2020 05:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga nu naar bed, ik hoop dat jullie lief doen, want anders moet ik een traantje laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |