Goffer, moeten we nu steeds in mijn memory lane lopenquote:
Jij ook? Paardrijden dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewoon ff een lekker wijf, goeie muziek en ze rijd nog paard ook![]()
Neequote:Op zaterdag 12 september 2020 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is zo lekker....
Neem de tijd.. en de rust.. laat het je overkomen.
Je kunt het nog niet eens geluisterd hebben, je wilt alleen maar lastig zijn !quote:
Omdat jequote:Op zaterdag 12 september 2020 01:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt het nog niet eens geluisterd hebben, je wilt alleen maar lastig zijn !
Same here.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Heeft zijn sporen wel verdiend.
Geen bommen zonder een B52quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen bommen zonder een B52![]()
up and awayquote:
Eerste keer kon ik het nog negeren, maar twee keer Kate ... Dat mens is het product van de duivel;quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
5G, you are fucked, have a nice day
Ik zag haar compleet omdraaien qua vegan, zo jammer, maarja. Vleeschquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerste keer kon ik het nog negeren, maar twee keer Kate ... Dat mens is het product van de duivel;
Qua alles; RUN!quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zag haar compleet omdraaien qua vegan, zo jammer, maarja. Vleesch
quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zag haar compleet omdraaien qua vegan, zo jammer, maarja. Vleesch
Begin jij nu ook al! Het is een complot!quote:
Beterquote:
Ze is gewoon de personificatie van het type dat haar ziel aan de duivel verkocht heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze is nu fish-vegan ofzo, zo jammer.
Haha, fish-vegan, dat is behoorlijk tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze is nu fish-vegan ofzo, zo jammer.
En wie zegt trouwens dat planten niet leven?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Haha, fish-vegan, dat is behoorlijk tegenstrijdig.
De duivel? Ok. Vertel?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze is gewoon de personificatie van het type dat haar ziel aan de duivel verkocht heeft.
Punt.
Plant lives matter, but animal lives matter more.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wie zegt trouwens dat planten niet leven?
Yesss! tnXX!! Niet voor dit nummer, maar ik zit al een week met een liedje in mijn hoofd wat ik niet kon plaatsen en hierdoor schoot het me te binnen !quote:
Onzin, je moet je omgeving met respect behandelen, opeten indien gewenst. Ongeacht status, kleur of hartslag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
All lives matter, but animal lives matter more.
Ga je nu ook weg?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yesss! tnXX!! Niet voor dit nummer, maar ik zit al een week met een liedje in mijn hoofd wat ik niet kon plaatsen en hierdoor schoot het me te binnen !
Aaaaah,,,,,, rust..
Heb ik ook, dan klikt t opeensquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yesss! tnXX!! Niet voor dit nummer, maar ik zit al een week met een liedje in mijn hoofd wat ik niet kon plaatsen en hierdoor schoot het me te binnen !
Aaaaah,,,,,, rust..
Nee, ik blijf je nog ff kietelenquote:
Ik had ge-edit naar plant lives matter.........quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin, je moet je omgeving met respect behandelen, opeten indien gewenst. Ongeacht status, kleur of hartslag.
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, ik blijf je nog ff kietelen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had ge-edit naar plant lives matters.........
Hmm je post het nu al twee keer... hint?quote:
Kom dan, vechten, waar?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm je post het nu al twee keer... hint?
I knowquote:Op zaterdag 12 september 2020 02:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daag me niet uit! Ik kom!
quote:
Die is alleen leuk als je IN de trein zit...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |