quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef Predator40 het volgende:
kan er weer eens wat strenger gemod worden op users die het continu persoonlijk maken ?
de sfeer word er niet beter op in het topic en ze blijven gewoon doorgaan na herhaaldelijke waarschuwingen.
voor de rest word er de laatste tijd top gemod
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah je wilt weer je statement duidelijk maken, dat is het enige.
Kusje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien moet je het even uittekenen in paint dan snapt hij het
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:03 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Als je verzet wil plegen moet je niet op protocollen en ander bureaucratisch geneuzel wachten, je moet herkennen wanneer er zich goede mogelijkheden voor doen en daar direct op acteren.
Ja, dat is niet oke. Is weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user roept gewoon op tot rellen of erger en het is ook niet de eerste keer dat dergelijke teksten van hem in dit subforum te lezen zijn.
[..]
waar dan? op welke wijze? met welke instrumenten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user roept gewoon op tot rellen
waar dan? op welke wijze erger?quote:of erger
Zulke teksten zijn niet gewenst op dit forum.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:04 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
waar dan? op welke wijze? met welke instrumenten?
[..]
waar dan? op welke wijze erger?
Hoezo niet? Burgers mogen toch alle wettelijke instrumenten gebruiken, ook om doelen te bereiken die misschien niet wenselijk zijn volgens de publieke opinie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zulke teksten zijn niet gewenst op dit forum.
Van mij werd een onschuldig grapje weg gemodereerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:04 schreef Bocaj het volgende:
Ja, waarom mag ik niet 'slaafs' zeggen in het supermarkt topic? (Slaafs dat men mondkapjes draagt!)
Opgelost. Dankjewel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:31 schreef DireStraits7 het volgende:
Volgens mij moet een mod even het nieuwe deel van het centrale topic openen..
ze willen het van de lijst af krijgen midden in de 2de golf van een Pandemie.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom moet deze dicht en naar BNW?
COR / Artsen willen via rechtszaak covid-19 van A-lijst krijgen
Er wordt in het topic nergens gesproken over dat Corona bijv. niet zou bestaan. Er wordt alleen gesproken over dat Corona minder ernstig zou zijn dan in eerste instantie werd voorgehouden.
Waarom mag dit niet gewoon in COR besproken worden?
We zullen je suggestie mee naar achteren nemen, dank je!quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:18 schreef Fred2 het volgende:
Jo, blauwen: kan er niet een SC komen voor die prietpraat in het COV topic?
Bijzonder... jammer dat je wel kritici de mond durft te snoeren, maar nu je met schijnbaar "vriendjes" aan SC-en is het wat moeilijker zeker?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
We zullen je suggestie mee naar achteren nemen, dank je!
Als voormalig mod zou jij als geen ander moeten weten dat moderatie niet in topic besproken word. Je reactie nu is wel erg vreemd in dat licht bezien. En ik neem aan dat je ook weet dat armchair modding niet de bedoeling is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:28 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Bijzonder... jammer dat je wel kritici de mond durft te snoeren, maar nu je schijnbaar met "vriendjes" aan SC-en is het wat moeilijker zeker?
Deze onthoud ik even voor als er overdag een grapje wordt gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als voormalig mod zou jij als geen ander moeten weten dat moderatie niet in topic besproken word. Je reactie nu is wel erg vreemd in dat licht bezien. En ik neem aan dat je ook weet dat armchair modding niet de bedoeling is.
En nee, ik heb er geen enkele moeite mee als er druk van de ketel afgehaald word in een beladen en emotioneel topic als dit.
Zie jij mij die weggooien dan? Lijkt mij erg sterk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze onthoud ik even voor als er overdag een grapje wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |