Er zitten wel meer gehandicapten in de zaal.quote:Op maandag 14 september 2020 20:37 schreef RipCity het volgende:
Achter wilfriet zit ook een gehandicapte.
En achter René een mocro.
Uberhaupt mannen in overpriced merchandise van zo'n snotjongquote:Op maandag 14 september 2020 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Al die midlifemannetjes in hun Red Bull outfits die elke week weer huilend op de bank voor de tv naar een falende MAX zitten te kijken, ik kan daar zo van genieten.
Welkom terug.quote:Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Het viel mij ook niet mee dit weekend. Wat zijn nou eigenlijk nog leuke teams om te bekijken na AZ/Utrecht?
Diemers speelde fantastisch hoorde ik.quote:Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Het viel mij ook niet mee dit weekend. Wat zijn nou eigenlijk nog leuke teams om te bekijken na AZ/Utrecht?
Willem IIquote:Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Mwah, snap de loftrompet niet echt.quote:Op maandag 14 september 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Diemers speelde fantastisch hoorde ik.
FC Emmenquote:Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |