SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door stokj op 12-09-2020 08:09:08 ]
Kaper!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:07 schreef stokj het volgende:
Die beasty boys song is op z'n tijd wel leuk ja
40 😅quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:19 schreef stokj het volgende:
Ik had uit iets van 40 computers een top 4 gemaakt waar uiteindelijk 2 van overbleven. Uiteindelijk gaan deze twee het niet worden aangezien ze allebei op een niet efficiënte manier de warmte uit de pc wegblazen t.o.v. waar ik de pc wil zetten. Al die tijd voor niks geïnvesteerd in het onderzoek :p
Oh jammer, je zag er wel schattig uit zo als kleintje. Helaasquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho wacht ..wie wat hoe waar?
Oh nee ..![]()
Tuuk niet
Laat ik het zo zeggen, de andere 40 vielen sowieso al af omdat ze niet aan mijn minimale eisen voldedenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
40 😅
Dan maak je het jezelf ook wel moeilijk
Ik zag jou er inquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh jammer, je zag er wel schattig uit zo als kleintje. Helaas
HAHA ik zie deze nu pasquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef puzziepie het volgende:
Waar is stokj? Daar is stokj
[ afbeelding ]
Purrr![]()
Mooie TT !!
Sexyquote:
Je kan em zo in de OP gooienquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA ik zie deze nu pasIk ken een paar vrouwen van werk die precies zo kijken.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA ik zie deze nu pasIk ken een paar vrouwen van werk die precies zo kijken.
Done! Ja inderdaad, ziet er mooi en creatief uitquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan em zo in de OP gooien
(creatief of niet?
Je ging zwaardvechten toch?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:16 schreef Prisha het volgende:
Good meurning allemaal...ik heb lang weekend! Maandag en dinsdag vrij
Morgen jaquote:
Beterschapsknuffel!!quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:39 schreef puzziepie het volgende:
Haai hooi ...ik voel me niet lekker , dus ga mijn bed maar weer in
![]()
Fijne dag !!
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:39 schreef puzziepie het volgende:
![]()
Fijne dag !!
awwww puzz...rustig aandoen en uitziekenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:39 schreef puzziepie het volgende:
![]()
Fijne dag !!
Ja ik ben warm en voel me slecht . Hopelijk straks wat beter , maar nu het bed inquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
awwww puzz...rustig aandoen en uitzieken
Hop hop bed inquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik ben warm en voel me slecht . Hopelijk straks wat beter , maar nu het bed in
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik ben warm en voel me slecht . Hopelijk straks wat beter , maar nu het bed in
hop hopquote:
Ja geen 150 meter héquote:
quote:
Nee , want ik moet ook nog wat boodschappen doen, dus heb ik me toch maar aangekleed om zo naar de supermarkt te gaan . Misschien dat ik me daarna wat relaxter voel , als ik de dingen in huis heb die moet hebben,quote:
Ahw sterkte puzziepiequote:Op zaterdag 12 september 2020 16:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , want ik moet ook nog wat boodschappen doen, dus heb ik me toch maar aangekleed om zo naar de supermarkt te gaan . Misschien dat ik me daarna wat relaxter voel , als ik de dingen in huis heb die moet hebben,
Zoals koffie en brood
Het irritante van koorts is dat je iedere keer denkt dat het beter gaat , en dan loop je weer te gloeienquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw sterkte puzziepie
Als je in de buurt woonde was ik je komen helpen hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het irritante van koorts is dat je iedere keer denkt dat het beter gaat , en dan loop je weer te gloeien
Gelukkig heb ik een hoop aspirines![]()
Zo maar ff snel naar de winkel
Dat weetquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je in de buurt woonde was ik je komen helpen hoor
Zeker, hij staat op Netflixquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is er een film van jou gemaakt??![]()
![]()
Ik moet gewoon voor maandag beter zijn, en daardoor voel ik wel wat drukquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Sterkte miauw miauw (ben je toch een beetje te snel weer je normale ritme gaan pakken? )
Stoer hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, hij staat op NetflixEigenlijk is het een serie met 4 seizoenen. Seizoen 4 komt in november uit
Niet forceren, laat het alsjeblieft gewoon op je afkomen. Dat is het beste. En goed uitrusten!quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet gewoon voor maandag beter zijn, en daardoor voel ik wel wat druk![]()
Zo ff naar de winkel , ff buiten zijn . Misschien helpt dat ook wel .
En ik slik een berg aspirines
Ja, als het goed is zie je ook mijn opa en oma in die serie. Dan begrijp je ook een beetje beter waarom ik op jonge leeftijd al HoS werd.quote:
Ha haquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zie je ook mijn opa en oma in die serie. Dan begrijp je ook een beetje beter waarom ik op jonge leeftijd al HoS werd.
Nee , ik zit de hele week al braaf binnen, heb veel geslapen. Voor mijn doen zelfs op tijd naar bed gegaanquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet forceren, laat het alsjeblieft gewoon op je afkomen. Dat is het beste. En goed uitrusten!
Ik ben net thuis , boodschappen gedaan , huiskloffie weer aan , ff hier bij lezen enquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu weer op de bank of in bed!
En is het chappen gelukt :pquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis , boodschappen gedaan , huiskloffie weer aan , ff hier bij lezen en
bijkomen en dan ga ik zo maar eens proberen om iets te eten
Wat heb je gesloopt?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben nog wakker.....was even mollen....
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie is de mol gekeken......niks kapot gemaakt
Jaaaa! Allemaal oud deelnemers, veel moeilijker om in te schatten of ze de mol kunnen zijn.....quote:
Je kan ook op het werk 'Wie is de mol' spelen. Hebben de uil en ik een keer gedaan om erachter te komen wie informatie lekt. Bleek het inderdaad de man te zijn die was doorgedraaid.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaaaa! Allemaal oud deelnemers, veel moeilijker om in te schatten of ze de mol kunnen zijn.....
Haai puzziequote:
Engiequote:
Dat zou wel eens kunnen jaquote:Op zondag 13 september 2020 08:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Engie![]()
Ik zag net al een TT van jou in ONZ (dts)![]()
Maar ik denk dat een hoop mensen daar me liever niet zien![]()
Hooi![]()
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 13 september 2020 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen ja... Ik wel
Ik las het jaquote:Op zondag 13 september 2020 08:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Ik heb kapot geërgerd aan een aantal mensen daar die maar blijven janken om niks![]()
Maar als je daar wat van zegt dan neem je haags in bescherming![]()
het moet niet gekker worden![]()
Anyweez ik ben wakkkurrrr
Yeahhquote:Op zondag 13 september 2020 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las het ja
Fijn dat je je wat beter voelt
Yeahhhhquote:Op zondag 13 september 2020 09:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......juichen voor Puzzieee die weer beter is!
Fijn!quote:Op zondag 13 september 2020 09:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yeahhhh![]()
![]()
Ik kan vanmiddag weer naar mijn kleindochter
Wihoooeee![]()
![]()
En morgen gewoon bloedprikken ,goddank
Geen idee?quote:Op zondag 13 september 2020 09:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Geniet ervan!
@:cindarelladreamer hoe is het daar in de Efteling?
Efteling?quote:Op zondag 13 september 2020 09:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Geniet ervan!
@:cindarelladreamer hoe is het daar in de Efteling?
Volgens mij wel, hoorde dat er laatst wat neefjes en nichtjes daar naar toe gingen. Ikzelf heb uiteraard via mijn assistent laten weten daar niet voor in te zijn in deze hedenaagsche tijdenquote:
Oh dat wist ik helemaal nietquote:Op zondag 13 september 2020 10:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hoorde dat er laatst wat neefjes en nichtjes daar naar toe gingen. Ikzelf heb uiteraard via mijn assistent laten weten daar niet voor in te zijn in deze hedenaagsche tijden
Owquote:Op zondag 13 september 2020 10:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die is al maanden open, vanaf 20 mei, maar je moet nog wel je dag plannen én reserveren....
Er mogen al maandenlang 150.000 bezoekers per dág het park in.....als het virus nog echt gevaarlijk zou zijn was daar echt geen toestemming voor gegeven hoor.....quote:Op zondag 13 september 2020 10:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hoorde dat er laatst wat neefjes en nichtjes daar naar toe gingen. Ikzelf heb uiteraard via mijn assistent laten weten daar niet voor in te zijn in deze hedenaagsche tijden
Ik zou er iig niet heen gaan , ik heb geen om ziek te wordenquote:Op zondag 13 september 2020 10:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er mogen al maandenlang 150.000 bezoekers per dág het park in.....als het virus nog echt gevaarlijk zou zijn was daar echt geen toestemming voor gegeven hoor.....
Je bent nu toch ook ziek geweest?? Maandenlang deze dagelijkse bezoekers daar en niet één keer een nieuwsbericht dat er daar besmettingen vandaan zijn gekomen.....quote:Op zondag 13 september 2020 10:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou er iig niet heen gaan , ik heb geen om ziek te worden
Ik heb het over corona .niet over een griepjequote:Op zondag 13 september 2020 10:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent nu toch ook ziek geweest?? Maandenlang deze dagelijkse bezoekers daar en niet één keer een nieuwsbericht dat er daar besmettingen vandaan zijn gekomen.....
Je hebt je toch niet officieel laten testen, misschien had je het wel.....gewoon met milde klachten......quote:Op zondag 13 september 2020 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het over corona .niet over een griepje
Nee ik had/heb geen coronaquote:Op zondag 13 september 2020 10:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet officieel laten testen, misschien had je het wel.....gewoon met milde klachten......
Ik kom amper bij mensen . De enige mensen die ik wel zie zijn mijn moeder en mijn zoon en schoondochter , die ook amper mensen zien (en zeker nu de baby er is) Nee corona is echt uitgesloten wat dat betreft.quote:
Als het savonds is wel. Niet zoveel tijd momenteel dus waarschijnlijk moet ik het missen.quote:Op zondag 13 september 2020 10:20 schreef puzziepie het volgende:
@:engine ga jij ook morgen kijken?
Heb trouwens geen idee hoe laat dat morgen allemaal is![]()
ff checken
Snap ik......maar de efteling had echt niet open gemogen als het besmettingsgevaar nog te gevaarlijk zou zijn, je loopt in een supermarkt nog net zo goed kans om besmet te wordenquote:Op zondag 13 september 2020 10:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom amper bij mensen . De enige mensen die ik wel zie zijn mijn moeder en mijn zoon en schoondochter , die ook amper mensen zien (en zeker nu de baby er is) Nee corona is echt uitgesloten wat dat betreft.
Ik zal zo ook eens even kijkenquote:Op zondag 13 september 2020 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Als het savonds is wel. Niet zoveel tijd momenteel dus waarschijnlijk moet ik het missen.
Nee dat snap ik ookquote:Op zondag 13 september 2020 10:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik......maar de efteling had echt niet open gemogen als het besmettingsgevaar nog te gevaarlijk zou zijn, je loopt in een supermarkt nog net zo goed kans om besmet te worden
Goedemorgen aloaquote:
We willen vooral voorkomen dat de IC's weer overspoeld, maar dat cijfer is echt al maanden laag en stabiel dus wat er nu ook heerst.....het is geen killervirus meer. Bovendien is er al duizenden jaren elke dag besmettingsgevaar en dat zal ook nog duizenden jaren zo blijven......quote:Op zondag 13 september 2020 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat ik met dat hele corona gedoe niet meer zoveel bezig ben als dat ik in het begin(maart/april) deed . Soms zie ik wat op het journaal erover maar ik ben zelf al maanden voorzichtig , en dat blijf ik doen . Niet omdat ik bang ben om het te krijgen maar ik zou het veel erger vinden als ik anderen (ouderen zoals mijn moeder) zou besmetten door mijn onvoorzichtigheid .
Het is nu eenmaal een feit dat er corona heerst. Mij zal je voorlopig niet op een festival zien feesten(geen idee hoe dat nu eigenlijk geregeld is en of dat al weer kan) maar als je wel naar de Efteling kan en de festivals mogen niet ,dan vind ik dat ook bijzonder vreemd
I knowquote:Op zondag 13 september 2020 12:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We willen vooral voorkomen dat de IC's weer overspoeld, maar dat cijfer is echt al maanden laag en stabiel dus wat er nu ook heerst.....het is geen killervirus meer. Bovendien is er al duizenden jaren elke dag besmettingsgevaar en dat zal ook nog duizenden jaren zo blijven......
Niet als persoonlijke aanval bedoeld hoor, maar mensen mogen intussen best een beetje minder angstig worden.....Tot nu is nog geen één van onze cliënten coronagerelateerd in het ziekenhuis terecht gekomen of er aan overleden, die kwetsbare oudjes zijn ook best taai hoorquote:
Waarom zou ik me aangevallen moeten voelen?quote:Op zondag 13 september 2020 12:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet als persoonlijke aanval bedoeld hoor, maar mensen mogen intussen best een beetje minder angstig worden.....Tot nu is nog geen één van onze cliënten coronagerelateerd in het ziekenhuis terecht gekomen of er aan overleden, die kwetsbare oudjes zijn ook best taai hoor
Maar je wil niet naar de eftelingquote:Op zondag 13 september 2020 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom zou ik me aangevallen moeten voelen?![]()
Ik denk dat we wat langs elkaar heen praten![]()
Ik ben ben voorzichtig op mijn manier en verder leef ik mijn leef
quote:Op zondag 13 september 2020 12:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar je wil niet naar de efteling![]()
![]()
Nee flauw, we begrijpen elkaar wel inderdaad
Dat is ook heel knap als ik het zo bekijkquote:Op zondag 13 september 2020 10:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent nu toch ook ziek geweest?? Maandenlang deze dagelijkse bezoekers daar en niet één keer een nieuwsbericht dat er daar besmettingen vandaan zijn gekomen.....
Precies......dus wanneer ga je?quote:Op zondag 13 september 2020 13:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is ook heel knap als ik het zo bekijk
Mij niet gezienquote:Op zondag 13 september 2020 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies......dus wanneer ga je?
Dat kun je als HoS vast wel een keertje regelenquote:Op zondag 13 september 2020 13:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Mij niet gezienTenzij ik in mijn eentje daar ben.
Dan kan ik lekker mijn gang gaanquote:Op zondag 13 september 2020 13:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat kun je als HoS vast wel een keertje regelen
En je vuil dumpen in de bek van Gijsquote:Op zondag 13 september 2020 14:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker tien rondjes achterelkaar in de python
Oh waar is mijn schatje eigenlijk @Geerd ??quote:Op zondag 13 september 2020 14:07 schreef stokj het volgende:
[..]
En je vuil dumpen in de bek van Gijs(al zo @:Geerd Geerdje vast iets anders in de bek van Gijs willen stoppen
![]()
![]()
)
heeyquote:Op zondag 13 september 2020 14:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh waar is mijn schatje eigenlijk @:Geerd ??
Waar juichen we om dan?quote:
Spannendquote:Op zondag 13 september 2020 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet ik pas rond half tien
Oei Cinda dat klinkt spannondquote:Op zondag 13 september 2020 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet ik pas rond half tien
Daar doe ik het voorquote:
Uitslag van een loterij misschienquote:
Zou wel leuk zijnquote:
quote:Op zondag 13 september 2020 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief en ik deden mee met Weet ik veel, maar hij heeft een 7,4 en ik een 6
quote:Op zondag 13 september 2020 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha maar wel lief dat jullie me de loterij gunnen hoor
quote:Op zondag 13 september 2020 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief en ik deden mee met Weet ik veel, maar hij heeft een 7,4 en ik een 6
quote:Op zondag 13 september 2020 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgende week vast een negen inderdaad![]()
Ja echt hele verschillende onderwerpen ook welquote:Op zondag 13 september 2020 22:02 schreef engine het volgende:
[..]succes!
Zijn het gewoon algemene kennis vragen?
Goedemorgenquote:Op maandag 14 september 2020 07:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja echt hele verschillende onderwerpen ook wel![]()
Mogguh trouwens
Hoi hoi puzziequote:
Hey puzzie hoe voel je je? Koorts gezakt?quote:
Ik voel me weer helemaal goedquote:Op maandag 14 september 2020 09:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey puzzie hoe voel je je? Koorts gezakt?
Ohhhh gelukkig!!! Blij omquote:Op maandag 14 september 2020 09:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me weer helemaal goed![]()
Prishie
Ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 09:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook
Wel pas net opgestaanbeetje uitgeslapen
Gaafquote:Op maandag 14 september 2020 09:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha ja goed! We kregen les van een acteur uit Games of Thrones en Vikings.
Persoonlijk lag het schermen mij wat meer.
[ link | afbeelding ]
Ja klopt. Zwaardvechten is meer Hollywood zeg maar. Het begint wel van de grond te komen met wedstrijden en zo maar bij lange na niet zoals dat met schermen is.quote:Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Denk dat schermen meer een sport is of zie ik dat verkeerd? Heb bij zwaardvechten toch beetje het idee dat het spelen is
Hoe scoor je een punt bij zwaardvechten?quote:Op maandag 14 september 2020 09:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja klopt. Zwaardvechten is meer Hollywood zeg maar. Het begint wel van de grond te komen met wedstrijden en zo maar bij lange na niet zoals dat met schermen is.
Prish!!quote:Op maandag 14 september 2020 09:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Door iemand te laten bloeden? goeie vraagquote:Op maandag 14 september 2020 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe scoor je een punt bij zwaardvechten?
quote:Op maandag 14 september 2020 09:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Werk-ze engiequote:
Spannend jaquote:Op maandag 14 september 2020 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Werk-ze engie![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of de SN7.1 vannacht gaat ploppen![]()
Spannond!!!
Ik weet niet eens of het doorgaat eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Spannend ja![]()
![]()
Vanaf hoelaat tot hoelaat is dat schema?
Lol dan hoop ik dat het weer meteen de 1e poging gaatquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:22 schreef puzziepie het volgende:
Vanaf ongeveer 4 uur tot 13:00 weg gesloten.
Dus over zo'n 4 uurtjes
Ik ben benieuwd, maar zo lang ga ik het niet volhoudenquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Lol dan hoop ik dat het weer meteen de 1e poging gaat
Tot 1 uur wakker blijven wordt me een beetje te gek
Uur of 6, 7 haal ik wel denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar zo lang ga ik het niet volhouden![]()
Zou wel leuk zijn als ik em zie ploppen
Ja ik voel me echt zoveel beter nu , gelukkigquote:Op dinsdag 15 september 2020 01:05 schreef engine het volgende:
[..]
Uur of 6, 7 haal ik wel denk ik
Ja zou gaaf zijn!
Weer helemaal beter btw?
Fijnquote:Op dinsdag 15 september 2020 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik voel me echt zoveel beter nu , gelukkig![]()
Leuk dat je ook gaat kijken
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 02:37 schreef engine het volgende:
[..]
Fijn
Hoop dat m'n internet een beetje fatsoenlijk werkt wel
Ik heb niet geslapenquote:
Waarom niet geslapenquote:Op dinsdag 15 september 2020 05:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet geslapen![]()
Goedemorgen haagsie![]()
Ga ik nu zetten![]()
Tering ..
Voor hoelaat?quote:Op dinsdag 15 september 2020 05:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet geslapen
Goedemorgen haagsie
Ga ik nu zetten![]()
Tering ..
Vanaf half 4quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 05:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wilde de test met de SN7.1 zien
Het is daar 11 uur 's avonds? Dat gaat dan sowieso in het donker zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2020 05:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanaf half 4![]()
Vorige keer was ik speciaal vroeg naar bed gegaan,wekker gezet en toen bleek het niet door te gaan
En nu is donker en je ziet gewoon niets
Mattiequote:Op dinsdag 15 september 2020 06:03 schreef engine het volgende:
[..]
Het is daar 11 uur 's avonds? Dat gaat dan sowieso in het donker zijn?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 06:03 schreef engine het volgende:
[..]
Het is daar 11 uur 's avonds? Dat gaat dan sowieso in het donker zijn?
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 06:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]Is dan toch heel anders he?
![]()
Overdag is toffer , zie je het beter
Heel rustigquote:
Hij wilde gewoon vriendjes met je worden.....quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:46 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie ik kwam er net achter dat de buren een kat hebben. Een mooie glanzende zwarte kat die ze niet buiten los laten lopen maar gewoon in huis (echt een huiskat, zonde van zijn jachtinstinct).
Het beestje zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Omdat de lift bezet was ging ik met de trap vanuit de garage naar mijn woonoppervlakte. Bij de buitenbranduitgang deed ik de deur open en schrok toen ik dat bewegend beest zag. Ik wou het bijna wegschoppen. Ik schrok omdat ik op die plek nooit iemand tegenkom. Een paar meter verderop zat de buurjongen een sigaretje te roken.
Ik wou de deur open doen om naar het woonoppervlakte te gaan en dat beestje wou ook naar binnen. Dat mocht want de deur van die buurjongen stond open. Dus ik zo open doen, die kat voor mij naar binnen en gaat zo staan kijken wat ik ga doen. Ik ga mijn woning binnen. Die kat wou ook naar binnenHeb snel de deur dicht gedaan
Waarschijnlijk rook die kat vis want had in de middag kibbeling, viskroket en visfriet gehaald
Ja, waarschijnlijk omdat hij vis rookquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon vriendjes met je worden.....
Ha ha of hij wilde eens een ander gesprekjequote:Op dinsdag 15 september 2020 21:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk omdat hij vis rook![]()
Of deze kat ziet niet veel andere mensen en is nieuwsgierig. Ik vond het wel een beleefde kat. Netjes wachten totdat de deur openging en niet zielig gaan miauwen.
Dat kan ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha of hij wilde eens een ander gesprekje
Ha ha of dat nou een goed idee isquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan ook
Nu ik dit weet ga ik misschien een keer een haring bij hun op de deurmat leggen
Achja, dan heeft die kat toch ook wat te doenquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha of dat nou een goed idee is
Jow goedemorgenquote:
Awww wat een mooierd!!quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:46 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie ik kwam er net achter dat de buren een kat hebben. Een mooie glanzende zwarte kat die ze niet buiten los laten lopen maar gewoon in huis (echt een huiskat, zonde van zijn jachtinstinct).
Het beestje zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Omdat de lift bezet was ging ik met de trap vanuit de garage naar mijn woonoppervlakte. Bij de buitenbranduitgang deed ik de deur open en schrok toen ik dat bewegend beest zag. Ik wou het bijna wegschoppen. Ik schrok omdat ik op die plek nooit iemand tegenkom. Een paar meter verderop zat de buurjongen een sigaretje te roken.
Ik wou de deur open doen om naar het woonoppervlakte te gaan en dat beestje wou ook naar binnen. Dat mocht want de deur van die buurjongen stond open. Dus ik zo open doen, die kat voor mij naar binnen en gaat zo staan kijken wat ik ga doen. Ik ga mijn woning binnen. Die kat wou ook naar binnenHeb snel de deur dicht gedaan
Waarschijnlijk rook die kat vis want had in de middag kibbeling, viskroket en visfriet gehaald
Tofquote:Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef puzziepie het volgende:
ze zijn weer aan het testen![]()
[ afbeelding ]
Ja gaat wel goed. De chefkokkin is vanavond vrij dus ik moet zelf voor mijn eten zorgen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wakker![]()
![]()
Mooie kat btw![]()
Hoest met jou ?
Ahaquote:Op woensdag 16 september 2020 10:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. De chefkokkin is vanavond vrij dus ik moet zelf voor mijn eten zorgen.
Dat is waar, nu maar even genieten van het moddergooien:quote:
Ik luister al meequote:Op woensdag 16 september 2020 10:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is waar, nu maar even genieten van het moddergooien:
https://www.tweedekamer.n(...)edebat/plenaire-zaal
nee helemaal gemist, ik zie het net in de SpaceX topic, bedankt voor de mention. Ben aan het teruglezen nu.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JUICHEN![]()
Heb je wat van de test meegekregen?
Is weinig terug te lezenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee helemaal gemist, ik zie het net in de SpaceX topic, bedankt voor de mention. Ben aan het teruglezen nu.
Ik merk het;. Wel wat mooie plaatjes in het donkerquote:
Ik heb geen rits maar alles is kitsquote:Op woensdag 16 september 2020 10:56 schreef stokj het volgende:
Ha die @:prisha alles kits achter de rits?
Prachtig!!quote:Op woensdag 16 september 2020 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik merk het;. Wel wat mooie plaatjes in het donker
helaaaaaquote:
Woehoeequote:
Aha, je hebt een rokje aanquote:Op woensdag 16 september 2020 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen rits maar alles is kits![]()
Yihaaa
jurkjequote:Op woensdag 16 september 2020 11:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, je hebt een rokje aan
Haha, fijn. Wat ga je lunchen zo?
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
jurkjeoh shit lunch. Die vergeet ik steeds. Heb nog kaas geloof ik.
dat bedoel ik...ik vergeet het steedsquote:Op woensdag 16 september 2020 11:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat jullie tijd hebben om te lunchen.....ben al blij als ik even snel een boterham naar binnen kan schuiven.....
Ik heb net pizza besteldquote:Op woensdag 16 september 2020 11:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat jullie tijd hebben om te lunchen.....ben al blij als ik even snel een boterham naar binnen kan schuiven.....
voor de lunch?quote:
Brunchquote:
eet smakelijk danquote:
Opperdepopquote:Op woensdag 16 september 2020 12:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
eet smakelijk danof is t ie al opperdepop
Dat is wel erg. Kies je voor een pizza...en dan is ie matigquote:Op woensdag 16 september 2020 12:59 schreef engine het volgende:
[..]
Opperdepop
Was maar matig
Toch bedankt
Een supermarkt pizza ?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is wel erg. Kies je voor een pizza...en dan is ie matig![]()
![]()
![]()
Ja idd @engine vertelllquote:Op woensdag 16 september 2020 14:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee![]()
@:engine wat voor pizza was het?
Yoghurtquote:Op woensdag 16 september 2020 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga zo eens ff wat yoghurt eten
Met kersen?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yoghurt![]()
![]()
Heb ik vanmiddag ook gegeten met vers fruit
Nee, met banaan en druivenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met kersen?
Zit nog in mij hoofd
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee![]()
@:engine wat voor pizza was het?
Nee geen supermarkt pizzaquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Nee geen supermarkt pizza
Da's ook niks
Pizza pepperoni was het. Maar eigenlijk maar zelden dat je ergens goede pizza krijgt. Of misschien overdrijf ik de zoektocht naar de perfecte pizza
Nouja wel gewoon opgegetenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]Maar hij was niet lekker dus
De perfecte pizza.... zeldzaam maar zo lekkerquote:
ja precies! Ik doe het alleen nooit. Maar mijn ex deed dat vroeger, oh dat waren echt heerlijke pizza's.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik denk dat de perfecte pizza is die je zelf maakt
Ik ook niet, bestel meestal bij domino's of ik koop 1 in de winkelquote:Op woensdag 16 september 2020 18:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja precies! Ik doe het alleen nooit. Maar mijn ex deed dat vroeger, oh dat waren echt heerlijke pizza's.
Misschien moet ik het een keer zelf proberen. Krijg er wel trek in, zo'n pizza
ja dat is wel een idee. Toch maar eens doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, bestel meestal bij domino's of ik koop 1 in de winkel
Je kan wel kant en klare pizza deeg kopen, dat scheelt alweer wat qua werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |