Het zou ook Rebirth kunnen zijn, geen idee.quote:
Door de T ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Lienekien het volgende:
Maar als het Awakenings is dan kan het niet.
Ik dacht het ook deels aan de lichtshow te kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou ook Rebirth kunnen zijn, geen idee.
Klopt hij dacht dat hij door te drukken kenbaar maakte door te willen spelen...quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef xzaz het volgende:
Hij kreeg geen spijt... Hij had geen deal gemaakt.
Te alternatief inderdaad.quote:
Dit is van mijn generatie en daar zitten zij voor / na.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te alternatief inderdaad.
Maar die heeft tenminste een fatsoenlijke muzikale opvoeding gehad. Dat daar dan (zo te horen) niks uit gekomen is...quote:
Ja, maar jij weet hoe je iemand muzikaal moet opvoeden. Die man woont in Friesland...quote:
Ik ben net zo oud als zij en Radiohead is een van mijn favoriete bands.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is van mijn generatie en daar zitten zij voor / na.
Ja je hebt ook mensen van mijn generatie die de Beatles als favoriete band hebben, maar veel mensen hangen toch in de muziek van hun eigen generatie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als zij en Radiohead is een van mijn favoriete bands.
Dat hebben ze op verzoek van kijkers veranderd een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Vroeger waren de woorden van ronde 1 en 2 nog enigszins verwant.
Als jij een beetje interesse hebt in muziek en je van mijn leeftijd bent dan heb je de naam Radiohead echt wel ooit gehoord...quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja je hebt ook mensen van mijn generatie die de Beatles als favoriete band hebben, maar veel mensen hangen toch in de muziek van hun eigen generatie.
Dat vond iedereen wel lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:17 schreef Mobster273 het volgende:
Ben ik de enige die de 2e ronde VEEL moeilijker vond?
Geen excuus, ik woon in Drenthe.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Bos81 het volgende:
Ja, maar jij weet hoe je iemand muzikaal moet opvoeden. Die man woont in Friesland...
Zijn de vragen niet altijd moeilijker hoe verder je komt?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:17 schreef Mobster273 het volgende:
Ben ik de enige die de 2e ronde VEEL moeilijker vond?
Nee, als het goed is alleen een minuut minder tijd per ronde verderquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zijn de vragen niet altijd moeilijker hoe verder je komt?
Nee, het doel is dat beide sets met vragen even moeilijk zijn. Volgens mij wordt er ook geloot welk koppel welke set krijgt. Enige handicap voor de 2e en 3e ronde is de kortere bedenktijd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zijn de vragen niet altijd moeilijker hoe verder je komt?
Was ook mijn eerste gedachte, maar kennelijk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |