Ik was best snel met het openen van ee nieuw deel, EN ik had een andere topic-titel!quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al hadden ze Rubens wel mogen weten.
Ik dacht ook gelijk aan Rubens, Van Eijk is ook van veel eerderquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu hebben we twee keer Theo loogquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, en dat ze na het bellen weer ging bladeren en niet door had dat de klok ook weer ging lopen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:16 schreef Szura het volgende:
De opzoeker kostte ze duidelijk de overwinning
Ach welnee, hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De redactie heeft prutswerk afgeleverd deze keer.
Ik kon niet helemaal duidelijk krijgen of ze op zoek zijn naar ID&T of naar Sensationquote:
Sensation is een naam van een show.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon niet helemaal duidelijk krijgen of ze op zoek zijn naar ID&T of naar Sensation
Maar ze waren wel specifiek over die show bezig, kreeg ik het idee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sensation is een naam van een show.
Sensation was geen los bedrijf toch? En ik wist dat ID&T verkocht was aan Amerikanenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon niet helemaal duidelijk krijgen of ze op zoek zijn naar ID&T of naar Sensation
Sensation werd toch genoemd in het filmpje??quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan was ik abuis. Ik dacht dat dat juist niet werd genoemd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sensation werd toch genoemd in het filmpje??![]()
![]()
![]()
Kan ook hoor. Keek ook maar half, omdat dit muziekgenre mij totaal niet boeit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan was ik abuis. Ik dacht dat dat juist niet werd genoemd.
Mee eens, het zijn ook wel makkelijke vragen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
La divina comedia weet bijna iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |