JA! Helemaal hyperrrrr nu.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
23quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer was jij er ook alweer?
de slechte beschikbaarheid zal iets te maken hebben met covid (de fabriek in Tsjechië heeft kennelijk stil gelegen)quote:
jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan ook 10 dagen toch? Zijn we er wel wat dagen tegelijk.
Lol snap ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n ou elke update op de nos site maakt mij bang :p
Geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ouzo was met anijs toch? Volgens mij vond ik dat lekker.
Ik heb het gemist, wat heb je geboekt?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Kan nog niet echt geloven dat ik geboekt heb.
In Griekenland ben ik er gek op, als ik een fles mee naar huis neem smaakt het opeens minderquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ouzo was met anijs toch? Volgens mij vond ik dat lekker.
Jawelquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Kan nog niet echt geloven dat ik geboekt heb.
10 dagen Griekenland.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, wat heb je geboekt?
Lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
10 dagen Griekenland.Moet route enzo nog bepalen.
Het zou m'n vierde account pas zijn.quote:
Gehaktballetje net nog niet.quote:
Is met alles op vakantie zo toch? Inclusief vakantieliefdesquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Griekenland ben ik er gek op, als ik een fles mee naar huis neem smaakt het opeens minder
Lolquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is met alles op vakantie zo toch? Inclusief vakantieliefdes
Doelde op mijn kloontjesaantalquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou m'n vierde account pas zijn.
Mevr Koen heb ik in Griekenland leren kennenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is met alles op vakantie zo toch? Inclusief vakantieliefdes
Gaan jullie niet eens samenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
10 dagen Griekenland.Moet route enzo nog bepalen.
oh echtquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen heb ik in Griekenland leren kennen
Net zoals hier op het strand.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zwaaien wel van een afstandje:P
preciesquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net zoals hier op het strand.
Heb je zoveel accounts gehad hier?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou m'n vierde account pas zijn.
Jij en Liesje gaan samen naar Griekenland?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zwaaien wel van een afstandje:P
Nee, we gaan beiden naar Griekenland.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij en Liesje gaan samen naar Griekenland?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, we gaan beiden naar Griekenland.
Ja maar daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je kan mentionen bestaat het al @:bitterballetje
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, we gaan beiden naar Griekenland.
Drie dus. Deze, m'n kutkerstkloon en een anonieme kloon.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je zoveel accounts gehad hier?
Ligt Fok! je zozeer aan het hart?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drie dus. Deze, m'n kutkerstkloon en een anonieme kloon.
Weet helemaal niet of we echt dicht bij elkaar in de buurt komen hoor. Wel beiden vliegen op Thessaloniki.quote:
ja en dorpje ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen plannen qua dingen bezichtigen enzo? 10 dagen strand?
Ik dacht dat die ijskoud was. Maar hij is nog warm van Fok!s zijn liefde.quote:
Heerlijk Ik ook wel hoor maar ook beetje rondreizen eerst en dan plof ik ergens neer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dorpje ofzo![]()
Maar ik ga daar echt als zon woestijnhagedis zoveel mogelijk zon opslurpen
Proost, I guess.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die ijskoud was. Maar hij is nog warm van Fok!s zijn liefde.
Je bedriegt ons met jouw naam.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm jullie kunnen beter in Den Haag meeten dan in Griekenland, 270 km van elkaar af @:liesje1979 @:bitterbal
Niet ff de grens over Albanië in?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar dat Kastoria wil ik graag de eerste twee nachten ofzo en daarna zie ik nog wel komende weken, misschien ga ik ook wel daar naar de kust
De laatste keer is alweer even geleden, maar ik vind het wel lekker rustig. Maar ik haat de meeste mensen, dus eh.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Vervelen jullie je niet als je alleen op vakantie gaat? Of maak je daar vrienden?
Coördineer jij effe een KSC-meet als beide dames weer in het land zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm jullie kunnen beter in Den Haag meeten dan in Griekenland, 270 km van elkaar af @:liesje1979 @:bitterbal
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Coördineer jij effe een KSC-meet als beide dames weer in het land zijn?
Om dingen te bekijken vond ik het altijd dikke prima, maar het alleen zijn vond ik vaak nog vervelender dan in NL. Heb het een paar keer gedaan. Maar wel erg vaak met jongeren /groepsreizen, dat vond ik destijds geweldigquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Vervelen jullie je niet als je alleen op vakantie gaat? Of maak je daar vrienden?
Ja in thailand ben ik nu niet meer alleen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Coördineer jij effe een KSC-meet als beide dames weer in het land zijn?
die ene keer dat ik alleen op vakantie ben geweest was een dikke prima. Het waren dan ook maar 3 overnachtingen. Maar toch ga ik het waarschijnlijk nog een keer doen...quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt een lokale ladyboy als vriend(in) (?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in thailand ben ik nu niet meer alleen.
maar eerste keer dat ik alleen ging ben ik dus geen dag alleen geweest
Ik ben thuis ook alleen dus merk geen verschil.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben thuis ook alleen dus merk geen verschil.
Ja een stedentrip of rondreis, dan heb je zat te doen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
die ene keer dat ik alleen op vakantie ben geweest was een dikke prima. Het waren dan ook maar 3 overnachtingen. Maar toch ga ik het waarschijnlijk nog een keer doen...
Heel misschien.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet ff de grens over Albanië in?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben thuis ook alleen dus merk geen verschil.
Da's meestal waarom ik ergens heen ga inderdaad, shit bekijken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een stedentrip of rondreis, dan heb je zat te doen.
ook :pquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt een lokale ladyboy als vriend(in) (?) gemaakt?
Zelfs met oranje zou ik geneigd zijn als ik de grens over kon er toch heen te gaanquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel misschien.
Maar heb het nog niet gepland ofzo maar kan me voorstellen dat als ik zo dichtbij ben de verleiding wel heel groot zat zijn. Als Albanie tegen die tijd wel geel is, wat ik niet verwacht dan zit ik sowieso wel wat dagen daar. Maar denk dat het oranje blijft.
Holy crap trippy site.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
ik zie nu dit van het hotel waar ik zit
https://www.alia-palace.com/360/index.html
Vrienden niet echt, al heb ik die in Albanie wel inmiddels. Meer losse contacten, dus bijvoorbeeld een hele busreis met iemand kletsen en lol en dan weer alleen verder. Vervelen eigenlijk nooit, ik kan goed alleen zijn, in de avond lekker wat eten en drinken enzo en daarna op mijn kamer gewoon FOK!quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Oeh nicequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
ik zie nu dit van het hotel waar ik zit
https://www.alia-palace.com/360/index.html
Ja even kletsen in het hotel of in de trein en weer verder.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrienden niet echt, al heb ik die in Albanie wel inmiddels. Meer losse contacten, dus bijvoorbeeld een hele busreis met iemand kletsen en lol en dan weer alleen verder. Vervelen eigenlijk nooit, ik kan goed alleen zijn, in de avond lekker wat eten en drinken enzo en daarna op mijn kamer gewoon FOK!
Ik ben toen in Praag geweest. De eerste volle dag kwam ik per toeval een gratis tour tegen. (gids Zack heeft wel gewoon fooi gekregen). Dat heeft me wel wat geholpen. De tweede volle dag ben ik gewoon door de stad gelopen. Ook gewoon prima vermaak. Was wel vermoeiend, maar bevredigend..quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een stedentrip of rondreis, dan heb je zat te doen.
Ja naja dat maar vind ik een beetje eng qua verzekering. En ik moet er rekening mee houden dat ik 10 dagen voor ik weer moet werken niet in oranje gebied geweest mag zijn. Vind ik ook niet iets om over te liegen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs met oranje zou ik geneigd zijn als ik de grens over kon er toch heen te gaan
Ik moest ook even knipperen ja.quote:
In Londen had ik een vrij vol programma. Maar daar ken ik de weg wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben toen in Praag geweest. De eerste volle dag kwam ik per toeval een gratis tour tegen. (gids Zack heeft wel gewoon fooi gekregen). Dat heeft me wel wat geholpen. De tweede volle dag ben ik gewoon door de stad gelopen. Ook gewoon prima vermaak. Was wel vermoeiend, maar bevredigend..![]()
Ja, dan is het wel fijn. Ik had dus in Praag van te voren niks gepland. Had alleen vlucht + hotel (uiteindelijk kwam ik in een ander hotel terecht).quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Londen had ik een vrij vol programma. Maar daar ken ik de weg wel zo'n beetje.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
zag al overal die asbakjes op tafel staan
Ja, Grieken en niet roken is een slechte combiquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
zag al overal die asbakjes op tafel staan
Ik vind beide landen geweldigquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar goed zon griekenland ding is leuk maar zit toch wel liever op een eiland in thailand
Meh... Liever Brabant.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
gaat hier toch niks tegen op
[ afbeelding ]
Misschien wordt je wel helemaal verliefd op Griekenland.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar goed zon griekenland ding is leuk maar zit toch wel liever op een eiland in thailand
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:45 schreef mschol het volgende:
allemaal wilde plannen hier.. dat kan ik mij niet veroorloven icm werk..
Ja misschienquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel helemaal verliefd op Griekenland.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
maar ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Griekenland, alleen beetje uit de buurt (Zakynthos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Griekenland is door de jaren heen toch het land waar ik de meeste keren geweest benquote:
Hmmm volgende keer als ik daar ben die omgeving eens bezoekenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Valkenswaard, erg mooi idd
maar je gaat morgen iets leuks doen tochquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Moet slapen, want morgen weer vroeg op.. maar het wil niet lukken
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
Oeps,,,anders buiten het hotel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon even in Āalst-Waalre kijken. Staan leuke huizen te koop..quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm volgende keer als ik daar ben die omgeving eens bezoeken
Het diner in het hotel zit inbegrepen in de prijs van de reis... Maar goed komt vast wel goed.quote:
k ga voor dezequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon even in Āalst-Waalre kijken. Staan leuke huizen te koop..
https://www.funda.nl/koop/5582/sorteer-prijs-af/
https://www.funda.nl/koop/5583/sorteer-prijs-af/
https://www.funda.nl/koop/5581/sorteer-prijs-af/
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het diner in het hotel zit inbegrepen in de prijs van de reis... Maar goed komt vast wel goed.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Dat je dan in zon huis gaat wonen en geen auto hebtdie oprij laan op met de bitterbrommer
Je zit daar redelijk ver van winkelvoorzieningen af. Daar is een auto wel handig...quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Dat je dan in zon huis gaat wonen en geen auto hebtdie oprij laan op met de bitterbrommer
Bezorgdiensten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je zit daar redelijk ver van winkelvoorzieningen af. Daar is een auto wel handig...
maar kan baantjes trekken bosquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wordt ze nog luier dan ze al is![]()
Maar in zo'n huis heb je vast wel ruimte om een sportkamer in te richten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wordt ze nog luier dan ze al is![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar in zo'n huis heb je vast wel ruimte om een sportkamer in te richten.En met zo'n huis heb je ook wel geld om een lekkere trainert in te huren.
Dat is waarquote:
Owwwww geen geld. Misschien iets voor @UitStraling?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ga voor deze
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-86672464-vlasrootlaan-1/
Is van zijn neefje geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwwww geen geld. Misschien iets voor @:uitstraling?
3e huis van zijn neefje, ooit voor de gein weggegeven aan zijn schoonmaakster.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
Oeps,,,Lijkt me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel mensen zijn niet dol op vis.
voorheen wel?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een whiskey-cola maar ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet lekker vind
malibu colaquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, drink dat eigenlijk nooit
Waarom laat je niet gelijk zo’n quooker installeren?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
moet morgen een kraan kopen, ga denk ik voor zoiets
https://www.praxis.nl/bad(...)chroom/zwart/5673036
Oké Ama.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
in het roze <3
https://www.praxis.nl/bad(...)ouche-koper/10041807
Ja hoef ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom laat je niet gelijk zo’n quooker installeren?
Watquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben er nu eentje waar koud water, kokend water en Coca Cola uit komt.
oh?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben er nu eentje waar koud water, kokend water en Coca Cola uit komt.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een whiskey-cola maar ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet lekker vind
Die hebben we op het werk, gefilterd, gekoeld, koolzuurwaterquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien komt het nog. Er is er nu wel eentje waar water met koolzuur uitkomt.
Docu aan het kijken over 1956... Heftig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien komt het nog. Er is er nu wel eentje waar water met koolzuur uitkomt.
Zijstraat ervan woonde ik dus ik ken dat huisquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwwww geen geld. Misschien iets voor @:uitstraling?
Zou dat best thuis willenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die hebben we op het werk, gefilterd, gekoeld, koolzuurwater
Mij ook maar sommige. Behalve tequilla, die drink ik niet meer sinds Prins Pils koning isquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg het amper wegSterke drank ligt me niet zo
Ooit bij dat restaurant gegeten??quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijstraat ervan woonde ik dus ik ken dat huis
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Docu aan het kijken over 1956... Heftig.
Rakosi, wat een engerd...quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En dan de naweeën. Sommige opstandelingen zijn nog dik tien jaar lastiggevallen door de geheime diensten. Kennis van mijn ouders is meernalen opgepakt en ‘verdween’ dan gewoon een paar weken.
Tequilla vind ik echt vies. Eigenlijk vind ik alleen gin wel lekker, gemixt met tonic.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij ook maar sommige. Behalve tequilla, die drink ik niet meer sinds Prins Pils koning is
Als je lekker dronken wil worden werken shotjes tequila primaquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tequilla vind ik echt vies. Eigenlijk vind ik alleen gin wel lekker, gemixt met tonic.
Keer de mist mee ingegaan met tequila, een watervaste stift en een meisje met enorme witte borstenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je lekker dronken wil worden werken shotjes tequila prima
Ik heb dat maar 2 keer gehad in mijn leven en de laatste keer kan ik me niet eens meer herinneren hoe ik thuis ben gekomen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tequilla vind ik echt vies. Eigenlijk vind ik alleen gin wel lekker, gemixt met tonic.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke docu trouwens?Kan ik die ook ergens zien?
Na één glas sterke drank of twee glazen bier val ik in slaapquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je lekker dronken wil worden werken shotjes tequila prima
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer de mist mee ingegaan met tequila, een watervaste stift en een meisje met enorme witte borsten
Wat?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer de mist mee ingegaan met tequila, een watervaste stift en een meisje met enorme witte borsten
Tanlines over getekend?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat maar 2 keer gehad in mijn leven en de laatste keer kan ik me niet eens meer herinneren hoe ik thuis ben gekomen.
Was de avond voor de kroning van Wim Lex, daarna nooit meer gedronken.quote:
Thanks!quote:
quote:
quote:
Nou, Mandy die was al een tijdje verliefd op me en die had prachtige borsten en we waren dronken van de tequila en toen vond ik een zwarte stift en toen ben ik poppetjes gaan tekenen op haar borsten, mijn vriendin vond dat niet zo'n geslaagde actie van haar en mij eigenlijkquote:
Ik werd geroepen?quote:
Ik ben toch geen simpel tussendoortjequote:Op vrijdag 11 september 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal heeft zin in iets lekkers, huphuphup.
En ook niet lekker genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch geen simpel tussendoortje
Een lege maag is ook niksquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch geen simpel tussendoortje
Schijnbaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ook niet lekker genoeg blijkbaar
Die geluidenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)59718641726937/?t=12
Zijn die nog wel houdbaar?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
k heb bross toetjes gevonden in de koelkast
Allemaal naar binnen werken danquote:
Grote meid, ben trots op jequote:
Oh ik plan dat nooit, ga gewoon lopen en zie wel waar ik uit komquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vrijdagavond is wel een beetje extra sneu. Ik zit m'n training voor morgen te plannen.
Ja, normaal wel, maar ik ga een programma volgen en daarvoor moet ik wat testen eerst.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik plan dat nooit, ga gewoon lopen en zie wel waar ik uit kom
Wat voor programma?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, normaal wel, maar ik ga een programma volgen en daarvoor moet ik wat testen eerst.
Hardlopen. M'n HM in A'dam gaat niet door (goh), dus nu verplaatst naar februari en m'n trainer ingeschakeld voor hulp.quote:
Wat is het verste dat je ooit gelopen hebt aan een stuk?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen met een debielengezicht vastgeplakt op het kussen wakker worden
16kmquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is het verste dat je ooit gelopen hebt aan een stuk?
Daarvoor heeft een schema denk ik wel nut jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hardlopen. M'n HM in A'dam gaat niet door (goh), dus nu verplaatst naar februari en m'n trainer ingeschakeld voor hulp.
Ik doelde ook op hardlopenquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
16km
Aan hardlopen dan, wandelend ben ik verder geweest.
Dam tot Damloop??quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
16km
Aan hardlopen dan, wandelend ben ik verder geweest.
Zodat ze 's ochtends vastgeplakt zat aan het kussen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
zag ooit zon meisje op tv. zon make up pop die ging slapen met make up als ze bij haar vriend sliep.
Ik begrijp wel waarom soms
nee zodat ze er niet zo debiel uit zagquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat ze 's ochtends vastgeplakt zat aan het kussen?
Is ook geen wedstrijd gelukkig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doelde ook op hardlopen![]()
Is een goede 11km verder dan ik ooit heb hardgelopen
Die heb ik ook 1 keer gedaan. Was erg leuk en gratis (behalve de treinreis dan)quote:
Alsof je dat met een kilo plamuur op je hoofd niet doetquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zodat ze er niet zo debiel uit zag
Ex was werkelijk een prachtige vrouw met make-up op maar zonder make-up leek ze 16 en op een molrat, best veel boeken gelezen in die drie jaar tijdquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
zag ooit zon meisje op tv. zon make up pop die ging slapen met make up als ze bij haar vriend sliep.
Ik begrijp wel waarom soms
Toch indrukwekkende afstand voor een niet loper als ikquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook geen wedstrijd gelukkig.Maar het is geen onrealistisch doel in ieder geval.
Ik heb 'm vorig jaar dus gedaan (en sindsdien redelijk m'n afstanden bijgehouden, als ik nu zelf relaxed zou gaan lopen, zou ik een route van 10-12 uitzoeken) en ergens was het wel jammer dat het zo tyfusheet was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik ook 1 keer gedaan. Was erg leuk en gratis (behalve de treinreis dan)
Eh, jij fietst veel verder.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch indrukwekkende afstand voor een niet loper als ik
Is ook wel verstandig. Bij de HM's die ik gevoelsmatig het beste en lekkerste liep had ik kort(Ca 1 maand) ervoor nog een 10 Miles gelopenquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, jij fietst veel verder.
Maar daarom ook het programma, die 16km ging nog wel met aankloten, maar een HM wil ik gewoon goed voorbereiden.
Een goede voorbereiding is sowieso aan te radenquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, jij fietst veel verder.
Maar daarom ook het programma, die 16km ging nog wel met aankloten, maar een HM wil ik gewoon goed voorbereiden.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Iemand die hier werkte heeft/had een zoon. Die had ca 1-2 maanden van te voren op eens het idee om de HM hier in Eindhoven te gaan lopen. Zonder enige training of hardloopervaring. HIj heeft hem uitgelopen, maar moest wel dezelfde dag nog naar de spoedeisende hulp vanwege problemen met het hart![]()
![]()
Goh...
De artsen waren , volgens haar, ook best boos op haar zoon. EN TERECHT
Ouch, dat laatste stuk is dan echt dodelijk ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is sowieso aan te raden![]()
Ik heb 2 jaar geleden de langste versie van de Amstel tour versie gereden (240km) en de langste rit die ik in het jaar ervoor had gedaan was rond de 160km. De laatste 20km waren toen echt killing terwijl ik dacht dat ik het wel op terrein ervaring aan kon
Dat had ik al,toen zij het vertelde over de plannen van haar zoon. Die is overigens net als ik van 1981quote:
Ja, ik ga ook maarquote:
Trustequote:
Nice. Heb t nodig. Helemaal klaar met dit gezeik hier.quote:
Een hoop moeilijk om elkaar heen gedraaiquote:Op zaterdag 12 september 2020 07:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het gaat lopen ja
Ik hoop dat de opkomst een beetje meezit eigenlijk. De doelgroep is over het algemeen wel 60+ en er zijn al mensen die zich afgemeld hebben omdat ze in een risicogroep vallen... Normaal zijn er al ongeveer even veel bezoekers als handelaren, dus het kan weleens rustig worden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hoop moeilijk om elkaar heen gedraai
quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel een eindje wandelen.
Vaargenotquote:Op zaterdag 12 september 2020 08:32 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning.
Belooft een mooie dag te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |