JA! Helemaal hyperrrrr nu.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
23quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer was jij er ook alweer?
de slechte beschikbaarheid zal iets te maken hebben met covid (de fabriek in Tsjechië heeft kennelijk stil gelegen)quote:
jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan ook 10 dagen toch? Zijn we er wel wat dagen tegelijk.
Lol snap ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n ou elke update op de nos site maakt mij bang :p
Geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ouzo was met anijs toch? Volgens mij vond ik dat lekker.
Ik heb het gemist, wat heb je geboekt?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Kan nog niet echt geloven dat ik geboekt heb.
In Griekenland ben ik er gek op, als ik een fles mee naar huis neem smaakt het opeens minderquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ouzo was met anijs toch? Volgens mij vond ik dat lekker.
Jawelquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Kan nog niet echt geloven dat ik geboekt heb.
10 dagen Griekenland.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, wat heb je geboekt?
Lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
10 dagen Griekenland.Moet route enzo nog bepalen.
Het zou m'n vierde account pas zijn.quote:
Gehaktballetje net nog niet.quote:
Is met alles op vakantie zo toch? Inclusief vakantieliefdesquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Griekenland ben ik er gek op, als ik een fles mee naar huis neem smaakt het opeens minder
Lolquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is met alles op vakantie zo toch? Inclusief vakantieliefdes
Doelde op mijn kloontjesaantalquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou m'n vierde account pas zijn.
Mevr Koen heb ik in Griekenland leren kennenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is met alles op vakantie zo toch? Inclusief vakantieliefdes
Gaan jullie niet eens samenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
10 dagen Griekenland.Moet route enzo nog bepalen.
oh echtquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen heb ik in Griekenland leren kennen
Net zoals hier op het strand.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zwaaien wel van een afstandje:P
preciesquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net zoals hier op het strand.
Heb je zoveel accounts gehad hier?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou m'n vierde account pas zijn.
Jij en Liesje gaan samen naar Griekenland?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zwaaien wel van een afstandje:P
Nee, we gaan beiden naar Griekenland.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij en Liesje gaan samen naar Griekenland?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, we gaan beiden naar Griekenland.
Ja maar daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je kan mentionen bestaat het al @:bitterballetje
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, we gaan beiden naar Griekenland.
Drie dus. Deze, m'n kutkerstkloon en een anonieme kloon.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je zoveel accounts gehad hier?
Ligt Fok! je zozeer aan het hart?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drie dus. Deze, m'n kutkerstkloon en een anonieme kloon.
Weet helemaal niet of we echt dicht bij elkaar in de buurt komen hoor. Wel beiden vliegen op Thessaloniki.quote:
ja en dorpje ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen plannen qua dingen bezichtigen enzo? 10 dagen strand?
Ik dacht dat die ijskoud was. Maar hij is nog warm van Fok!s zijn liefde.quote:
Heerlijk Ik ook wel hoor maar ook beetje rondreizen eerst en dan plof ik ergens neer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dorpje ofzo![]()
Maar ik ga daar echt als zon woestijnhagedis zoveel mogelijk zon opslurpen
Proost, I guess.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die ijskoud was. Maar hij is nog warm van Fok!s zijn liefde.
Je bedriegt ons met jouw naam.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm jullie kunnen beter in Den Haag meeten dan in Griekenland, 270 km van elkaar af @:liesje1979 @:bitterbal
Niet ff de grens over Albanië in?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar dat Kastoria wil ik graag de eerste twee nachten ofzo en daarna zie ik nog wel komende weken, misschien ga ik ook wel daar naar de kust
De laatste keer is alweer even geleden, maar ik vind het wel lekker rustig. Maar ik haat de meeste mensen, dus eh.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Vervelen jullie je niet als je alleen op vakantie gaat? Of maak je daar vrienden?
Coördineer jij effe een KSC-meet als beide dames weer in het land zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm jullie kunnen beter in Den Haag meeten dan in Griekenland, 270 km van elkaar af @:liesje1979 @:bitterbal
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Coördineer jij effe een KSC-meet als beide dames weer in het land zijn?
Om dingen te bekijken vond ik het altijd dikke prima, maar het alleen zijn vond ik vaak nog vervelender dan in NL. Heb het een paar keer gedaan. Maar wel erg vaak met jongeren /groepsreizen, dat vond ik destijds geweldigquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Vervelen jullie je niet als je alleen op vakantie gaat? Of maak je daar vrienden?
Ja in thailand ben ik nu niet meer alleen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Coördineer jij effe een KSC-meet als beide dames weer in het land zijn?
die ene keer dat ik alleen op vakantie ben geweest was een dikke prima. Het waren dan ook maar 3 overnachtingen. Maar toch ga ik het waarschijnlijk nog een keer doen...quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt een lokale ladyboy als vriend(in) (?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in thailand ben ik nu niet meer alleen.
maar eerste keer dat ik alleen ging ben ik dus geen dag alleen geweest
Ik ben thuis ook alleen dus merk geen verschil.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben thuis ook alleen dus merk geen verschil.
Ja een stedentrip of rondreis, dan heb je zat te doen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
die ene keer dat ik alleen op vakantie ben geweest was een dikke prima. Het waren dan ook maar 3 overnachtingen. Maar toch ga ik het waarschijnlijk nog een keer doen...
Heel misschien.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet ff de grens over Albanië in?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben thuis ook alleen dus merk geen verschil.
Da's meestal waarom ik ergens heen ga inderdaad, shit bekijken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een stedentrip of rondreis, dan heb je zat te doen.
ook :pquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt een lokale ladyboy als vriend(in) (?) gemaakt?
Zelfs met oranje zou ik geneigd zijn als ik de grens over kon er toch heen te gaanquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel misschien.
Maar heb het nog niet gepland ofzo maar kan me voorstellen dat als ik zo dichtbij ben de verleiding wel heel groot zat zijn. Als Albanie tegen die tijd wel geel is, wat ik niet verwacht dan zit ik sowieso wel wat dagen daar. Maar denk dat het oranje blijft.
Holy crap trippy site.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
ik zie nu dit van het hotel waar ik zit
https://www.alia-palace.com/360/index.html
Vrienden niet echt, al heb ik die in Albanie wel inmiddels. Meer losse contacten, dus bijvoorbeeld een hele busreis met iemand kletsen en lol en dan weer alleen verder. Vervelen eigenlijk nooit, ik kan goed alleen zijn, in de avond lekker wat eten en drinken enzo en daarna op mijn kamer gewoon FOK!quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Oeh nicequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
ik zie nu dit van het hotel waar ik zit
https://www.alia-palace.com/360/index.html
Ja even kletsen in het hotel of in de trein en weer verder.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrienden niet echt, al heb ik die in Albanie wel inmiddels. Meer losse contacten, dus bijvoorbeeld een hele busreis met iemand kletsen en lol en dan weer alleen verder. Vervelen eigenlijk nooit, ik kan goed alleen zijn, in de avond lekker wat eten en drinken enzo en daarna op mijn kamer gewoon FOK!
Ik ben toen in Praag geweest. De eerste volle dag kwam ik per toeval een gratis tour tegen. (gids Zack heeft wel gewoon fooi gekregen). Dat heeft me wel wat geholpen. De tweede volle dag ben ik gewoon door de stad gelopen. Ook gewoon prima vermaak. Was wel vermoeiend, maar bevredigend..quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een stedentrip of rondreis, dan heb je zat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |