Ahh dies ook mooiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
( Of weten jullie dit al ff en zijn ze allemaal al geweest)
Is dat niet een heel dorp zo in die kleur.... staat me vaag iets van bij..quote:
Chefchaouen toch in Marokko, al kunnen er meerdere steden zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet een heel dorp zo in die kleur.... staat me vaag iets van bij..
Ja die jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Chefchaouen toch in Marokko, al kunnen er meerdere steden zijn.
Zou goed kunnen ,staat me ook iets van bij ,maar waar dat is , of hoe dat zit weet ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet een heel dorp zo in die kleur.... staat me vaag iets van bij..
Ah!! thnx!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Chefchaouen toch in Marokko, al kunnen er meerdere steden zijn.
Hmmm Sadé... altijd al een zwak voor gehad...quote:
Mooie vrouw , fijne stem en lekkere muziekquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm Sadé... altijd al een zwak voor gehad...
Een soort finesse en klasse.. in mijn belevingquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooie vrouw , fijne stem en lekkere muziek
Echt wel!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een soort finesse en klasse.. in mijn beleving
@4:12quote:
Ga het niet uit leggen.. maar dit liedje van hun heeft mij leven ingrijpend veranderd.. nou ja.. het liedje niet.. maar het symboliseert het.. of zoiets.... damn, ik houd beter op met typen.quote:
Dat is het mooie van muziekquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga het niet uit leggen.. maar dit liedje van hun heeft mij leven ingrijpend veranderd.. nou ja.. het liedje niet.. maar het symboliseert het.. of zoiets.... damn, ik houd beter op met typen.
Die is ook zo mooiquote:
Babes are toys?quote:
2 fucking half uur !! Zal best goed zijn,. maar topic killing !quote:
quote:
< hardop aan het lachen , gek lekker wijf !quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< hardop aan het lachen , gek wijf !
Heb een collega, die is zuid afrikaan... we knallen Die Antwoord regelmatig door het bedrijfquote:
De toon is gezet!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:26 schreef cosmosis het volgende:
Ja wtf gaat weer de verkeerde kant op, meteen alles fucked!
Ik heb 'm niet helemaal afgeluisterd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zo dik gek! Helemaal tot het eind!
Yoh, op 3.10 minuten begint hij pas!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet helemaal afgeluisterd.
Geluisterd!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Yoh, op 3.10 minuten begint hij pas!
Hier is de wat minder harde versie
Jezus wat een kut muziek komt er naar boven als je naar Curious zoektquote:
Klinkt wel lekker hoor, maar zet 'm niet in mijn lijstje met favorieten.quote:
Ja kan ik mij voorstellen, schrampt aan het Goatrance genre, kan Gast_op_Afstand beamen. Moet je beetje meer van de underground trance houden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker hoor, maar zet 'm niet in mijn lijstje met favorieten.
Lekker oldschool knallen!quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Lekker oldschool knallen! [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:23 schreef cosmosis het volgende:
Mijn Youtube suggestions worden met de dag vreemder door dit topic.
Haha, ook wel weer eens leuk.quote:
Haha jezus in welk niveau ben jij beland.quote:
Dit is mijn niveauquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha jezus in welk niveau ben jij beland.
Hemel wat een alpha Viking vrouw, om bang van te worden.quote:
Duhquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hemel wat een alpha Viking vrouw, om bang van te worden.
quote:
Okquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:38 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga weer even wat aspirines wegtikken
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:38 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:38 schreef puzziepie het volgende:
Vind t gewoon geen leuk nummer.quote:
Om te kotsen zelfsquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vind t gewoon geen leuk nummer.
okquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe normaal joh, zo moeilijk is het niet.
Lekkuh !!quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kom op zeg, Hoof is gewoon zo, dit is buiten proportie voor jou.
quote:
Hier een nummertje waar jullie samen naar kunnen luisteren en elkaar eens goed in de ogen kijken.quote:
Verschrikkelijk nummer welquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[..]
Hier een nummertje waar jullie samen naar kunnen luisteren en elkaar eens goed in de ogen kijken.
Ugh, mag dat?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[..]
Hier een nummertje waar jullie samen naar kunnen luisteren en elkaar eens goed in de ogen kijken.
Boeiend. Ik vraag me gewoon af waarom, meer niet. Een kots smiley komt nogal debiel over.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Denk ff na, gebruik jij die smiley? Nope, Hoof wel, bij iedereen. Zie de lading
Hey niet haten, hier een nummer voor jou, ben je ook koest.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hey niet haten, hier een nummer voor jou, ben je ook koest.
quote:
En dat "koest" vergeef ik je.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hey niet haten, hier een nummer voor jou, ben je ook koest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Haha top clip!quote:
Ode to Joy!quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat "koest" vergeef ik je.Dat was alleen om je te triggeren om te klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What lies behind makes no sense in my mind
Ik ga hem ff klikken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
Zo indrukwekkend, Egypte, blijft me fascineren.
Ja? Daar vaak geweest, en de traditionele dans goed geleerd?quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
B-kant van O Fortunaquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ga hem ff klikken.
Nee joh, gekkie, gewoon een soort klikquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja? Daar vaak geweest, en de traditionele dans goed geleerd?
Ik heb en goede die daar op aan sluit in mijn hoofd... ben aan het zoeken , weet ff de titel niet.quote:
]quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja? Daar vaak geweest, en de traditionele dans goed geleerd?
Frankrijk zit ook zeker in mijn systeemquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ga hem ff klikken.
Edit: Nog Frans ook.. beter.
De Fransen hebben overigens zeer uitgebreid onderzoek gedaan naar het oude Egypte.
Naja gelukkig maar, want je zou van een koude kermis thuiskomen, nog nooit iemand daar zo zien dansenquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie, gewoon een soort klik
Bangles is wel goed overigens![]()
Neem je tijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb en goede die daar op aan sluit in mijn hoofd... ben aan het zoeken , weet ff de titel niet.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Naja gelukkig maar, want je zou van een koude kermis thuiskomen, nog nooit iemand daar zo zien dansen
Als we kunnen helpen, hoor ik het graag...quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb en goede die daar op aan sluit in mijn hoofd... ben aan het zoeken , weet ff de titel niet.
quote:
Gevonden !!quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als we kunnen helpen, hoor ik het graag...
Maar wtf, je zou maar vast komen te zitten in die liftquote:
Kan beter maar goed zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Gevonden !!
Sluit je ogen... of kijk , luister en huiver:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kan beter maar goed zijn.
Wat een ellende![]()
![]()
![]()
![]()
Oei dat ken ik niet (ff googelenquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt beter dan aspirines.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei dat ken ik niet (ff googelen
Ik heb hem vergeleken, maar om bij deze 2 overeenkomsten te zien, moet ik toch nog even wat extra uit de koelkast halen!quote:
Enquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Gevonden !!
Sluit je ogen... of kijk , luister en huiver:
Egypte !!!!quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb hem vergeleken, maar om bij deze 2 overeenkomsten te zien, moet ik toch nog even wat extra uit de koelkast halen!
[..]
En
[..]
Die heb ik een uur geleden al gepost.quote:
?quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh Whiskey .. gaat em niet worden
Ey! das niet zo maar whiskey, dat is next level! Je kunt het ook mixen in een cocktail (eeeeeeeeeeeeeeeuwig zonde maar het kan)quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh Whiskey .. gaat em niet worden
Ja en?quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die heb ik een uur geleden al gepost.
Geen PI? Letterlijkquote:
The Beatles, zo saai, sorry, maar daar kan ik echt niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Perspectief.
Focus op de rechter.
< Negeert dat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
The Beatles, zo saai, sorry, maar daar kan ik echt niet naar luisteren.
Ik ook als ik daar aan beginquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
?
< Is waarschijnlijk de weg kwijt.
Ik dacht dat het een soort van Jägermeister wasquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ey! das niet zo maar whiskey, dat is next level! Je kunt het ook mixen in een cocktail (eeeeeeeeeeeeeeeuwig zonde maar het kan)
Slaap wel cosmosis, avoid the black holes!quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:50 schreef cosmosis het volgende:
Boehaaa, over 4 uur weer op, welke mongool heeft bedacht om op zaterdagochtend op pad te gaan dan, ja ik dus..
Goodnight en tot aan de ander kant. (@:puzziepie je moet die Whiskey eens proberen, doe beetje in je Cola, je zult geen spijt krijgen, beter dan aspirine troep)
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook als ik daar aan begin
[..]
Ik dacht dat het een soort van Jägermeister was![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:50 schreef cosmosis het volgende:
Boehaaa, over 4 uur weer op, welke mongool heeft bedacht om op zaterdagochtend op pad te gaan dan, ja ik dus..
Goodnight en tot aan de ander kant. (@:puzziepie je moet die Whiskey eens proberen, doe beetje in je Cola, je zult geen spijt krijgen, beter dan aspirine troep)
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:50 schreef cosmosis het volgende:
Really? Nou, ok, dat is wel een beetje zo.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe later, hoe softer
O, O, oepsquote:
quote:
Door mijn zoon (ondertussen iets minder tje) heb ik alle afleveringen gezienquote:
Ik heb ze ook gezien, maar gewoon omdat ik het zelf leuk vind.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door mijn zoon (ondertussen iets minder tje) heb ik alle afleveringen gezien
Dat magquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien, maar gewoon omdat ik het zelf leuk vind.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door mijn zoon (ondertussen iets minder tje) heb ik alle afleveringen gezien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |