Ahh dies ook mooiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
( Of weten jullie dit al ff en zijn ze allemaal al geweest)
Is dat niet een heel dorp zo in die kleur.... staat me vaag iets van bij..quote:
Chefchaouen toch in Marokko, al kunnen er meerdere steden zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet een heel dorp zo in die kleur.... staat me vaag iets van bij..
Ja die jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Chefchaouen toch in Marokko, al kunnen er meerdere steden zijn.
Zou goed kunnen ,staat me ook iets van bij ,maar waar dat is , of hoe dat zit weet ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet een heel dorp zo in die kleur.... staat me vaag iets van bij..
Ah!! thnx!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Chefchaouen toch in Marokko, al kunnen er meerdere steden zijn.
Hmmm Sadé... altijd al een zwak voor gehad...quote:
Mooie vrouw , fijne stem en lekkere muziekquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm Sadé... altijd al een zwak voor gehad...
Een soort finesse en klasse.. in mijn belevingquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooie vrouw , fijne stem en lekkere muziek
Echt wel!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een soort finesse en klasse.. in mijn beleving
@4:12quote:
Ga het niet uit leggen.. maar dit liedje van hun heeft mij leven ingrijpend veranderd.. nou ja.. het liedje niet.. maar het symboliseert het.. of zoiets.... damn, ik houd beter op met typen.quote:
Dat is het mooie van muziekquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga het niet uit leggen.. maar dit liedje van hun heeft mij leven ingrijpend veranderd.. nou ja.. het liedje niet.. maar het symboliseert het.. of zoiets.... damn, ik houd beter op met typen.
Die is ook zo mooiquote:
Babes are toys?quote:
2 fucking half uur !! Zal best goed zijn,. maar topic killing !quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |