Ziet er wel uit als een nuttige aankoop.quote:
Jij vind dit spannend? Sparta heeft een halve kans gehad in 80 minutenquote:Op zondag 13 september 2020 16:02 schreef Heeinz het volgende:
Nooit gedacht dat Sparta uit zo spannend kon zijn
Ik kan me nog wel een 4-0 nederlaag daar herinneren.quote:Op zondag 13 september 2020 16:02 schreef Heeinz het volgende:
Sparta kan er helemaal niks vanquote:Op zondag 13 september 2020 16:02 schreef Heeinz het volgende:
Hij staat er niet voor zijn verfijnde balgevoel.quote:Op zondag 13 september 2020 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Alvarez met zijn geweldige aanname , genieten hoor
Van Basten genot.quote:Op zondag 13 september 2020 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een 4-0 nederlaag daar herinneren.
Zijn ongelofelijk soepele motoriek ? Kan de spanning niet meer aanquote:Op zondag 13 september 2020 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij staat er niet voor zijn verfijnde balgevoel.
Waarom hij er wel staat hoort u na de reclame.
Ik vond het vrij spannend jaquote:Op zondag 13 september 2020 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dit spannend? Sparta heeft een halve kans gehad in 80 minuten
quote:Op zondag 13 september 2020 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn ongelofelijk soepele motoriek ? Kan de spanning niet meer aan
Maar wie is er nou de breker ? De Mos zou hem een alibi verdediger noemen (lol)quote:
Altijd leuk dat ze er vanuit gaan dat degene die niet kan voetballen wel een goede breker is.quote:Op zondag 13 september 2020 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wie is er nou de breker ? De Mos zou hem een alibi verdediger noemen (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |