83 kansen gecreëerd uit open spel en dat in 25 wedstrijden, niet slecht voor een onzichtbare speler, z'n eerste seizoen vooral in de CL was gewoon enorm goed maar afgelopen seizoen was hij nog heel verdienstelijk hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:15 schreef YourCaptor het volgende:
Ja Tadic is alles of niets, tijdens de CL enorm lopen shinen en tijdens een aantal Eredivisie potjes zag je hem gewoon niet. Maar afgelopen jaar echt zeer weinig gezien. Hoop echt dat hij 'het' weer kan vinden.
Dat klinkt niet verkeerd, al heb ik geen idee wat normaal of goed zou moeten zijn voor dat soort cijfers.quote:Op zondag 13 september 2020 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
83 kansen gecreëerd uit open spel en dat in 25 wedstrijden, niet slecht voor een onzichtbare speler, z'n eerste seizoen vooral in de CL was gewoon enorm goed maar afgelopen seizoen was hij nog heel verdienstelijk hoor.
veel beter dan iedere andere speler, nummer 2 was Stengs met 52 of 53 of zoietsquote:Op zondag 13 september 2020 09:42 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd, al heb ik geen idee wat normaal of goed zou moeten zijn voor dat soort cijfers.
noem 3 spelers van PSV die je bij Ajax zou willen zien en die dan ook nog eens een basisplek zouden krijgenquote:Op zondag 13 september 2020 10:09 schreef Shreyas het volgende:
Zal wel een teleurstellend gelijkspel worden vandaag.
Ik lees overal dat Ajax de favoriet is voor de landstitel, terwijl PSV een betere selectie heeft en ook Feyenoord individueel genoeg klasse om wedstrijden die ze slecht spelen toch te winnen (zoals gisteren tegen PEC).
Lekker litertje azijn gedronken bij je ontbijt net?quote:Op zondag 13 september 2020 10:09 schreef Shreyas het volgende:
Ik lees overal dat Ajax de favoriet is voor de landstitel, terwijl PSV een betere selectie heeft en ook Feyenoord individueel genoeg klasse om wedstrijden die ze slecht spelen toch te winnen (zoals gisteren tegen PEC).
Dumfries, Baumgartl, Ihattaren, Malen en Gakpo.quote:Op zondag 13 september 2020 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
noem 3 spelers van PSV die je bij Ajax zou willen zien en die dan ook nog eens een basisplek zouden krijgen
quote:Op zondag 13 september 2020 10:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dumfries, Baumgartl, Ihattaren, Malen en Gakpo.
Ja, maar vorig jaar zag ik het toch goed. Tijdens de zegereeks in oktober en november gaf ik al aan dat onze defensie pure middelmaat was en spelers als Dest, Veltman en Magallan niet goed genoeg voor Ajax. Maar we wonnen steeds wel door onze sterke aanvalslinie. Echter toen die uit vorm raakte, hebben we aan de lopende band puntverlies geleden.quote:Op zondag 13 september 2020 10:30 schreef tompsv18 het volgende:
Ieder jaar dezelfde act bij Shreyas. Mijn god wat een treurnis.
weet je überhaupt wat een basisplek is?quote:Op zondag 13 september 2020 10:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ihattaren en Malen bij de selectie jazeker. Gakpo heel misschien als reservespeler.quote:Op zondag 13 september 2020 10:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het dichter bij elkaar ligt dan veel mensen denken. De nieuwkomers moeten nog maar bewijzen dat ze echt zo goed zijn als Van de Beek en Ziyech.quote:Op zondag 13 september 2020 10:09 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2020 12:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het dichter bij elkaar ligt dan veel mensen denken. De nieuwkomers moeten nog maar bewijzen dat ze echt zo goed zijn als Van de Beek en Ziyech.
Ik ga met veel plezier kijken vanmiddag. Het is voor elke voetbalfan te hopen dat de top 3 (met misschien AZ erbij) gewoon veel wedstrijden wint.quote:Op zondag 13 september 2020 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]dat zijn ze natuurlijk niet maar ik heb wel vertrouwen in het geheel
Dat was vorig seizoen wel vervelend inderdaadquote:Op zondag 13 september 2020 12:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Beetje competitie is toch veel leuker dan een seizoen waarin het in maart al klaar is.
dit wordt sowieso een vreemd seizoen omdat de toppers allemaal in de 2e seizoenshelft gespeeld worden dus het zal tot die tijd zeker wel spannend blijvenquote:Op zondag 13 september 2020 12:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ga met veel plezier kijken vanmiddag. Het is voor elke voetbalfan te hopen dat de top 3 (met misschien AZ erbij) gewoon veel wedstrijden wint.
Beetje competitie is toch veel leuker dan een seizoen waarin het in maart al klaar is.
quote:Op zondag 13 september 2020 12:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen wel vervelend inderdaad
quote:Op zondag 13 september 2020 12:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen wel vervelend inderdaad
geen punt voor Ajax als ze het halen maar voor Feyenoord en PSV is het beter als AZ het niet haaltquote:Op zondag 13 september 2020 12:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Wel benieuwd of AZ nog Champions League haalt.
Als dat gebeurt dan is vorig jaar echt totaal voor niets geweest.
Ik denk dat achteraf gezien het beter was geweest als Ajax zich via de voorrondes had moeten plaatsen. Had je nu gegarandeerd 2 clubs in de groepsfase.quote:Op zondag 13 september 2020 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen punt voor Ajax als ze het halen maar voor Feyenoord en PSV is het beter als AZ het niet haalt
Het is niet dat hij veel keuze heeft. Labyad kun je over twisten, de rest is logisch. Op die posities is er simpelweg geen betere optie.quote:Op zondag 13 september 2020 13:41 schreef Class het volgende:
Flopstelling, waarschijnlijk valt het kwartje bij TH pas weer in December ofzo
Snap niet dat ze maar zo weinig hebben ingekocht nog deze zomer.quote:Op zondag 13 september 2020 13:45 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Het is niet dat hij veel keuze heeft. Labyad kun je over twisten, de rest is logisch. Op die posities is er simpelweg geen betere optie.
Kudus en Gravenberch kunnen niet samen blijkbaar, en de laatste was één van de betere in de voorbereiding.quote:Op zondag 13 september 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
Matig middenveld zeg. Waarom speelt Kuddus niet?
Er zitten natuurlijk wel een paar grote talenten in en Onana en Blind zijn ook toppers in de Eredivisie natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
Vind dit eigenlijk helemaal niet zo'n bijzonder elftal. Tadic en Tagliafico zijn van uitzonderlijke kwaliteit, verder vrij veel middelmaat.
Ihattaren liever in de basis dan Gravenberch.quote:Op zondag 13 september 2020 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihattaren en Malen bij de selectie jazeker.
Ihattaren en Gravenberch staan niet op dezelfde positie.quote:Op zondag 13 september 2020 14:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ihattaren liever in de basis dan Gravenberch.
Malen in de spits sowieso beter dan Labyad.
Dan nog zou Ihattaren het beter doen op die positiie, ook al is het niet zijn eigen positie.quote:Op zondag 13 september 2020 14:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ihattaren en Gravenberch staan niet op dezelfde positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |