Is het niet Hindley die bij Kelderman zit?quote:
Je hebt wel een beetje een obsessie met die jongen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Wordt weer een mooie ereplaats voor Wilco.
kunnen er niets van. En het is maar de vraag of het Oomen is en niet Hindley.quote:
De Slob vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou vast een mooi stukkie gaan typen voor Wielerflits.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Verdiende overwinning.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:04 schreef showtimer het volgende:
Schitterende winnaar al zeg ik het zelf.
Hij heeft kritiek op Kelderman vanwege van alles en nog wat, want dit kan hij niet en dat kan hij niet, maar is wel veeleisend als het op aantal overwinningen aankomt. Echt rijmen doet dat niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een obsessie met die jongen heb ik het idee.
Showtimer, en een aantal Britten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Is er ooit iemand opgewonden geraakt van een Yates overwinning?
Hij heeft een wat lelijke stijl, maar voor de rest is er toch weinig mis met Simon? Koerst attractief.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Net op tijd voor een nieuw contract.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:03 schreef Mani89 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |