Toch een ander plan, zo te zien.quote:
Oscar? Ik kijk op mute.quote:Op zondag 13 september 2020 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch een ander plan, zo te zien.
Si.quote:
Blok ging er opeens op in het peloton.quote:Op zondag 13 september 2020 14:59 schreef Remco het volgende:
Ineens 2,40 voorsprong weer, blijft bijzonder die tijdsverschillen in Italie altijd.
Het wordt een b-ploeg inmiddels.quote:Op zondag 13 september 2020 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tom moet onze kopman maar worden.
Niet waar.quote:Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef showtimer het volgende:
The last victory for FABBRO Matteo (BORA - hansgrohe) was 1159 days ago (Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc - Prologue 2017)
©Steef
Tom-Jelten Slager.quote:Op zondag 13 september 2020 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tom moet onze kopman maar worden.
Heerlijke finale. Wielrennen kan best leuk zijn.quote:
Buru had de steun toch wel mogen hebben.quote:Op zondag 13 september 2020 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerlijke finale. Wielrennen kan best leuk zijn.
Jakob had beter op kop kunnen rijden ja.quote:Op zondag 13 september 2020 15:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Buru had de steun toch wel mogen hebben.
Lullig maar waar.quote:Op zondag 13 september 2020 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezegd hebbende, als Wilco voor de winst had gesprint had hij ongetwijfeld de bibbers gekregen.
Met de eeuwige voetnoot dat Evenepoel afwezig was. /Wuytsquote:Op zondag 13 september 2020 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
De tijdrit van morgen is iets waar ik erg naar uitkijk. De laatste puntjes op de i vooraleer Pippo wereldkampioen wordt in Imola.
Jos wordt vast weer 2de!quote:Op maandag 14 september 2020 11:56 schreef Momo het volgende:
Vandaag de tijdrit, een battle tussen Dennis en Ganna neem ik aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |