abonnement Unibet Coolblue
pi_195364355
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Israel on steroids _O_ Dan is hij helemaal niet meer te stoppen.
[..]

Mja, het is toch wel vreemd hoor, ook zijn reacties erop in de persco en bij Ariel zijn bepaald niet overtuigend. En eigenlijk vind ik het ook wel veelzeggend dat Ariel het hem vraagt; je maakt je niet populair bij sporters als je zo'n vraag stelt ("You're not worth the chair you're sitting on", reageerde Armstrong ooit). Dus Ariel zal wel hele sterke aanwijzingen hebben gehad en een soort van morele verplichting gevoeld hebben als journalist om het toch te vragen.

Het is wel superironisch als fans van Paulo Costa hierover klagen :D
Ja z'n reacties zijn wel gepikeerd. Maar als je echt niks hebt gebruikt dan voelt het natuurlijk ook wel als een belediging. Hij heeft dus niets van een verklaring gegeven? Het ziet er wel apart uit.
pi_195364430
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:14 schreef Nober het volgende:

[..]

Ze heeft geen TDD maar gaat toch tegen Pena vechten... :?
[..]

Er zijn niet veel sporters die Trump supporten dus I'm not surprised motherfuckers!

[ afbeelding ]
Ah je hebt de foto gevonden, zag alleen beelden op tv.

Ik ben vergeten hoe die Pena ook alweer is. Tegen Nunes was de TDD in ieder geval kansloos.
pi_195365275
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Ah je hebt de foto gevonden, zag alleen beelden op tv.

Ik ben vergeten hoe die Pena ook alweer is. Tegen Nunes was de TDD in ieder geval kansloos.
You should be embarrassed!!

pi_195365502
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:36 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Ja z'n reacties zijn wel gepikeerd. Maar als je echt niks hebt gebruikt dan voelt het natuurlijk ook wel als een belediging. Hij heeft dus niets van een verklaring gegeven? Het ziet er wel apart uit.
Nee, bij de persconferentie werd gevraagd wat er met z'n rechter pectoral aan de hand was, omdat Jon Jones dat meteen had benoemd (merk op, zoals Chael Sonnen vaak zegt, steroid users hebben het van elkaar meteen door als iemand het gebruikt). Reactie Izzy: "why are you looking at my titties?" en verder niets. Bij Ariel zei hij dat hij geen idee had, dat hij het acht weken eerder had ontwikkeld maar niet naar de dokter wilde tot het gevecht ( :?) en was zijn verdediging dat het maar bij een pec was. Dat is al wel stevig debunked, er is een lange lijst voorbeelden van body builders met assymetrische gyno. Korte samenvatting van mijn research is: er kunnen natuurlijke oorzaken zijn van gyno, maar bij dusdanig snelle ontwikkeling moet er iets heel heftigs zijn gebeurd. Of het is een designer steroid, vervolgens daarmee stoppen om niet positief te testen, waardoor de hormonale verhouding oestrogeen/testosteron scheef is gaan liggen. Je kan in dit soort gevallen als sportvolger (afhankelijk van hoe cynisch je bent) altijd zelf kiezen wat je gelooft: een zeldzame natuurlijke verklaring of de dopingverklaring.

Maar goed, de aandacht ervoor is wat mij betreft hoe dan ook overdreven. Als hij inderdaad gebruikt is het doper versus doper. Zijn prestatie als mixed martial artist afgelopen weekend was gewoon indrukwekkend - vooral technisch.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Master class van Adesanya. Als je hem ook hoort praten in de persconferentie direct na het gevecht, hij is zo scherp, hij weet ongeveer elke stoot of trap van Costa nog, echt bizar.

[ Bericht 2% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 01-10-2020 14:51:56 ]
pi_195365564
quote:
Ik zie Pena ondanks de alcohol en popo nog staan dus met háár TDD zit het iig wel snor B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door 3rr0r op 01-10-2020 14:58:25 ]
pi_195365704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee, bij de persconferentie werd gevraagd wat er met z'n rechter pectoral aan de hand was, omdat Jon Jones dat meteen had benoemd (merk op, zoals Chael Sonnen vaak zegt, steroid users hebben het van elkaar meteen door als iemand het gebruikt). Reactie Izzy: "why are you looking at my titties?" en verder niets. Bij Ariel zei hij dat hij geen idee had, dat hij het acht weken eerder had ontwikkeld maar niet naar de dokter wilde tot het gevecht ( :?) en was zijn verdediging dat het maar bij een pec was. Dat is al wel stevig debunked, er is een lange lijst voorbeelden van body builders met assymetrische gyno. Korte samenvatting van mijn research is: er kunnen natuurlijke oorzaken zijn van gyno, maar bij dusdanig snelle ontwikkeling moet er iets heel heftigs zijn gebeurd. Of het is een designer steroid, vervolgens daarmee stoppen om niet positief te testen, waardoor de hormonale verhouding oestrogeen/testosteron scheef is gaan liggen. Je kan in dit soort gevallen als sportvolger (afhankelijk van hoe cynisch je bent) altijd zelf kiezen wat je gelooft: een zeldzame natuurlijke verklaring of de dopingverklaring.

Maar goed, de aandacht ervoor is wat mij betreft hoe dan ook overdreven. Als hij inderdaad gebruikt is het doper versus doper. Zijn prestatie als mixed martial artist afgelopen weekend was gewoon indrukwekkend - vooral technisch.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Master class van Adesanya.
Okay,... to be continued dus. De gyno die ik wel eens heb gezien was meer onder de tepel en niet zo groot dat de hele 'tiet' vreemd werd (tenzij een fatty), vandaar dat ik eerder dacht aan dat het gewoon zijn eigen aparte borstspiervorm qua aanhechtingen was icm ontstoken of gezwollen door een blessure wellicht. Maar het ziet er wel dusdanig vreemd uit dat het inderdaad gyno kan zijn.
pi_195369627
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:58 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Okay,... to be continued dus. De gyno die ik wel eens heb gezien was meer onder de tepel en niet zo groot dat de hele 'tiet' vreemd werd (tenzij een fatty), vandaar dat ik eerder dacht aan dat het gewoon zijn eigen aparte borstspiervorm qua aanhechtingen was icm ontstoken of gezwollen door een blessure wellicht. Maar het ziet er wel dusdanig vreemd uit dat het inderdaad gyno kan zijn.
het is gewoon gyno, microdosis testosteron op waterbasis is er binnen 24 uur weer uit.
die gasten staan s'avonds om 23.00 allemaal met een spuit in hun buikwand/kont omdat Usada maar tot 22.00 mag komen.
pi_195370099


19:00 CET Prelims
22:00 CET Main (Spike)
pi_195370105
pi_195371039
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]

19:00 CET Prelims
22:00 CET Main (Spike)
werkt het op yt of weer een geo block?
ik zoek een prelims live stream?
pi_195371070
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

werkt het op yt of weer een geo block?
Volgens mij NL niet, alleen VS en GB. Maar je kan het via crack zien
pi_195374611
WE ARE LIVE, ON SPIKE
pi_195375053
Marloes een 'hippe' broek en dwerg een kek Banlieu jackie @Nober
pi_195375860
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
Marloes een 'hippe' broek en dwerg een kek Banlieu jackie @:Nober
Dan zal hij wel gesponsord worden. Marloes dezelfde broek als bij de laatste vechtersbazen?

Edit:

Hip als in zo'n housebroek? Zoals haar trui en dus niet haar broek bij de laatste vechtersbazen? Excuses voor de ontstane consternatie we betreuren het zeer.



[ Bericht 13% gewijzigd door Nober op 01-10-2020 23:10:59 ]
pi_195376004
Ik start met kijken en hij tapt al. _O-
pi_195376013
Je ziet het nu wel als ze in de ring staat
pi_195376015
Todd Anderson die vergeet je ook nooit meer dankzij Germaine.
pi_195376138
Nog moeilijk zat dat Engels, wat lult ie?
pi_195376240
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:18 schreef Nober het volgende:
Nog moeilijk zat dat Engels, wat lult ie?
Waren allemaal van die types op de main van wat ik zag, lekker knauwen

pi_195376341
Zou Hesdy er ook zijn?
pi_195376369
Denise gaat dus tappen.

Armbar of rear-naked...
pi_195376482
Wie is dat bij Marloes?
pi_195376497
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:34 schreef Nober het volgende:
Wie is dat bij Marloes?
Sander Schrik
pi_195376514
w/
pi_195376596
Wereldatleten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')