SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je lult een heel verhaal, krijgt reactie, en reageert niet. Hou dan je muil. Ik begrijp er iig geen reet van. Vega, niet vega, bestellen, auto en nog meer geouwehoer. Tik dan nix.
Ik ga werken (thuis).
Beetje hetzelfde hier. Met veel moeite door de eerste training gesleept net en wat aan het instorten nu.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik kom niet vooruit vandaag, wat jij?
Gelukkig staat het weekend voor de deurquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde hier. Met veel moeite door de eerste training gesleept net en wat aan het instorten nu.
Ga wel wat brommen zo
Ja dat is de drukste tijd net voor mequote:Op vrijdag 11 september 2020 10:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gelukkig staat het weekend voor de deur
Komt goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is de drukste tijd net voor me
Ja zeker. Morgen weer topfitquote:
Gelukkig niet, net begonnen weer met het Nederlandse seizoen. Over 2 weken op zondag wel een race op de Amstel bij de Hoop, de Amstelbeker.quote:
OK .. wordt er wel getest en zo ? Lijkt me dat jullie vorig weekend wel getest zijn of wat?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig niet, net begonnen weer met het Nederlandse seizoen. Over 2 weken op zondag wel een race op de Amstel bij de Hoop, de Amstelbeker.
Nog steeds allerlei beperkingen met de Corona voor dat soort dingen helaas.
Ze gaan niet iedereen bij al die wedstrijden testen hoor. Wel beperkingen in het aantal mensen die in de ruimtes en op de vlotten mag verblijven en zo. Geen douches open voor iedereen enz enzquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. wordt er wel getest en zo ? Lijkt me dat jullie vorig weekend wel getest zijn of wat?
Nouuuuuuuuuu dat weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja aangeschoten appen is echt een goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |