SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2020 09:31 schreef Framblij89 het volgende:
Hi!
Mijn uk is gisteren een peuter geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woei, feli!
![]()
Ja, ditquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:31 schreef exode het volgende:
dat anderen het raar vinden, tja, moeten zij weten toch?!
quote:Op donderdag 17 september 2020 09:31 schreef Framblij89 het volgende:
Hi!
Mijn uk is gisteren een peuter geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij ligt de verjaardagskaart hier nog klaar om op de post te doen.![]()
Hebben jullie het nog een beetje gevierd?![]()
Loslaten. Volgens mij is N veel jonger dan Kevin. En dat begint nu te komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:48 schreef BellaaElisa het volgende:
Oh zindelijkheid ik weet echt niet hoe ik het goed aanpak.. N heeft al wel een paar keer iets op het potje gedaan. Maar als ze het aan geeft dan is het te laat of als ik het vraag dan hoeft ze niet?hebben jullie misschien nog tips.. (in mijn omgeving vinden ze het zo raar dat ze nog een luier om heeft en dat ze nog een speen heeft. Wat doe ik fout?
)
quote:Op donderdag 17 september 2020 13:58 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij ligt de verjaardagskaart hier nog klaar om op de post te doen.![]()
Hebben jullie het nog een beetje gevierd?
Oh, zo zuur qua timing! Is ze ook slecht in orde, of mogelijk gewoon een tandje/kies o.i.d. ?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:19 schreef Framblij89 het volgende:
Dank jullie!
Ze heeft nu koorts en morgen zou haar tweede wendag op het kdv zijn, dus dat feestje gaat niet door
[..]word ik/Y gewoon weer vergeten hier!? Nee geintje. Komt goed
![]()
Ja! Er is wat familie langs geweest, was wel wat druk allemaal (en ook iets teveel suikers gegeten) dus vannacht moesten we 7 keer uit bed., maar ze is goed verwend en heb alleen maar een blij koppie gezien dus wij zijn tevreden.
Ja afgelopen maandag had ze natuurlijk haar eerste wendag op kdv, en 2 dagen later was ze ziek.. 1+1quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:13 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Oh, zo zuur qua timing! Is ze ook slecht in orde, of mogelijk gewoon een tandje/kies o.i.d. ?
Nou ja, ik heb hier misschien een klein probleem met de post.De urenregistratie van de kraamzorg moet ook ergens liggen.
![]()
Klinkt als een geslaagde verjaardag! Als cadeau een pop gegeven om te wennen aan de baby?
@:Fuchsia_roze Gefeliciteerd ook nog dan!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door minilot op 18-09-2020 19:07:10 ]Let me see you stripped down to the bone
Wij waren n paar dagen geleden bij attractiepark Waarbeek, kleinschalig, tikkie kneuterig en gedateerd maar wel erg charmantquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:43 schreef Nolita het volgende:
Oh leuk, uitjes!
Wij gaan binnenkort naar de Veluwe dus als jullie nog leuke uitjes in die omgeving weten. Of leuke plekken om een wandeling te maken ( peuter / baby in draagdoek proof ).
Nijntje museum gaan we meepakken ook al is het nog even rijden. Vanuit thuis is het echt te ver om ‘even’ naartoe te gaan en ik denk dat Peuter het geweldig gaat vinden.
Iemand ervaring met het dolfinarium, is dat wat?
Daar kwam ik als kind ook alquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wij waren n paar dagen geleden bij attractiepark Waarbeek, kleinschalig, tikkie kneuterig en gedateerd maar wel erg charmantkapitein vond het fantastisch.
Oh dat kan ik me helemaal voorstellenquote:Op zaterdag 19 september 2020 00:13 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Daar kwam ik als kind ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |