Heb ik eigenlijk nooit last vanquote:Op woensdag 9 september 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dergelijke discussies lopen hier wel eens uit de hand
amerikaquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Amerikaanse westkust schijnt ook wel lekker op temperatuur te zijn.
Een paar topics geleden?quote:
O Ja beenhaar maaien.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week nog heel eventjes zomer.
Telkens als ik er ben is het er koudquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Burn baby burnquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
O heerlijk. Welke maanden ga je dan?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik er ben is het er koud. De keren dat ik in Death Valley ben geweest wat een van de warmste plekken op aarde is was het er hooguit aangenaam warm. De laatste keer moest ik gewoon in lange broek en een vest aan omdat het frisjes was
Speciaal in Singapore?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen daar ruiken niet lekker.
Niets van gemerkt.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen daar ruiken niet lekker.
Vorig jaar was het novemberquote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O heerlijk. Welke maanden ga je dan?
Ik was in juli in Death Valley, nou dat is heet genoeg danquote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik er ben is het er koud. De keren dat ik in Death Valley ben geweest, wat een van de warmste plekken op aarde is, was het er hooguit aangenaam warm. De laatste keer moest ik gewoon in lange broek en een vest aan omdat het frisjes was
Ja wel duur natuurlijk. Maar ook wel mooi en schoon allemaal. En snel in andere Aziatische landen. Lekker kapotgaan bij de evenaar.quote:
Ja dat is hartje zomerquote:Op woensdag 9 september 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was in juli in Death Valley, nou dat is heet genoeg dan
zuid amerika moet ook nog ergens iets verstopt zittenquote:Op woensdag 9 september 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel duur natuurlijk. Maar ook wel mooi en schoon allemaal. En snel in andere Aziatische landen. Lekker kapotgaan bij de evenaar.
quote:
Als Ballie je ooit een keer mee naar Thailand krijgt stijgt het tsunami gevaar enorm dus.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik er ben is het er koud. De keren dat ik in Death Valley ben geweest, wat een van de warmste plekken op aarde is, was het er hooguit aangenaam warm. De laatste keer moest ik gewoon in lange broek en een vest aan omdat het frisjes was
Zou dan eerder naar Costa Rica gaan ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zuid amerika moet ook nog ergens iets verstopt zitten
Ik zei nog zo geen bitterbommetjequote:Op woensdag 9 september 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als Ballie je ooit een keer mee naar Thailand krijgt stijgt het tsunami gevaar enorm dus.
De Altiplano in de Andes lijkt me ook fantastischquote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zuid amerika moet ook nog ergens iets verstopt zitten
Ik vond het geweldig die omgeving, sowieso een toffe roadtrip (huwelijksreis)quote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is hartje zomerVind het nog steeds wel een van de mooiste plekken ter wereld
Die kans is vrij groot ja, of dat het een maand lang alleen maar regent en sneeuwtquote:Op woensdag 9 september 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als Ballie je ooit een keer mee naar Thailand krijgt stijgt het tsunami gevaar enorm dus.
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei nog zo geen bitterbommetje
Dan dump ik je ergens in het oerwoudquote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja, of dat het een maand lang alleen maar regent en sneeuwt
Ja je kunt van alles roepen over de mensen of regering daar, maar de natuur is echtquote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig die omgeving, sowieso een toffe roadtrip (huwelijksreis)
Voor?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Peru en Mexico lijken me tof. Maar ik ben een te grote schijtlijster.
En dan kom je vast te zitten achter een liaan en zit je alsnog met me opgescheeptquote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan dump ik je ergens in het oerwoud
Mexico is tof (tenzij de narcostreken)quote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Peru en Mexico lijken me tof. Maar ik ben een te grote schijtlijster.
Enge beesten, dat ik ergens van een rots pleur, drie weken aan de diarree ben, hoogteziekte.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja, of dat het een maand lang alleen maar regent en sneeuwt
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan kom je vast te zitten achter een liaan en zit je alsnog met me opgescheept
oh dacht drugscartelsquote:Op woensdag 9 september 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enge beesten, dat ik ergens van een rots pleur, drie weken aan de diarree ben, hoogteziekte.
Wat denk je vandeze?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan kom je vast te zitten achter een liaan en zit je alsnog met me opgescheept
Beveiligde verbinding misluktquote:Op woensdag 9 september 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat denk je vandeze?
https://www.betersport.nl(...)html#video_container
https://www.bol.com/nl/p/(...).1_9.10.ProductTitlequote:Op woensdag 9 september 2020 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beveiligde verbinding mislukt
Fout tijdens het verbinden met www.betersport.nl.
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.
Ziet er wel een stuk robuuster uit dan dat ding dat ik hebquote:Op woensdag 9 september 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...).1_9.10.ProductTitle
Hij mist wel een beetje zijn roze brilletje.quote:
die van jou staat nog?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel een stuk robuuster uit dan dat ding dat ik heb
Ja tuurlijk, zo'n lompe hork ben ik nou ook weer nietquote:
Geloof dat je met zon fiets veel meer traint dan alleen met wandelen?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zo'n lompe hork ben ik nou ook weer niet
Ja het is wat inspannender, met lopen kan ik 3 uur lopen zonder echt te zweten en op die fiets begint dat na een minuutje of 20 toch wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat je met zon fiets veel meer traint dan alleen met wandelen?
Hmm oke. zal morgen beslissenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is wat inspannender, met lopen kan ik 3 uur lopen zonder echt te zweten en op die fiets begint dat na een minuutje of 20 toch wel.
Je kan in ieder geval in minder tijd zwaarder trainen.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat je met zon fiets veel meer traint dan alleen met wandelen?
Dan hebben we straks na de winter een ballie met afgetrainde billetjesquote:
#fitbal?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben we straks na de winter een ballie met afgetrainde billetjes
Niet gewoon buiten fietsenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...).1_9.10.ProductTitle
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In van die strakke yogapants?quote:
smek smek smek smekquote:Op woensdag 9 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij het fietsen liever met zeem.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In van die strakke yogapants?
Nee zo ontketen je #fittiebalquote:
Nee, da's voor ná het fietsen. Want het fietsen zou moeten zorgen voor de strakke billetjes.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bij het fietsen liever met zeem.
Die heeft het twerken uitgevonden zeker?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me die had zo'n prachtige perfecte kont, als die op een neer sprong dan hoorde je klap klap klap klap
Heette hij henk?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me die had zo'n prachtige perfecte kont, als die op een neer sprong dan hoorde je klap klap klap klap
koud straks. En heb geen fiets. en mensenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet gewoon buiten fietsen
Vrot je dan zo'n ding in je broekquote:Op woensdag 9 september 2020 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bij het fietsen liever met zeem.
Nee, da's waarom die fietsbroekjes er altijd zo belachelijk uitzien.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrot je dan zo'n ding in je broek
[ afbeelding ]
In veel gevallen komt dat ook door degene die ze draagt hoor.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's waarom die fietsbroekjes er altijd zo belachelijk uitzien.
Geen fiets hebben vind ik bijna niet voor te stellen.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koud straks. En heb geen fiets. en mensen
Ook bij een lekker wijf/kerel ziet het er niet uit.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In veel gevallen komt dat ook door degene die ze draagt hoor.
Deed ze wel halve dagen zowatquote:Op woensdag 9 september 2020 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft het twerken uitgevonden zeker?
ja scooterquote:Op woensdag 9 september 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen fiets hebben vind ik bijna niet voor te stellen.
En dat slaat nergens op, want m'n pa heeft al zo'n dertig jaar geen fiets.
Iedere trap die ze nam natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed ze wel halve dagen zowat
Ik heb ook geen fietsquote:Op woensdag 9 september 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zo groot geschapen zijn dat, dat niet meer opvalt.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook bij een lekker wijf/kerel ziet het er niet uit.
Uhuh. Ik weet ook wel dat er fietslozen zijn, maar mijn beeld is gekleurd dankzij vooral fiets als vervoermiddel.quote:
Nah dat niet, ze moest er wel voor hupsen.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedere trap die ze nam natuurlijk.
Meeste mensen hebben ook een fiets. Tot paar jaar terug had ik er ook nog 1quote:Op woensdag 9 september 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh. Ik weet ook wel dat er fietslozen zijn, maar mijn beeld is gekleurd dankzij vooral fiets als vervoermiddel.
Is 'ie... ziek?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
Wow Trump die toegeeft fout te zitten bij inschatting corona crisis
Mijn pa heeft gelukkig via de WMO een driewieler gekregen.. Hij mocht al niet meer auto rijden dus is dit wel een uitkomst voor hem..quote:Op woensdag 9 september 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim toch, haalt daarmee alle wind uit de zeilen van team Biden.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
Wow Trump die toegeeft fout te zitten bij inschatting corona crisis
Dat klinkt wel ideaal ja! In ieder geval nog een beetje mobiliteit.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft gelukkig via de WMO een driewieler gekregen.. Hij mocht al niet meer auto rijden dus is dit wel een uitkomst voor hem..
Het zal wel dit zijn:quote:
Maar corona klinkt wel hilarisch.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim toch, haalt daarmee alle wind uit de zeilen van team Biden.
Ach dat was toch al matige tegenstandquote:Op woensdag 9 september 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim toch, haalt daarmee alle wind uit de zeilen van team Biden.
quote:
Met Bolsonaro en Johnson is het corona ook geluktquote:Op woensdag 9 september 2020 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zal wel dit zijn:
[..]
Maar corona klinkt wel hilarisch.
Ja dat is een gevecht tussen een demente hamster en een valse wolf.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach dat was toch al matige tegenstand
Ja zou niet weten waar ik die voor nodig heb, voor in het dorp kan ik gewoon lopen en anders gewoon met de autoquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ideaal ja! In ieder geval nog een beetje mobiliteit.
Mountainbike kopen, waait je hoofd ook uit en train je weer andere spieren dan met wandelen.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou niet weten waar ik die voor nodig heb, voor in het dorp kan ik gewoon lopen en anders gewoon met de auto
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een gevecht tussen een demente hamster en een valse wolf.
Ik las mondkapje kopenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mountainbike kopen, waait je hoofd ook uit en train je weer andere spieren dan met wandelen.
Ik woon hier in zo'n beetje het vlakste stuk van Nederland, ga je met een mountainbike weinig lol aan belevenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mountainbike kopen, waait je hoofd ook uit en train je weer andere spieren dan met wandelen.
Als ze dan kiezen door wie ze het minst hard gebeten worden ...quote:Op woensdag 9 september 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker afstandje.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is zelfs al een paar keer naar mij gekomen. Dat is toch 11 km. En hij is 72 even ter informatie
Dorp is inderdaad dan weer even anders dan een stad.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou niet weten waar ik die voor nodig heb, voor in het dorp kan ik gewoon lopen en anders gewoon met de auto
Meedoen aan het veldrijden in Hoogerheidequote:Op woensdag 9 september 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon hier in zo'n beetje het vlakste stuk van Nederland, ga je met een mountainbike weinig lol aan beleven
Valse wolf is wel te veel eer hoor, eerder een opgefokte teckel met grootheidswaanzin zoals die mormels altijd hebben.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de machocultuur van de VS zien ze duizendmaal liever de wolf.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als ze dan kiezen door wie ze het minst hard gebeten worden ...
Gladde bandjes eronder, heb je een prima wegfiets die een stuk robuuster is dan een wielrenfiets.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon hier in zo'n beetje het vlakste stuk van Nederland, ga je met een mountainbike weinig lol aan beleven
Ja das waar, ze zijn (bijna) allemaal even mafquote:Op woensdag 9 september 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de machocultuur van de VS zien ze duizendmaal liever de wolf.
In NL kozen we de hamsterquote:Op woensdag 9 september 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, ik draai er natuurlijk mijn hand niet voor om, ik leg dat op werkdagen wel af. Gisteren nog bij pa in de wijk geweest. Maar voor iemand van 72 die een paar jaar terug in coma heeft gelegen is het natuurlijk een heel ander verhaal...quote:
https://www.facebook.com/(...)483524631680041/?t=5quote:Op woensdag 9 september 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is erg contextafhankelijk ja.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik draai er natuurlijk mijn hand niet voor om, ik leg dat op werkdagen wel af. Gisteren nog bij pa in de wijk geweest. Maar voor iemand van 72 die een paar jaar terug in coma heeft gelegen is het natuurlijk een heel ander verhaal...
De AH is hier nog geen 10 minuten lopen, zou meer tijd kosten met de fiets in en uit de schuur te krijgen en met sloten klooienquote:Op woensdag 9 september 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker afstandje.
[..]
Dorp is inderdaad dan weer even anders dan een stad.In de stad parkeren vind ik kut (helemaal nu, want een van de parkeergarages is nog dicht) en het kost me net zo veel tijd om er te komen als ik ga fietsen.
Wandelen doe ik ook wel, maar over het algemeen moeten m'n boodschapjes wel binnen het kwartier te bereiken zijn.
Wielrenfiets zou ik sowieso niet kopen, iele dingetjes dat het zijnquote:Op woensdag 9 september 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gladde bandjes eronder, heb je een prima wegfiets die een stuk robuuster is dan een wielrenfiets.
WTFquote:Op woensdag 9 september 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)483524631680041/?t=5
Hulde aan je pa.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik draai er natuurlijk mijn hand niet voor om, ik leg dat op werkdagen wel af. Gisteren nog bij pa in de wijk geweest. Maar voor iemand van 72 die een paar jaar terug in coma heeft gelegen is het natuurlijk een heel ander verhaal...
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)483524631680041/?t=5
Wat dat betreft zijn elektrische fietsen ook wel een zegen voor de wat minder vitale ouderenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij is het ook tijdsverlies om met de fiets naar de dichtsbijzijnde Jumbo te gaan..quote:Op woensdag 9 september 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AH is hier nog geen 10 minuten lopen, zou meer tijd kosten met de fiets in en uit de schuur te krijgen en met sloten klooien
[..]
Wielrenfiets zou ik sowieso niet kopen, iele dingetjes dat het zijn
Daarom loop ik meestal naar de Jumbo hier. Da's 5 minuten.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AH is hier nog geen 10 minuten lopen, zou meer tijd kosten met de fiets in en uit de schuur te krijgen en met sloten klooien
[..]
Wielrenfiets zou ik sowieso niet kopen, iele dingetjes dat het zijn
Ja, al heeft hij dus geen e-bike maar een driewielerquote:Op woensdag 9 september 2020 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn elektrische fietsen ook wel een zegen voor de wat minder vitale ouderen
Nou, als je de statistieken bekijkt van hun ongevallen ben ik daar niet zo zeker van.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn elektrische fietsen ook wel een zegen voor de wat minder vitale ouderen
Hmmm, trap af ?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij is het ook tijdsverlies om met de fiets naar de dichtsbijzijnde Jumbo te gaan..![]()
E-driewielers dan maar.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nou, als je de statistieken bekijkt van hun ongevallen ben ik daar niet zo zeker van.
Hier ongeveer dezelfde situatie. Ik vind boodschappen doen met de auto altijd zo'n gedoe, ga veel liever met de fiets.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom loop ik meestal naar de Jumbo hier. Da's 5 minuten.
De rest is op 3-4 km, da's voor even heenwandelen net wat ver, maar op de fiets ben je er zo. En fiets gewoon zo neerzetten dat je er snel bij kunt uiteraard.
Ja das nog fijner natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al heeft hij dus geen e-bike maar een driewieler![]()
![]()
Nou het is meer dat ik alleen maar de hoofdingang van het complex uit hoef te lopen om rechts de ingang van de Jumbo te zien..quote:
Mja ik ben misschien ook niet de beste maatstaf om te gebruiken, ik loop soms ook wel eens naar de AH een dorp verderop, dat is zo'n 8 km enkele reisquote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom loop ik meestal naar de Jumbo hier. Da's 5 minuten.
De rest is op 3-4 km, da's voor even heenwandelen net wat ver, maar op de fiets ben je er zo. En fiets gewoon zo neerzetten dat je er snel bij kunt uiteraard.
Dan neem je waarschijnlijk geen 4 liter melk, een kilo yoghurt, 2,5 kg aardappelen en 5 soorten groente mee.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik ben misschien ook niet de beste maatstaf om te gebruiken, ik loop soms ook wel eens naar de AH een dorp verderop, dat is zo'n 8 km enkele reis
Het verschilt ook enorm waar ik heen ga, dat wel. Bij het ene winkelcentrum word ik al moe als ik nadenk over een parkeerplaats vinden, de andere is veel ruimer opgezet.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hier ongeveer dezelfde situatie. Ik vind boodschappen doen met de auto altijd zo'n gedoe, ga veel liever met de fiets.
Mijn moeder ook een keer toen ze op bezoek waren geweest bij mij in het ziekenhuis, konden ze gelijk weer terugquote:Op woensdag 9 september 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster is al 2 keer onderuit gegaan met zon ebike. 2 keer iets gebroken
Leert ze er iets van?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster is al 2 keer onderuit gegaan met zon ebike. 2 keer iets gebroken
Oeh Nicequote:Op woensdag 9 september 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen naar Zorge, wat volgens mij de plek is waar ik als klein ventje aan de grens met de DDR heb gestaan.
En daarna ga ik naar Sorge, waar een stuk ijzeren gordijn met wachttoren en Todesstreifen bewaard is gebleven.
Nee maar dat neem ik normaal ook nooit meequote:Op woensdag 9 september 2020 22:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan neem je waarschijnlijk geen 4 liter melk, een kilo yoghurt, 2,5 kg aardappelen en 5 soorten groente mee.
Tegenwoordig als ik veel zware zooi nodig heb dan laat ik het gewoon door de bezorgdienst brengenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt ook enorm waar ik heen ga, dat wel. Bij het ene winkelcentrum word ik al moe als ik nadenk over een parkeerplaats vinden, de andere is veel ruimer opgezet.
En Joop haalt toch de zware zooi als kratten bier, de rest krijg ik over het algemeen wel mee in m'n fietstassen.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen naar Zorge, wat volgens mij de plek is waar ik als klein ventje aan de grens met de DDR heb gestaan.
En daarna ga ik naar Sorge, waar een stuk ijzeren gordijn met wachttoren en Todesstreifen bewaard is gebleven.
Ik vind wandelen echt enorm fijn, maar het past vaak niet in m'n planning.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik ben misschien ook niet de beste maatstaf om te gebruiken, ik loop soms ook wel eens naar de AH een dorp verderop, dat is zo'n 8 km enkele reis
Ik heb het idee dat op zo'n parkeerterrein nou niet de meest briljante automobilisten rondrijden. Daar kom ik gewoon liever niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt ook enorm waar ik heen ga, dat wel. Bij het ene winkelcentrum word ik al moe als ik nadenk over een parkeerplaats vinden, de andere is veel ruimer opgezet.
En Joop haalt toch de zware zooi als kratten bier, de rest krijg ik over het algemeen wel mee in m'n fietstassen.
Nice.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb haar helemaal niet meer gesprokenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het alweer goedgemaakt met haar?
Dat helpt.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat neem ik normaal ook nooit mee
Tegenwoordig houd ik er wel rekening mee als ik een lang stuk ga lopen dat ik wat te drinken en iets van een snickers ofzo meeneemquote:Op woensdag 9 september 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind wandelen echt enorm fijn, maar het past vaak niet in m'n planning.![]()
En dan blijft de score inderdaad beperkt tot een paar kleine dingen. En waarschijnlijk extra chocolade voor de terugweg, want zo rol ik.
Zou je dan toch van haar af zijn?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb haar helemaal niet meer gesproken
op zon manier? Zoutoch sneu zijnquote:Op woensdag 9 september 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je dan toch van haar af zijn?
Die dingen steken zomaar over.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Hier woont ook een man,,,,,
Die fietste een keer op de stoep en knalde tegen een lantaarnpaal op. Die blijkbaar niet brandde. Het was allesbehalve zijn schuld dat hij tegen die lantaarnpaal op was gefietst..![]()
![]()
Ook dat. Chaotisch gekloot vaak op die terreinen, iedereen vergeet ook spontaan voorrangsregels waardoor je enige kans om er weg te komen óók de regels te negeren is.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat op zo'n parkeerterrein nou niet de meest briljante automobilisten rondrijden. Daar kom ik gewoon liever niet.
Zware dingen laat ik thuisbezorgen of haal ik in kleinere porties (4 keer zes flesjes bier is bij elkaar ook een krat).
Ik heb je Duitse roots gevondenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb haar helemaal niet meer gesproken
Trekt de stevige stilquote:Op woensdag 9 september 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig houd ik er wel rekening mee als ik een lang stuk ga lopen dat ik wat te drinken en iets van een snickers ofzo meeneem
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb je Duitse roots gevonden
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Schnackenburg
Ik fiets wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dat. Chaotisch gekloot vaak op die terreinen, iedereen vergeet ook spontaan voorrangsregels waardoor je enige kans om er weg te komen óók de regels te negeren is.
Ik sta ook eigenlijk altijd op hetzelfde terreintje. Net wat verder lopen van de ingang, dus zo goed als leeg altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn hoofd zette 'm in een andere volgorde.quote:
Ja dat wel.......morgen bellen?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op zon manier? Zoutoch sneu zijn
en dan were opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat wel.......morgen bellen?
Dat maakt wel verschil ja.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Gedouchtfris en fruitig. Alleen die douchegel van de Etos valt een beetje tegen. Misschien toch niet zo'n krent zijn en gewoon de Kneipp pakken.
Of FAquote:Op woensdag 9 september 2020 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Gedouchtfris en fruitig. Alleen die douchegel van de Etos valt een beetje tegen. Misschien toch niet zo'n krent zijn en gewoon de Kneipp pakken.
Adolf zal er ook wel een vakantiehuisje hebben gehad.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De stamboom Von Bitterball gaat eeuwen terug daar
Je let blijkbaar niet op want het is stiefmonster.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen schoonmonster-drama voor ons.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Bitterbal
Dit is denk ook wel een leuke vakantie bestemming voor je:
https://www.kras.nl/vakantie/zweden/mora
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik fiets wel.Zilverbips in topvorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook net of ik met de auto naar het werk was en daarna nog boodschappen moet doen. Afgelopen week waren de vegaschijven vlakbij m'n werk in de aanbieding, dan rij ik niet eerst naar huis om vervolgens nog eens te gaan fietsen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik zat al te kijken dat er iets niet klopte.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je let blijkbaar niet op want het is stiefmonster.
Begrijp niet waarom zoveel mensen dat zovaak door elkaar halen?
Onkel Claus mitt seiner eines Auge wa damals Jachtflugzeugflieger ins Kaislerliches Armeequote:Op woensdag 9 september 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De stamboom Von Bitterball gaat eeuwen terug daar
maar blij dat je er van genietquote:Op woensdag 9 september 2020 22:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken dat er iets niet klopte.
Ik heb Dove, maar ik ben een man dus als het maar een beetje lekker ruikt is het prima.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou dan juist wel via thuis gaan. Frisse lucht, beweging.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zilverbips in topvorm.
Het is ook net of ik met de auto naar het werk was en daarna nog boodschappen moet doen. Afgelopen week waren de vegaschijven vlakbij m'n werk in de aanbieding, dan rij ik niet eerst naar huis om vervolgens nog eens te gaan fietsen.
quote:
Ik heb Tom Ford badschuim, zo lekker dat je iedere keer weer in volle glorie staat te douchenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Dove, maar ik ben een man dus als het maar een beetje lekker ruikt is het prima.
Mweh. Dan rij ik letterlijk dezelfde weg heen en weer, dat voelt ook nutteloos.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zou dan juist wel via thuis gaan. Frisse lucht, beweging.
Autorijden is echt stom ook.
Ok.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij vindt vast dingen leuk die ik stom vind. Geen reden om zo lomp te reageren.
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik fiets wel.Dikke billlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat die vent toch eens met rust.quote:
ONZ zit er al heequote:Op woensdag 9 september 2020 23:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laat die vent toch eens met rust.
Reageer gewoon niet op Paulquote:Op woensdag 9 september 2020 23:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laat die vent toch eens met rust.
Was je lekker hip onder de douche aan het bellen?quote:
Gewoon een compromis zoeken en gaan steppenquote:
Ja daarom heb ik ook een fietsquote:
Longboardenquote:Op woensdag 9 september 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een compromis zoeken en gaan steppen
Gelukkig heb je mij nog, daarvan weet je al dat ik nooit een sixpack zal krijgenquote:Op woensdag 9 september 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
Er zitten dus tegenwoordig gewoon echt kneusjes op tinder die modellen foto's gebruiken dus elke aantrekkelijke match is nu verdacht
Zou op zich kunnen maar neequote:Op woensdag 9 september 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je lekker hip onder de douche aan het bellen?
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij nog, daarvan weet je al dat ik nooit een sixpack zal krijgen
nou zon plaat er inquote:Op woensdag 9 september 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij nog, daarvan weet je al dat ik nooit een sixpack zal krijgen
Nog veel strakker dan zo'n wasbordje dusquote:
Zo'n keiharde plaat is uitermate geschikt voor reverse cowgirlquote:Op woensdag 9 september 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat?quote:Op woensdag 9 september 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Poept bitterbal wel je buik onder denk ik
Vallen op modellen.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
Er zitten dus tegenwoordig gewoon echt kneusjes op tinder die modellen foto's gebruiken dus elke aantrekkelijke match is nu verdacht
Vallen zonder knie- en polsbeschermersquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vallen zonder knie- en polsbeschermers
Vallen zonder blokje kaas om prooidieren te lokkenquote:Op woensdag 9 september 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vallen zonder knie- en polsbeschermers
watquote:Op woensdag 9 september 2020 23:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vallen zonder blokje kaas om prooidieren te lokken
Vallen zonder rennen, springen, vliegen, duiken, opstaan en weer doorgaanquote:Op woensdag 9 september 2020 23:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vallen zonder blokje kaas om prooidieren te lokken
Ik zou niet gaan voor een man die veel piemel gehad heeft.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
heb uitstraling op tinder gevonden
🇳🇱 1,91m. Weinig baggage, veel piemel, waar wacht je op
Rokenquote:
Kuggisbakken klinkt als iets dat ze in Dachau dedenquote:Op woensdag 9 september 2020 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, zal ik voor Kuggisbakken gaan om m'n hobbymeuk wat netter mee op te bergen?
Ik jou ook, we matchenquote:Op woensdag 9 september 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
heb uitstraling op tinder gevonden
🇳🇱 1,91m. Weinig baggage, veel piemel, waar wacht je op
Balletje zou echt nooit 'hihihi' gebruikenquote:Op woensdag 9 september 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik jou ook, we matchen![]()
Schrale halve Duitse zoekt ongeladen pistool om mee te spelen, 35 kilo Den Haag hihihi
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrale halve Duitse zoekt ongeladen pistool om mee te spelen, 35 kilo Den Haag hihihi
echt hequote:Op woensdag 9 september 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Balletje zou echt nooit 'hihihi' gebruiken
Prrrrahachtigquote:Op woensdag 9 september 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus dit idee, zeg maar:
[ afbeelding ]
Morgen even meten, volgens mij past dat prima in m'n stellingkast.
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De insteek is vooral minder chaos, daar komt toch niemand anders dan ik.quote:
Ik ben gewoon troeploos.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De insteek is vooral minder chaos, daar komt toch niemand anders dan ik.
Nee, geen hobby?quote:
Hallo mijn naam is UitStraling, ik ben 38 jaar oud, woon op mezelf en ik hou van hobby's.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ik hou wel van hobby's maar die leveren geen troep op.
Ik durf vooral het woord "handwerk" niet te gebruiken, maar dat is wel de beste samenvatting.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hallo mijn naam is UitStraling, ik ben 38 jaar oud, woon op mezelf en ik hou van hobby's.
Weer een kloonquote:Op woensdag 9 september 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hallo mijn naam is UitStraling, ik ben 38 jaar oud, woon op mezelf en ik hou van hobby's.
Na 23 keer verhuizen weet je wel dat het praktisch is om niet al teveel troep te bezitten.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Zolang ik maar mee verhuis.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na 23 keer verhuizen weet je wel dat het praktisch is om niet al teveel troep te bezitten.
Die lijkt echt in ALLES op iemand die wel eens post hierquote:
Ik klaag niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal vakje in mijn backpack voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |