Heb ik eigenlijk nooit last vanquote:Op woensdag 9 september 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dergelijke discussies lopen hier wel eens uit de hand
amerikaquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Amerikaanse westkust schijnt ook wel lekker op temperatuur te zijn.
Een paar topics geleden?quote:
O Ja beenhaar maaien.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week nog heel eventjes zomer.
Telkens als ik er ben is het er koudquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Burn baby burnquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
O heerlijk. Welke maanden ga je dan?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik er ben is het er koud. De keren dat ik in Death Valley ben geweest wat een van de warmste plekken op aarde is was het er hooguit aangenaam warm. De laatste keer moest ik gewoon in lange broek en een vest aan omdat het frisjes was
Speciaal in Singapore?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen daar ruiken niet lekker.
Niets van gemerkt.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen daar ruiken niet lekker.
Vorig jaar was het novemberquote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O heerlijk. Welke maanden ga je dan?
Ik was in juli in Death Valley, nou dat is heet genoeg danquote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik er ben is het er koud. De keren dat ik in Death Valley ben geweest, wat een van de warmste plekken op aarde is, was het er hooguit aangenaam warm. De laatste keer moest ik gewoon in lange broek en een vest aan omdat het frisjes was
Ja wel duur natuurlijk. Maar ook wel mooi en schoon allemaal. En snel in andere Aziatische landen. Lekker kapotgaan bij de evenaar.quote:
Ja dat is hartje zomerquote:Op woensdag 9 september 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was in juli in Death Valley, nou dat is heet genoeg dan
zuid amerika moet ook nog ergens iets verstopt zittenquote:Op woensdag 9 september 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel duur natuurlijk. Maar ook wel mooi en schoon allemaal. En snel in andere Aziatische landen. Lekker kapotgaan bij de evenaar.
quote:
Als Ballie je ooit een keer mee naar Thailand krijgt stijgt het tsunami gevaar enorm dus.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik er ben is het er koud. De keren dat ik in Death Valley ben geweest, wat een van de warmste plekken op aarde is, was het er hooguit aangenaam warm. De laatste keer moest ik gewoon in lange broek en een vest aan omdat het frisjes was
Zou dan eerder naar Costa Rica gaan ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zuid amerika moet ook nog ergens iets verstopt zitten
Ik zei nog zo geen bitterbommetjequote:Op woensdag 9 september 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als Ballie je ooit een keer mee naar Thailand krijgt stijgt het tsunami gevaar enorm dus.
De Altiplano in de Andes lijkt me ook fantastischquote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zuid amerika moet ook nog ergens iets verstopt zitten
Ik vond het geweldig die omgeving, sowieso een toffe roadtrip (huwelijksreis)quote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is hartje zomerVind het nog steeds wel een van de mooiste plekken ter wereld
Die kans is vrij groot ja, of dat het een maand lang alleen maar regent en sneeuwtquote:Op woensdag 9 september 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als Ballie je ooit een keer mee naar Thailand krijgt stijgt het tsunami gevaar enorm dus.
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei nog zo geen bitterbommetje
Dan dump ik je ergens in het oerwoudquote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja, of dat het een maand lang alleen maar regent en sneeuwt
Ja je kunt van alles roepen over de mensen of regering daar, maar de natuur is echtquote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig die omgeving, sowieso een toffe roadtrip (huwelijksreis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |