Heb ik eigenlijk nooit last vanquote:Op woensdag 9 september 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dergelijke discussies lopen hier wel eens uit de hand
amerikaquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Amerikaanse westkust schijnt ook wel lekker op temperatuur te zijn.
Een paar topics geleden?quote:
O Ja beenhaar maaien.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week nog heel eventjes zomer.
Telkens als ik er ben is het er koudquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Burn baby burnquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
O heerlijk. Welke maanden ga je dan?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik er ben is het er koud. De keren dat ik in Death Valley ben geweest wat een van de warmste plekken op aarde is was het er hooguit aangenaam warm. De laatste keer moest ik gewoon in lange broek en een vest aan omdat het frisjes was
Speciaal in Singapore?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen daar ruiken niet lekker.
Niets van gemerkt.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen daar ruiken niet lekker.
Vorig jaar was het novemberquote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O heerlijk. Welke maanden ga je dan?
Ik was in juli in Death Valley, nou dat is heet genoeg danquote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik er ben is het er koud. De keren dat ik in Death Valley ben geweest, wat een van de warmste plekken op aarde is, was het er hooguit aangenaam warm. De laatste keer moest ik gewoon in lange broek en een vest aan omdat het frisjes was
Ja wel duur natuurlijk. Maar ook wel mooi en schoon allemaal. En snel in andere Aziatische landen. Lekker kapotgaan bij de evenaar.quote:
Ja dat is hartje zomerquote:Op woensdag 9 september 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was in juli in Death Valley, nou dat is heet genoeg dan
zuid amerika moet ook nog ergens iets verstopt zittenquote:Op woensdag 9 september 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel duur natuurlijk. Maar ook wel mooi en schoon allemaal. En snel in andere Aziatische landen. Lekker kapotgaan bij de evenaar.
quote:
Als Ballie je ooit een keer mee naar Thailand krijgt stijgt het tsunami gevaar enorm dus.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik er ben is het er koud. De keren dat ik in Death Valley ben geweest, wat een van de warmste plekken op aarde is, was het er hooguit aangenaam warm. De laatste keer moest ik gewoon in lange broek en een vest aan omdat het frisjes was
Zou dan eerder naar Costa Rica gaan ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zuid amerika moet ook nog ergens iets verstopt zitten
Ik zei nog zo geen bitterbommetjequote:Op woensdag 9 september 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als Ballie je ooit een keer mee naar Thailand krijgt stijgt het tsunami gevaar enorm dus.
De Altiplano in de Andes lijkt me ook fantastischquote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zuid amerika moet ook nog ergens iets verstopt zitten
Ik vond het geweldig die omgeving, sowieso een toffe roadtrip (huwelijksreis)quote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is hartje zomerVind het nog steeds wel een van de mooiste plekken ter wereld
Die kans is vrij groot ja, of dat het een maand lang alleen maar regent en sneeuwtquote:Op woensdag 9 september 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als Ballie je ooit een keer mee naar Thailand krijgt stijgt het tsunami gevaar enorm dus.
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei nog zo geen bitterbommetje
Dan dump ik je ergens in het oerwoudquote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja, of dat het een maand lang alleen maar regent en sneeuwt
Ja je kunt van alles roepen over de mensen of regering daar, maar de natuur is echtquote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig die omgeving, sowieso een toffe roadtrip (huwelijksreis)
Voor?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Peru en Mexico lijken me tof. Maar ik ben een te grote schijtlijster.
En dan kom je vast te zitten achter een liaan en zit je alsnog met me opgescheeptquote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan dump ik je ergens in het oerwoud
Mexico is tof (tenzij de narcostreken)quote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Peru en Mexico lijken me tof. Maar ik ben een te grote schijtlijster.
Enge beesten, dat ik ergens van een rots pleur, drie weken aan de diarree ben, hoogteziekte.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja, of dat het een maand lang alleen maar regent en sneeuwt
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan kom je vast te zitten achter een liaan en zit je alsnog met me opgescheept
oh dacht drugscartelsquote:Op woensdag 9 september 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enge beesten, dat ik ergens van een rots pleur, drie weken aan de diarree ben, hoogteziekte.
Wat denk je vandeze?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan kom je vast te zitten achter een liaan en zit je alsnog met me opgescheept
Beveiligde verbinding misluktquote:Op woensdag 9 september 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat denk je vandeze?
https://www.betersport.nl(...)html#video_container
https://www.bol.com/nl/p/(...).1_9.10.ProductTitlequote:Op woensdag 9 september 2020 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beveiligde verbinding mislukt
Fout tijdens het verbinden met www.betersport.nl.
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.
Ziet er wel een stuk robuuster uit dan dat ding dat ik hebquote:Op woensdag 9 september 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...).1_9.10.ProductTitle
Hij mist wel een beetje zijn roze brilletje.quote:
die van jou staat nog?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel een stuk robuuster uit dan dat ding dat ik heb
Ja tuurlijk, zo'n lompe hork ben ik nou ook weer nietquote:
Geloof dat je met zon fiets veel meer traint dan alleen met wandelen?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zo'n lompe hork ben ik nou ook weer niet
Ja het is wat inspannender, met lopen kan ik 3 uur lopen zonder echt te zweten en op die fiets begint dat na een minuutje of 20 toch wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat je met zon fiets veel meer traint dan alleen met wandelen?
Hmm oke. zal morgen beslissenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is wat inspannender, met lopen kan ik 3 uur lopen zonder echt te zweten en op die fiets begint dat na een minuutje of 20 toch wel.
Je kan in ieder geval in minder tijd zwaarder trainen.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat je met zon fiets veel meer traint dan alleen met wandelen?
Dan hebben we straks na de winter een ballie met afgetrainde billetjesquote:
#fitbal?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben we straks na de winter een ballie met afgetrainde billetjes
Niet gewoon buiten fietsenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...).1_9.10.ProductTitle
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In van die strakke yogapants?quote:
smek smek smek smekquote:Op woensdag 9 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij het fietsen liever met zeem.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In van die strakke yogapants?
Nee zo ontketen je #fittiebalquote:
Nee, da's voor ná het fietsen. Want het fietsen zou moeten zorgen voor de strakke billetjes.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bij het fietsen liever met zeem.
Die heeft het twerken uitgevonden zeker?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me die had zo'n prachtige perfecte kont, als die op een neer sprong dan hoorde je klap klap klap klap
Heette hij henk?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me die had zo'n prachtige perfecte kont, als die op een neer sprong dan hoorde je klap klap klap klap
koud straks. En heb geen fiets. en mensenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet gewoon buiten fietsen
Vrot je dan zo'n ding in je broekquote:Op woensdag 9 september 2020 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bij het fietsen liever met zeem.
Nee, da's waarom die fietsbroekjes er altijd zo belachelijk uitzien.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrot je dan zo'n ding in je broek
[ afbeelding ]
In veel gevallen komt dat ook door degene die ze draagt hoor.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's waarom die fietsbroekjes er altijd zo belachelijk uitzien.
Geen fiets hebben vind ik bijna niet voor te stellen.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koud straks. En heb geen fiets. en mensen
Ook bij een lekker wijf/kerel ziet het er niet uit.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In veel gevallen komt dat ook door degene die ze draagt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |